perjantai 6. huhtikuuta 2018

SATEENKAAREN JOLLAIN PUOLEN


Kommentoidaanpas tältäkin nurkalta sitä kovasti ihmeellistä asiaa joka on ainakin valtamediamme näkövinkkelistä ihmeellisen lisäksi vallan ihastuttava. Eli enkelit kertoivat meille sen suuren ilon että Suomessa mies on synnyttänyt lapsen ja media kertoo asian juuri näin: mies on synnyttänyt lapsen.

Pistää hieman ihmetyttämään. Eli tämä henkilö, joka on synnyttänyt lapsen omaa kaikki tarpeelliset naisen sukupuolielimet ja hänet on saattanut raskaaksi mies. Mutta kun suuressa viisaudessaan yhteiskunta on antanut tälle kyseiselle henkilöoletetulle miehen henkilötunnuksen niin meidän kaikkien pitäisi sitten aivan pokkana todeta että joo, mieshän se meni ja synnytti lapsen. Jos näin ei suostu ajattelemaan niin on sitten aivan kertakaikkisen ahdasmielinen, rajoittunut  ja muitakin rumia sekä taantumuksellisia sanoja.

Median kertoman mukaan tässä tapauksessa on saatu nostettua esille jälleen uusia LGBTQTiiTyy-väkeä sortavia epäkohtia. Ensimmäisenä tämä:

Terveydenhuollon tietojärjestelmät eivät tunnista tilannetta, jossa mies on raskaana.

Johtunee siitä että mies ei voi olla raskaana. Ja toinen:

Lainsäädännössäkin on yhä puutteita. Esimerkiksi äitiysraha on määritelty kuuluvaksi naiselle.

Jaa, minkähän takia? Oletettavaa on, että pian tehdään ehdotus äitiysrahan muuttamisesta synnytyshenkilörahaksi jonka jälkeen valtapuolueitten kansanedustajat (jotka eivät uskalla sanoa lgbtqtiityy-porukoille vastaan yhtään mitään yhtään mistään) nyökyttelevät porukalla että ilman muuta, miks ihmeessä tuota epäkohtaa ei olla ennen keksitty korjattavaksi. Ja sitten vielä kolmas:

Yksi hoitaja äiditteli Johannesta synnytyksen jälkeen.

Hienoa. Taas on keksitty uusi tiedostava loukkaava termi eli ”äidittely”. Oletettavasti jossain vaiheessa hoitohenkilökunnan edustajat joutuvat ankaraan puhutteluun aiheesta ”menit sitten sanomaan äitiä äidiksi”.

Mietin vaan tuota lasta. Kas kun lapsen elämä ei rajoitu pelkkään syntymään vaan hän kasvaa ja alkaa hahmottaa ympäristöään. Todeten jossain vaiheessa että hänelle syötetään totuutena sitä että hänella on kaksi biologista isää joista toinen on äiti mutta jota pitää sanoa isäksi. Minua saa haukkua kaikilla mahdollistavilla tiedostavilla ällötystä osoittavilla termeillä mutta kyllä tuo touhu on vastenmielistä. Tyypillistä ”mä haluun ja siks mun pitää saada”-sukupolvelle.

Mutta vauhtihan eikun kiihtyy vaan. Ainakin jos vihreiltä kysytään. Muistutetaanpa mitä vihreitten nuorten puheenjohtaja Sameli Sivonen asian tiimoilta loihelausui:



Sinänsä tiedostavan vihreän on helppo muodostaa mielipiteensä. Tarttee vain tuumia että mitähän tavallinen arvokonservatiivi suomalainen asiasta ajattelee ja kääntää se sitten päälaelleen. Tulee  muistaa, että nämä kaiken kaikkiaan ovat asioita joita hyvin harva haluaa mutta joita ollaan jatkuvasti syöttämässä tavallisille ihmisille ensiksi normaalina ja sen jälkeen normina jolloin ne muuttuvatkin jo dogmiksi jonka arvostelu on tietenkin sitä vihapuhetta ja muutenkin Herrasta Perkeleestä.

Tulee muistaa myöskin se, että historia etenee sykleinä eikä historia ole koskaan päättynyt. On action ja reaction. Tuuliviiri tämän LGBTQTiiTyy-hypetyksen suhteen voi kääntyä ja vastareaktio on suoraan verrannollinen tähän hypetyksen nykyiseen tasoon ja suoranaiseen uhoon. Asiasta kirjoitti blogiini nimimerkki Sametti varsin osuvasti:

Tällai lesbona en voi muuta sanoa, kuin että ihan oikeasti sapettaa tuo sateenkaariväen pelleily. Meikäläisillä ei ole koskaan historiassa ollut helppoa. Nyt länsimaissa saavutettiin ajanjakso, jolloin valtaväestön mielestä homppelit on ihan jees. Ja eikös se saavutus pitänyt mennä ryssimään tällä sukupuolisekoilulla. Nyt valtaväestö on sitten meikäläisiin niin vittuuntunut, ettei halua kuulla meistä enää mitään eikä olla kanssamme tekemisissä. Kiitti vitusti.

Hyvin sanottu. Mutta jatketaan porukalla vielä jonkun aikaa vaaditulla suvaitsevais-tiedostavalla linjalla ja uskotellaan itsellemme että on ihanan kaunista ja luonnollista että äiti onkin isä. Ja että biologiaa ei ole, on vaan oikeita fiiliksiä joitten mukaan eletään. Ja että 2 + 2 on todellakin 5.

60 kommenttia:

  1. Minua on tuossa koko kuviossa ihmetyttänyt luetun perusteella lähinnä se että jos se oma sukupuoli on niin mahdoton ja vastenmielinen että pitää mennä se vaihtamaan, niin kuvittelisin että siinä tilanteessa ei ensimmäinen mieleentuleva asia ole harrastaa perinteistä seksiä ja vielä ilman ehkäisyä. Toisena tuosta nuorten sukupuolen vaihtamisesta, en jaksa uskoa että vielä välttämättä 18-vuotiaskaan kunnolla tajuaa että kyseinen prosessi on lopullinen ja peruuttamaton.
    Toisaalta muistelisin että runsaasti kokemusta aiheesta mitä hormonihoidot tekevät ihmiselle löytyisi erinäisten entisen itä-blokin maiden huippu-urheilijoiden ja valmentajien keskuudesta. Käsittääkseni jälki ei ole ollut välttämättä näitä urheilijoita miellyttävää.

    VastaaPoista
  2. Raskaamman psykiatrian parissa toimineena olen liian usein törmännyt näihin toiseen sukupuoleen leikeltyihin, joilla muutamaa vuotta myöhemmin olikin massiivisia henkisiä pulmia, jopa mielisairauksia. Tilastollisesti heitä (siis sukupuoltaan vaihtaneita) on niin vähän, että heitä ei pitäisi noin usein tavata psykiatrisessa erikoissairaanhoidossa.

    Eikös sen pitäisi tuottaa hyvinvointia eikä lisäongelmia?

    Mielestäni psyyken arviointi on jäänyt liiaksi niiden arviointityöntekijöiden varaan, jotka ovat itse suhtautuneet toimenpiteisiin myönteisesti.Kunnollinen, painotan sanaa kunnollinen, psykologin tekemä laaja tutkimus sekä osaavan psykiatrin kanta pitäisi varmistaa ja ottaa enemmän huomioon.

    Ajattelemme, että yhdenvertaisia ovat kaikki. Psyykkinen tila pitäisi arvioida riippumattomasti, parhaiden asiantuntijoiden toimesta.

    VastaaPoista
  3. Sanat eivät riitä kertomaan...
    Pyörät ei tee lehmästä maitoautoa vaikka ne onnistuttaisiinkin sille asentamaan.
    Verisuonet päässä sanoo piupali paupali...

    T. Ymmi

    VastaaPoista
  4. Veitsellä ei voida korjata sellaista vikaa, joka on korvien välissä. Giljotiinilla voidaan, mutta menettely on sen verran radikaali, että en suosittele. Omasta puolestani olen vankka valinnanvapauden kannattaja. Minun puolestani näillä sukupuolensa kanssa sekoilevilla ja kipuilevilla olkoon täysi-ikäiseksi tultuaan oikeus tehdä itselleen mitä haluavat, kunhan tekevät sen omalla kustannuksellaan. Julkisen terveydenhuollon kustannettaviin moiset manööverit eivät kuulu ja alaikäisiä täytyy suojella ympäristön ajamien ja omien pakkomielteidensä vaikutuksilta.

    Koko polemiikissa on nähdäkseni vain kolme ongelmaa.

    Ensimmäinen on se, että mikä tahansa itsepäinen ja suuriääninen painostusryhmä näyttää pystyvän vedättämään julkisuutta haluamaansa suuntaan. Tämä on harmitonta niin kauan, kun kyse on pelkästä mediahömpötyksestä. Asia muuttuu vakavaksi sitten, kun moisella vedätyksellä alkaa olla vaikutusta lainsäädäntöönkin.

    Toinen ongelma ovat kustannukset. Kun joku porukka julistaa suureen ääneen, että tässä on kyse ihmisoikeuksista ja periaatteista, kyse on todellisuudessa rahasta. Se porukka haluaa saada oman harrastustoimintansa ja oikkunsa rahoitetuksi julkisista varoista. Olkoon sillä porukalla oikeus esittää mielipiteitään, järjestää pippaloitaan ja leikellä itseään kuten haluavat, mutta julkista rahaa siihen ei pidä antaa killinkiäkään.

    Kolmas, ja oikeastaan pahin, on alaikäisiin ja murrosikäisiin kohdistuva propaganda. Murrosikä on yleensä melkoista etsimisen aikaa ja siihen liittyy usein luonnostaakin erilaista kipuilua. Siinä ei totisesti tarvita näitä QWRTY-ABC-ÄO-001 porukan fundamentalistista painostusta ja pahimmassa tapauksessa erilaisia hormonihoitoja ja leikkelyitä. Ne jyrkän fundamentalistiset uskonlahkotkin sentään tyytyvät pelkkään verbaaliseen painostukseen ilman kemiallisia ja kirurgisia toimenpiteitä. Jos löytyy käytännöllinen tapa moisen vastuuttomuuden kriminalisointiin, se saa kannatukseni.

    VastaaPoista
  5. Jotenkin tuntuu, että tämän uutisen myötä Suomessa on saavutettu jonkin sortin virstanpylväs. Voitaneen sanoa, että viimeistään tämän tapauksen myötä suomalainen valtamedia on virallisesti työntänyt päänsä perseeseen. Joten siinä mielessä tämä kenties olikin historiallinen uutinen. Länsimaissa käsittääkseni naureskeltiin aikoinaan aika lailla neuvostoliittolaiselle Pravda-lehdelle. Ei taida naurattaa enää.

    VastaaPoista
  6. Tässähän voisi ihan piruuttaan alkaa harrastamaan viranomaisten rääkkäämistä sillä, että vaihtelis mielen mukaan sukupuolta milloin miksikin sukupuolimonioista. Samaan syssyyn voisi myös alkaa lajimonioksi. Olisi siinä viraston tätillä ihmettelemistä kun esittäytyisi transtitityy savoa puhuvaksi jokihelmisimpukaksija seuraavana hetkenä olisikin pinkki homohirvi.
    Pelleilyksihän kaikki touhu on nykyään mennyt. Tuo vihreiden ruipelo on varmaan jo aikoja sitten nylkenyt itseltään nyytis pois, tainnut samalla lähteä myös se vähäinenkin älli päästä.

    VastaaPoista
  7. Tervehdys Heikki Välimäelle, Anolle, Ymmille, Strix Senexille, Reijo Koiraalle ja joppos 123:lle & kiitos kommenteistanne.

    Heikki: Jep. Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ja olisko todella niin, että alakouluikäiset voitaisiin säästää tältä propagandalta aivan kokonaan ja annettaisiin heidän olla lapsia.

    Ano: Näen myös että kyseessä on pääosin mielenterveyden ongelmat jotka vielä - piru vie - ollaan mediamme toimesta suorastaan sertifikoitu. Eivätkös lääkäritkin totea, että tervettä kudosta ei pitäisi lähteä poistamaan?

    Ymmi: Eivät tee niin ja heitän siinä sivuheiton tähän monikultturismiin ja sitä myötä uudelleen määriteltyyn ”suomalaisuuteen” eli rottakaan ei ole lehmä vaikka asuisi navetassa.

    Strix Senex: Kaiken kaikkiaan hyviä havaintoja. Ei oikeastaan muuta lisättävää kuin se, että nämä itsepäiset ja suuriääniset painostusryhmät vievät poliittista koneistoamme kuin litran mittaa. Miksi ihmeessä? Mitä siellä pelätään? Kai se on niin, että sekopäätä ei saa sanoa enää sekopääksi mutta sekopään arvostelijoita puolestaan voidaan.

    Reijo: Jep. Pravda ei olisi koskaan pystynyt tällaiseen. Itse asiassa Pravdan toimittajat eivät olisi edes osanneet kuvitella tällaista. Neuvostoliittohan oli loppujen lopuksi melko konservatiivinen valtio näissä asioissa.

    joppos 123: Tuohon suuntaan ollaan varmaan menossa mutta valitettavasti sitä ei tehdä kieli poskessa vaan ihan tosissaan. LGBTQTiiTyyn ruokahalu kasvaa syödessä ja kun ne huomaavat - tai ovat jo huomanneet - että mitään stoppia ei tule niin homma eikun hurjenee vaan. Mutta toisaalta jos tuota ruvettaisiin harrastamaan tosissaan niin siinähän saataisiin virkakoneisto koko lailla tukkoon. Kun nythän se on menossa tukkoon jo tuon helvetin aktiivimallin kanssa.

    VastaaPoista
  8. "Johannes" tai paremminkin "Johanna" on tietenkin nainen, koska synnytti. Ihmettelen parisuhdetta, jossa yritetään naista muuttaa mieheksi. Voihan naistakin vetää pakoputkeen. Tekomunan en usko toimivan muuta kuin pissimisvärkkinä.

    VastaaPoista
  9. Tervehdys, Ano. Joo, ja vaikka en sinänsä ihmisten yksityisasioihin puutu niin ihmettelen sitä hänen kumppaniaan. Haluaako hän olla miehen kanssa vai naisen kanssa vaiko ehkä mitä?

    VastaaPoista
  10. On jännää, miten faktat vaihtelevat jatkuvasti sen perusteella, mikä on edullisinta Asian kannalta.

    Miesten yliedustus jossain ammatissa ei voi mitenkään johtua siitä, että olisi sukupuolieroja kiinnostusten kohteissa tai jopa kyvyissä. Silkkaa seksismiä, tosin vain puhuttaessa hyväpalkkaisista ja siisteistä ammateista. Viemärien kunnossapito kuuluukin miehille. Toisaalta samaan aikaan, kun perustellaan miksi naisia pitää saada noihin ammatteihin lisää, sukupuolierot ovat olemassa, koska ei ole monimuotoisuutta ja sen oletettuja etuja ilman erilaisuutta.

    Miesten ja naisten erot ovat kuitenkin puhtaasti kulttuurillisia, koska kulttuuria, toisin kuin genetiikkaa, voi muuttaa feministisellä selitteläätiöllä. Biologisista eroista puhuminen syrjäyttävillä fraaseilla kuten "miesten ja naisten aivot" on silkkaa vihapuhetta, kuten myös sen kiistäminen, että transsukupuolisilla ei olisi vastakkaisen sukupuolen aivoja. Senhän täytyy olla 110-prosenttisesti synnynnäinen, biologinen ilmiö, jotta transuja voidaan käsitellä saman sapluunan läpi kuin homoja. Toisaalta koko sukupuoli on kuitenkin täysin sosiaalinen konstruktio, jotta melankosukupuolisia, autoseksuaalisia tumblrinoja ei naurettaisi suorilta käsin pihalle.

    Täysin ristiriidatonta maailmankuvaa ei olekaan, mutta nykyvasemmisto on niin älyttömän laaja sateenkaari aivan erilaisia ryhmiä tungettuna samalle sortaja-sorrettu akselille, että lopputuloksessa ei ole johdonmukaisuutta edes nimeksi. Jo tuo sukupuolijuttujen osakokonaisuus on aivan päätön, ja kun mukaan aletaan tunkea esim. islamofobian vastustamista, homma menee silkaksi tragikomediaksi. Miten paketti siis pidetään kasassa? Tietysti siten, että kiinnitetään kaikkien huomio yhteiseen viholliseen, ja jos joltain pääsee epähuomiossa soraääni, rääytään kerettiläinen hiljaiseksi. Sitten ihmetellään "äärioikeiston" nousua ja se tyyppi, joka sisimmässään epäilee syyn löytyvän lähimmästä peilistä, pöyristyy kaikkein äänekkäimmin. Onhan se paras tapa hiljentää niin Epäilyksen Piru kuin toveripiirin inkvisiittorien mahdolliset epäluulot.

    VastaaPoista
  11. Suomessa asuu maailman onnellisin kansa, sillä siellä miehetkin synnyttävät.

    Sitä ihteään kulttuurimarksisimia ihan vimosen päälle. Saatana, pitääkö tällaista touhua vaan katsella ja kuunnella kädet taskussa. Mun ikäinen ihminen välillä miettii että olenko tippunut tänne joltain vieraalta planeetalta, mielipuolten keskelle.

    VastaaPoista
  12. Samat toimittelijat ja muut, joiden mielestä sukupuolen voi vaihtaa, olivat kovaäänisimmin syyttämässä Huhtasaarta epätieteellisyydestä, koska hän ilmoitti uskovansa luomisoppiin. Epätieteellisempiä ovat kuitenkin nämä sukupuolihörhöilijät, jotka eivät usko tieteellisesti todistettuja faktoja.

    VastaaPoista
  13. Homot ja lesbot on kuulemma jättäneet SETAn, koska se on transujen hallinnassa. Ja jälki on sitä mukaa irvokasta. H&L -ihmiset haluavat elää vain rauhassa omalla tavallaan. Sitähän "Samettikin" kommentissaan toi esille. Saman olen kuullut asiaan liittyviltä ystäviltäni.

    Muutoin tähän sanoisin, että pelastakaa EDES lapset! Sukupuoli-identiteetti kehittyy pitkälle aikuisvuosiin, joten asioiden ropeloiminen kemiallisesti tai skapellilla on loukkaus ihmisoikeuksia vastaan.

    Reacktionia odotellessa. Tämän maailman järkiintymistä en jaksa edes odottaa, kun aina vain hullummaksi menee. Onneksi tavalliset ihmiset täällä tavallisessa maassa ovat säilyttäneet järjen. Lehdistä luetaan sitten ne ääliömäisimmät jutut. No - onhan siinä keskusteltavaa päänpuistelujen kera sitten meille taviksille.

    VastaaPoista
  14. Kela oli ongelman tullessa päätellyt että vuokrasopimuksen tekopäivänä (ja myöhemmin pois muuttanut) perheenäiti oli solminut uuden avoliiton asuntoon myöhemmin muuttavan yksinhuoltajaäidin kanssa. Ei haitannut perheenäidin avoiliitto lastensa isän kanssa. Viranomaispäätöksellä tavallisesta perheenäidistä tuli lesbo ja ”polyamoristi” tai minkä lienee.

    On jutun lapsella varmaan kiva loppuelämä, kaikenmaailman lehdissä räävitään omaa alkuperää ja
    jokainen yksityiskohta on netissä. Vanhempien pitäisi suojella lasta eikä asettaa tikunnokkaan. Ei ole lapsiasiamies tähän puuttunu.

    VastaaPoista
  15. ihan tavallinen tyttö6. huhtikuuta 2018 klo 19.36

    Voi elämän kevät noiden kanssa! Mies ei voi tulla raskaaksi. Piste. Kuinka hankalaa sen ymmärtäminen voi olla?

    VastaaPoista
  16. Tämä on muuten puhdasta totalitarismia. Jos HALLINNOLLISELLA PÄÄTÖKSELLÄ (esimerkiksi vastakkaisen sukupuolen sosiaaliturvatunnuksen myöntämisellä) voidaan kiistää biologinen todellisuus ja sen jälkeen häpeäpaaluttaa ne, jotka eivät tätä kollektiivista valhetta suostu kumartamaan... eikun sori, minä uhriutuva valkoinen heteromies tässä vaan pönkittelen sortavia rakenteitani.

    VastaaPoista
  17. Täällä jenkeissä muutaman vuoden asuttuani olen muuten alkanut ymmärtää paremmin, miksi yksityistä aseenkanto-oikeutta tarvitaan perustuslaissa. Viime vuosisadan aikana on käynyt selvääkin selvemmäksi, minkä tason valheisiin eliitti voi alkaa lähes säännönmukaisesti uskoa uusien muotivirtausten myötä.

    Kuten kaikki hyvin tiedämme, 1960-70-lukujen vasemmistoporukka fanitti Maoa ja Stalinia, ja nykyinen humanisti- ja valtiotieteilijäporukka on fanaattisesti intersektionaalisen feminismin kannalla. Thomas Sowell on kirjoittanut intellektuaaleille tyypillisestä hybriksestä mainiossa kirjassaan "Intellectuals and Society", jota ei valitettavasti ole suomennettu. (Eipä ole tosin suomennettu Theodore Dalrympleakaan, vaikka kyseessä on yksi nykyajan merkittävimmistä esseisteistä.)

    Nämä identiteettipoliittiset, kollektivistiset, meritokratian hylkäävät liikkeet ovat länsimaisen vapauskäsityksen ja individualismin vastaisia. Niin kauan kuin poliittisella eliitillä on taipumusta langeta kaulaansa myöten erilaisiin totalitaristisiin suonsilmäkkeisiin, yksityinen aseenkanto-oikeus on kansalaisen viimeinen turva ja poliittisen suhmurin viimeinen pelote. Muutamia vuosia sitten en olisi muuten koskaan uskonut kirjoittavani näin.

    VastaaPoista
  18. Ehdin jo kirjoittamaan pitkähkön kommentin, jossa manasin kaikki liberalgreentriggerbabyqueentitterityy-aktivistit jonnekin syvään ja perin kuumaan paikkaan, sitten totesin että miksi vaivautua, kyllä Ykä ja kaikki kommentaattorit tasan tietävät mimmoisesta sakista on kysymys.
    Nämä lgtbq-tittityyt ovat kuitenkin vain osa laajempaa kokonaisuutta, jonka tavoite ei ole enempää tahi vähempää kuin koko länsimaisen sivistyksen tuhoaminen ja korvaaminen jonkinlaisella päivitetyllä kommunistisen totalitarismin auvoisuudella.

    Omassa räkningissäni ”synnyttävä mies” jää kuvottavuusasteeltaan selkeästi kakkoseksi näiden sairaiden olentojen lapsiin kohdistamalle indoktrinaatiolle ja pahimmillaan fyysiselle turmelemiselle. Viimeisenä päivänä tälle sakille ei hyvä heilu…

    Edelliseen postaukseen väljästi liittyen, tässä muutamia hupaisia meemejä:
    https://i.imgur.com/FJddb0H.jpg
    https://img.4plebs.org/boards/pol/image/1496/62/1496628556842.jpg
    http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/260/682/ea4.png

    Kiitos ajan hermolla olevasta tekstistä, t. Riku Raunioilla

    VastaaPoista
  19. Onhan tässä jo nähty, minkälaisia tyyppejä pride-marsseilla esiintyy; porukka on kuin sukupuoliorgioista tulossa. Pahinta on se, että joillakin on pieniä lapsia mukana ja olisi varmaan isompiakin, mutta ovat osanneet ilmeisesti lähteä ajoissa livohkaan. Vihreät taisivat tässä taannoin myös ehdottaa, ettei pedofilia voitaisiin sallia. Siinä he kyllä ovat samaa porukkaa kuin monet uskonnolliset lahkot. Jotenkin kiero ja ylikorostunut seksuaalisuus tuntuu niissä olevan enempi sääntö kuin poikkeus.

    Olen Strix Senexin kanssa samoilla linjoilla (ja varmaan kaikki muutkin tämän blogin lukijat) eli jokainen tehköön kropallaan mitä lystää, mutta omalla kustannuksellaan ja lapset on jätettävä rauhaan! Jos YK:n kansainvälisellä Lasten oikeuksien julistuksella on mitään painoarvoa, niin nyt se olisi syytä kaivaa esiin. Tosin terve maalaisjärkikin auttaisi, mutta se tuntuu kadonneen jonnekin monessa muussakin asiassa.

    Pääsiäisen aikaan katsoin teeveestä toisella silmällä ohjelmaa, jossa ”kauneusleikkauksilla” ja muilla muokkauksilla ei ollut mitään rajaa eikä määrää ja siinä esiintyvät ihmiset olivat kuin ilmestyskirjan petoja tatuointeineen, lävistyspiikkeineen, nenärenkaineen ja akuankka-huulineen. Koko porukan olisi voinut viedä esiintymään sirkukseen, koska on mahdotonta kuvitella heitä tekemään mitään normaalia työtä. Alkoi suorastaan etoa, eikä todellakaan voinut välttyä ajatukselta, että näillä ihmisparoilla oli mentaalipuolella todella pahoja ongelmia.

    Rouva Ano

    VastaaPoista
  20. Sairasta. 6-vuotias ei ole kykenevä päättämään mitä syö, juo, miten pukeutua tai huolehtia hygieniastaan jne mutta nämä pellet ovat valmiita luouttamaan tällaiselle raakileelle päätäntävallan sukupuolen korjausleikausten suhteen. Pikku juttu, vähän kuin valkkaisi karkkipäivänä lontoon rakeiden ja englannin lakritsin välillä. Voi sitä kärsimyksen määrää mikä tuollaisestakin seuraisi. Terveessä yhteiskunnassa moisen esittäj ät tuomittaisiin ensimmäisenä vaihtamaan sukupuolensa. Yksineuvoiseksi.

    VastaaPoista
  21. Voisinpa siteerata itse itseäni toistamalla aiemmin Reijo Koiraan loisteliaaseen "Ryppy baarimikkona osa IV" -sarjakuvaan tiputtamani kommentin:

    Näihin asioihin törmätessään sitä aina pohtii, miksi tietynlaisiin harhoihin suhtaudutaan eri tavalla kuin toisiin?

    Jos minä alkaisin kokea olevani Suomen marsalkka Mannerheim, ei minua ylennettäisi reservissä sotilasarvoon joka ei muuten nykyään ole enää edes käytössä, saati että minut nimitettäisiin puolustusvoimien ylipäälliköksi. Ei, vaikka minusta kuinka kovasti tuntuisi siltä!

    Sen sijaan minulle kirjoitettaisiin M1-lähete tahdonvastaiseen mielenterveyshoitoon. Siellä minulle räätälöitäisiin antipsykoottinen lääkitys, joka saattaisi aivojeni horjahtaneen elektrokemiallisen tilan tasapainoon. Jos kieltäytyisin ottamasta sitä, se piikitettäisiin neljän painiapulaisen istuessa päälläni: se kun olisi välttämätöntä, että harhat saadaan katoamaan.
    Sen jälkeen alkaisi vaikein vaihe, eli psykoterapia, jossa minut yritettäisiin saada ymmärtämään, ettei vielä vähän aikaa sitten kokemani ollut totta, vaikka se tuntui niin kovin todelliselta. Kokiessani itseni Marskiksi kyse oli aivojeni häiriytyneestä elektrokemiasta, joka nyt korjattu; huomaisinhan itsekin marsalkka-ajatusten loistavan poissaolollaan?

    Mutta jos alan kokea olevani nainen, ei puhettakaan mistään yllämanitusta! Ei, vaan minulle aletaan touhuta sukupuolenvaihdosta, jossa heppini ja pallini leikattaisiin irti, koska minusta tuntuisi siltä ja haluaisin sitä.
    Sitten kehoni myrkytettäisiin estrogeenillä niin, että parta lakkaisi kasvamasta mutta tissit kasvaisivat senkin edestä, koska minusta tuntuisi ja minä haluaisin että niin on tehtävä, ja niiden halujen, tunteiden ja tuoksujen mukaan olisi lääkäreiden toimittava!
    Näin siitä huolimatta, että tuossa tilanteessa kärsisin vain aivan samanlaisista harhoista, kuin jos luulisin olevani Marski. Silti nihin suhtauduttaisiin näin jyrkän eri tavalla.

    On tämä epäreilua, on! Kyllä minulle kelpaisi marsalkaksi ylennys ja siitä sekä puolustusvoimain ylipäällikkyydestä lohkeava palkka ja eläke! Miksi en siis voi saada niitä, vaikka minusta tuntuukin siltä niin kovasti ja sitäpaitsi mä haluun! Onko minussa jotain perustavaa laatua olevaa vikaa?
    - sitaatti päättyy -

    Ylempänä ounasteltiin SETAn olevan hajoamassa, kun homot ja lesbot jättävät sen? Jos näin on, näemmekö pian Yhtyneet Homoseksuaalit ry:n, jonka logo esittää kahden tai useamman yhtyneen homoseksuaalin siluettia?
    Ja tuleeko seuraavaksi Suomen Eläimiin Kajoavien Assosiaatio - SEKA ry, jonka monikulttuurijaoston slogan on "Aasia aasialaisille!" ja pieneläinjaoston puolestaan "Hurttia ja huumoria ja kattia kanssa!"?

    Enpä hämmästelisi enää lainkaan, jos tällaiset todellakin perustettaisiin ensi viikolla.

    VastaaPoista
  22. Jotain viallahan yhteiskunnassa ja sen ajattelussa on, jos enää ajattelua ei perusteta luonnontieteellisiin faktoihin ja terveeseen järkeen, vaan ideologiset ajatukset pyrkivät niitä kumoamaan. Liberalismi on sinänsä hyvä asia, saamme esittää erilaisia ja joskus vikaanmeneviäkin ajatuksia. Mutta viallisia ajatuksia pitää kyetä myös kumoamaan, eikä ottaa niitä virheellisyyksistä huolimatta ohjenuoriksi.

    Tämä on asia, jossa toivoisin yhteiskunnalle sellaista takaisinpotkaisua konservatiivisen ja rationaalisen ajattelun suuntaan, koska liberalismista on monesti muotoutunut ääliöliberalismia, joka ei välitä enää faktoista, vaan "hyvän tavoittelusta" faktoista ja realiteeteista riippumatta.

    Kaikilla on oikeus olla mitä haluavat. Kaikkien näkemysten pitää olla hyväksyttyjä, koska eihän ihmiseltä voida mitään kieltää. Kaikilla tulee olla oikeus saada lapsia, koska kaikki lgthbhtitityy- perheet ovat "ihan samanarvoisia". Eihän lapsi nyt välttämättä isää tai äitiä tarvitse, transsuhomosetä on aivan yhtä pätevä esikuva... Tässä asiassa arvoliberalismi haukkaa paskaa ja kunnolla.

    Minä haluaisin perheitä, joissa on isä ja äiti, koska sehän on hyvä malli. Olen vanhoillinen, muttei se tarkoita, että olisin siten lasten kehitysmallien suhteen väärässä. Konservatiivi/traditionalisti saattaa olla enemmän oikeassa...?

    VastaaPoista
  23. Tervehdys LW:lle, Beckerille, Ano1:lle, Titalle, Ano2:lle, ihan tavalliselle tytölle, Olaf Stephanokselle, Rikulle Raunioilla, Rouva Anolle, Ano3:lle, Qroquius Kadille ja DuPontille & kiitos erittäin hyvistä kommenteistanne. Ymmärrettävästä syystä ne olivat pitkälti samansuuntaisia (johtuisiko siitä että täällä on kommentoijina järkeviä ja asiallisia ihmisiä) joten en ala ruotia jokaista erikseen.

    Totean lähinnä tiivistettynä että maassamme (niin kuin länsimaissa yleensä) on pieni mutta äänekäs, paljon mediatilaa saava ja aina vain ahneempi vähemmistö joka haluaa raastaa alas kaiken sen, mitä tavalliset arvokonservatiiviset kansalaiset arvostavat – ja joilla arvoilla on saatu aikaiseksi suht mukavasti pärjäävä valtio – ja tarjota tilalle perversiota normiksi jota pakko-opetetaan lapsillekin. Kummallakohan tyylillä se toimiva yhteiskunta mahdetaan säilyttää? Väittäisin lisäksi että juuri tämän kovaäänisen vähemmistön elättävät juuri nämä arvokonservatiiviset suomalaiset. Kumpi tarvitsee kumpaa?

    VastaaPoista
  24. "Jos näin on, näemmekö pian Yhtyneet Homoseksuaalit ry:n, jonka logo esittää kahden tai useamman yhtyneen homoseksuaalin siluettia?
    Ja tuleeko seuraavaksi Suomen Eläimiin Kajoavien Assosiaatio - SEKA ry, jonka monikulttuurijaoston slogan on "Aasia aasialaisille!" ja pieneläinjaoston puolestaan "Hurttia ja huumoria ja kattia kanssa!"?

    Enpä hämmästelisi enää lainkaan, jos tällaiset todellakin perustettaisiin ensi viikolla."

    @ Qroquius, eikös eräässä South Parkin jaksossa ollut NAMBLA-järjestö hyvin edustettuna? Silloisessa episodissa tuli hassu väärinkäsitys kun poliisi-sedät jahtasivat "North American Marlon Brando Look Alikes"-järjestön hemmoja, sen sijasta että olisivat kiinnittäneet huomionsa "North American Male/Boy Love Association"-tyyppien edesottamuksiin?

    Cartmannikin sai h-vetin monta kaveripyyntöä eräältä nettisaitilta, kunhan vain sai profiilinsa rekisteröityä, valitettavasti ne kaikki vain olivat köh köh "vanhemmilta herrasmiehiltä", jotka halusivat tehdä "lähempää tuttavuutta" nuoren pojan kaa. Cartmann ei tainnut edes jakson lopussa honata miksi hän oli niin suosittu :-)? Mutta erittäin hyvää parodiaa South Parkin tekijöiltä tätä nyky-hulluutta vastaan!


    - Soomepois Eestist -

    VastaaPoista
  25. Tervehdys, Soomepois. Minä muuten olen nähnyt tuon kyseisen jakson. Se oli aika hervoton. En tunne tarkemmin SETAn tilannetta mutta en pidä mahdottomana että se hajoaisi niin että toiseen osaa jäisi pervoporukat (ja heitä ankarasti tukevat tiedostavat heterot) ja toiseen sitten menisi tällaiset ”antakaa meidän vaan olla rauhassa”-porukat. Ja sille jälkimmäiselle minäkin voisin antaa tukeni.

    VastaaPoista
  26. Joo, mainittu South Parkin jakso on täälläkin nähty. Sen hauskuus hieman lopahti lopussa, kun NAMBLA-tyypit oli napattu kiinni ja Stan syytti heitä lasten raiskaamisesta.
    Porukan nokkamies höpötteli ympäripyöreitä aikuisten ja lasten rakkaudesta tai jotain sensellaista, johon Stan paalutti: "Joo, mutta te raiskaatte lapsia!" Eipä siihenkään tullut pienintäkään katumuksen elettä.

    Tämä hauskuuden loppu -efekti oli toki juuri se, mitä tekijät tavoittelivat ja heidän kannanottonsa kyseiseen väkeen, jonka asenteet tosielämässäkin ovat samanlaiset:
    heidän mukaansa lapsi nauttii siitä, että aikuinen mies tunkee täysikokoisen mulkkunsa hänen kehonaukkoonsa.

    Sitä en osaa sanoa, kuinka tosissaan nämä ovat, vai nauttivatko he satuttamisen lisäksi myös valehtelemisesta.

    VastaaPoista
  27. Tervehdys isännälle ja koko kommentoijakaartille!

    Täällä on mainittu myös sana "maalaisjärki". Mitä se tarkoittaa? Sitä, mitä esim. 1800-luvun perinteiset kansanmiehet ja -naiset; tosi asiassa myös ylemmät säädyt, pitivät itsestään selvänä. Näiden naisten ja miesten arvomaailma perustui kristilliseen opetukseen, Raamattuun ja Katekismukseen. Paras, joskin monitulkintaisin koodeksi tähän arvomaailmaan on Raamattu - ihan riippumatta siitä, uskotko persoonalliseen Jumalaan tai jumalsyntyiseen Jeesukseen. Lukiessasi Genesistä tai Pietarin kirjeitä, muuttamalla mielessäsi sanan Jumala vaikkapa muotoon "Luonto" saat ehkä vähemmän närästävän kuvan länsimaisen ajattelun perustasta.

    Mitä siellä sitten sanotaan tästä asiasta? "Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi." Tämä on aika oleellinen järjen sana, vaikka luettuna muotoon "ihminen on kehittynyt mieheksi ja naiseksi". Tarkoittaa siis sitä, että ihminen jo hedelmöittymivaiheessa saa sukupuolensa, naisen tai miehen. Ihan niin kuin muutkin ominaisuutensa; sukupuoli vaan määrää aika paljon paitsi ulkoisesta olemuksesta, myös hormonitoiminnan kautta henkisestä.

    Oliko mennyt aika näine arvoineen ahdasmielistä? Osittain varmaan oli. Kyllähän jonkun apostolin kirjeessä julistettiin "miesten kanssa makaavat miehet" jumalattomiksi, mikä sinänsä oli peruste homojen vainoamiselle. Toisaalta, poikkeavia tyyppejä ainakin eliitin piirissä siedettiin, sellaisia kuin intellektuelli Spinoza (joka ehkä kärsi enemmän juutalaisuutensa kuin seksuaalisuuntautumisensa vuoksi), tai Preussin Fredrik Suuri. Heitä kohtaan siis oltiin suvaitsevaisia - kun muistetaan, että "suvaita" on synonyymi "sietämiselle"

    Tuntemani homoseksuaalityypit ovat ns. klassista lajia. Siis tunnustavat sukupuolijaon - ovat vain suuntautuneet omaan sukupuoleensa.

    Mutta tuosta trans-jengistä lausun nyt ihan suomalaisen FHCWCM (Finnish Heterosexual Carnivore White Christian Male)-lausunnon: siinähän tekevät itseään Jumalaa paremmaksi. Kuinka tuohon meidän muiden keskuudessa suhtaudutaan, ja yhteisöllistä lompakkoa availlaan, on lähinnä osoitus meidän, enemmistön, moraalisesta tilasta.

    Terv. Achtung

    VastaaPoista
  28. Jaa-a, saapa nähdä mitä tässä äityy (pun intended) kommentoimaan.

    Olen jo joitakin kertoja todennut, että tämä nyky-yhteiskunnassa uusiksi mennyt biologia hieman oudoksuttaa keski-iän saavuttanutta kansalaista. Olen jo ehtinyt tottua siihen, että ikäpyramidimme on siinä asennossa, että nopeimmin lisääntyvä ikäluokkamme on eläkeläiset, tämän olen jo ehtinyt sisäistää. Tämä koiraan poikiminen on vielä asia, jossa on sulateltavaa.

    Ensi kerran törmäsin ideaan, kun asiaa ajoi Guzeninan avustaja joskus viitisen vuotta sitten. Tämä Guzenina oli siihen aikaan toinen sosiaali- ja terveysministeri. Voitte kuvitella ensi reaktioni ideaan, oli aika lähellä tämän epäkorrektin nettijulkaisun nimeä. Nyt tästä järjettömyydestä on tullut sitten valtavirtaa.

    Täällä luonnonmukaisessa tietoyhteiskunnassa tuntuu todellakin kaikki olevan mahdollista.

    [Kun referenssi kuitenkin menee joiltakin ohi, niin se on Bisquitin pakinasta Vihreän miehen taakka, jonka alkusanoissa käydään seuraava vuoropuhelu:

    - Taatto, taatto, voiko missään mies pudota äänettömästi kolahtaen puiselle kivilattialle?
    - Kyllä voi lapseni. Luonnonmukaisessa tietoyhteiskunnassa kaikki on mahdollista.

    Pakina on jostain 80-luvulta, se on julkaistu kokoelmassa Keskiäkäisen miehen poika 1987. Kun neukuilla oli näitä kehittyneitä sosialismeja sun muita, niin me olemme selvästi saavuttaneet nyt yli 30 vuotta myöhemmin tämän luonnonmukaisen tietoyhteiskunnan. Se oli tuolloin muuten Kepun slogani.]

    Rationaalisen ihmisen mieli etsii järkeä järjettömyydestäkin. Niinpä epäilen, että joku yrittää saattaa tämän vaihtoehtoväen/kyseenalaistajat/raastajat/(nimeäitse)-porukan niin vilkkaille ylikierroksille, että se lopulta irtautuu kytköksistään reaalitodellisuuteen ja sinkoutuu lopulta pois poliittiselta kartalta. Eihän tässä muuten ole mitään järkeä.

    Näyttää vain siltä, että Ruotsissa tällainen yritys ei ole onnistunut, vaan koko yhteiskunta on mennyt pyöritykseen mukaan, ja käy kuin maidolle separaattorissa ja rationaalisuus on irtautumassa yhteiskunnan päätöksenteosta. Suomalaiset ovat kuitenkin sen verran juurevampia, että arvelen meillä olevan vielä mahdollisuuksia.

    Toinen minua oivaltavampi sanankäyttäjä, Haavikko, käytti sellaista ilmaisua, kuin että lopulta ideoitten romahtaessa ajaudutaan tosiasioitten diktatuuriin. Se päivä koittaa joskus, mutten tiedä milloin. En osaa sanoa, onko kyseessä se varsinainen maailmanloppu vai sellaisen subjektiivisempi versio. Joka tapauksessa luulen, ettei se päivä valkene kauniina ja aurinkoisena.

    Jos tämä ei tuntunut ihan koherentilta luettavalta, niin ei se mitään, "yö on pitkälle kulunut" ja lienen onnistunut pääsemään joltiseenkin tunnekuohuun.

    VastaaPoista
  29. No nyt sitten perustamaan järjestöjä! Edellä mainittu SEKA haaraliikkeineen ilman muuta pystyyn. Jotkut diggailee kanaa, koska vain siivistä kiinni pitämällä saa rajut rytmit ja riemukkaan kaakatuksen. Toisten mielestä lammas paras, vaatii toki saappaat, joiden varsiin takajalat työnnetään. Ehkä hekumallisin on kuitenkin lehmä; sieraimeen vaan ja toisesta sieraimesta saa kostean lämpimän henkäyksen nivusiin, samalla nauta lipaisee karkealla kielellään pallit lutkutettavaksi.
    Ruumiiden paneskeluahan joku nuorisoketju jo ehdottikin laillistettavaksi.

    Tällaiseen medianarratiiviin on päädytty, kylläkin positiivisesti arvotettuna vain ammattivalemedian sivuilla.

    Blogin aiheen ulostulokas kasvaa varmaksi koulukiusatuksi tai perseileväksi koulukiusaajaksi, joka kohta julistetaan lailla erityissuojelluksi vähemmistökansanjoukon edustajaksi (perseankkurilapsi)!?.

    VastaaPoista
  30. Tervehdys Qroquius Kadille, Achtungille, Sledge Hammerille ja Veijo Hoikalle & kiitos kommenteistanne.

    Qroquius Kad: Minun on hyvin vaikea pyrkiä ajattelemaan niin kuin pedofiilihomot mutta oliskos kyse siitä perinteisestä itselleen valehtelusta ja sitä kautta oman perversionsa oikeuttamisesta?

    Achtung: Jotenkin noin minäkin sen maalaisjärjen tuossa asiassa näen. ”Jos se toimii, älä räplää”. Sinänsä mehän emme tuota yhteisöllistä lompakkoa availe vaan sen tekevät puolestamme toiset. Meiltä lupaa kysymättä. Yksi syy siihen, miksi ne voivat tehdä niin on luonnollisesti valtamedia joka on totaalisesti tämän ”räplätään se toimiva rikki”-aatteen läpikyllästämä.

    Sledge Hammer: Kommentti oli hyvä ja ymmärrettävä. Tästä järjettömyydestä ei sinänsä ole tullut valtavirtaa, puhutaan hyvin pienistä ihmismääristä mutta kun valtamedia kuuluu tämän epistolan julistajiin niin valtavirraltahan se vaikuttaa. Ja me elämme todellakin tällä hetkellä unelmien diktatuurissa josta ainoa pelastus on se tosiasioitten diktatuuri. Mutta asioitten on mentävä vielä paljon huonommiksi ennen kuin se voi saada edes mahdollisuuden.

    Veijo: En tiedä mitä järjestöjä tullaan perustamaan mutta joku ”Tolkun homot” ry voisi olla paikallaan. Meinaan, jos se järjestö toteaa että LGBTQTiiTyy on ylittänyt järjettömyyden rajat niin vaikeapa valtamedian on sitä lähteä demonisoimaan.

    VastaaPoista
  31. On mukava olla taas Kiinassa, missä nämä tällaiset asiat eivät häiritse. No, sen verran häiritsevät, että sukulaiset pitävät edelleen väitetäni miehen kykenevyydestä synnyttämään epätotena. Oikeassahan nuo ovat.

    Joka aamu herään entistä tyytyväisempänä siihen, että elämän viimeinen neljännes on menossa. Ja samaten olen onnellinen siitä, että voin jakaa aikaani kahden edelleen ajatusmaailmaltaan (kumpikin omalla tavallaan) terveen maan välillä, Viron ja Kiinan.

    Sanotaan Kiinan ryhtyneen pikku hiljaa käyttämään sof poweria. Mikäli "lännessä" edetään nyt omaksuttua tietä, Kiinan vaikutusvalta eri elämänalueilla tulee varmasti lisääntymään, samoin Venäjän, vaikka nyt tehdäänkin kaikki mahdollinen ensin Venäjän demonisoimiseksi ja varmasti myös Kiinan. Kiinan kommunismista en sano mitään, mutta muuten arvot ovat aika terveet ainakin sillä saralla, että miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Enpä usko tämän juurikaan muuttuvan, vaikka suurkaupungeissa ollaan selkeästi hyväksymässä homot osaksi yhteisöä. En minä homoista ole koskaan paiseita saanut.

    Kummallista tämä nykyaika: ongelmia tehdään sinne, missä niitä ei ole aikaisemmin ollut.

    Kävin melkoista debattia Karo Kankus -nimisen henkilön blogissa US:ssa etnisestä profiloinnista. Ei minua voi ottaa tietenkään vakavasti, valkoinen mies kun olen.

    VastaaPoista
  32. Niin, ja ministeri Mykkänen haluaa reservipoliiseja siltä varalta, että Suomeen ryntää 350 000 pakolaista. Onko noilla ministereillä mitään järkeä? Jos Suomeen päästetään tuo määrä porukkaa, niin sitten ei poliiseja tarvita, mutta mustasta hamekankaasta tulee saatanallinen pula.

    VastaaPoista
  33. Viko kukaan tuntea itseään enempää naiseksi kuin tulla raskaaksi ja synnyttää?

    VastaaPoista
  34. Tervehdys Castorille ja Ruukinmatruunalle & kiitos kommenteistanne.

    Castor: Epäilemättä niin Kiinassa kuin Virossa on omat hyvät puolensa ja ns. tolkullisuus ja terve järki kuuluvat niihin. Suomessa kun tolkuttomuutta mainostetaan tolkullisuutena. Totesit, että ongelmia tehdään sinne, missä niitä ei ole aikaisemmin ollut ja olet tässä aivan oikeassa. Olisiko yhteiskunta sittenkin jänispopulaatioon verrattava olento? Kun sillä menee liian hyvin niin se kehittää jänisruton. Meidän tapauksessamme tämä jänisrutto on punavihreä kupla ja sen lieveilmiöt.

    Mitä tulee tuohon lukuun 350.000 niin se vastaa melkein Karjalan evakoita. Tosin sillä erolla että ne eivät tee töitä elättääkseen itseään vaan ne siirretään vauvasta vaariin kestävään elatusautomaattiin. Jos unohdetaan tuon myötä räjähtävä rikollisuuden määräkin niin luulisi joka tapauksessa hallituksessakin olevan edes muutama laskutaitoinen.

    Ruukinmatruuna: Kysymys lienee osoitettu naisille. Itse en sattuneesta syystä pysty vastaamaan.

    VastaaPoista
  35. Siis 6-vuotias, joka ehkä vielä uskoo että Joulupukki on olemassa, niin hänelle annettaisiin (vanhempien suostumuksella) mahdollisuus alkaa "korjaamaan sukupuoltaan"! Mutta toisaalta, synnyttäähän mieskin. Ehkä vihreät pienet miehet pitkin maailmaa ovat vihreiden miesten synnyttämiä jälkeläisiä.

    VastaaPoista
  36. Tämä pieni, ahne ja äänekäs vähemmistö johon Ykä viittasi taitaa koostua lähinnä yliopistokaupunkien nuorista sekä kultaista stallariaikaansa haikailevista "vähän" vanhemmista. Heitä voimme pitää menetettyinä tapauksina; jos ei yli 40 vuodessa ole oppinut mitään niin ei sitten opikaan. Nuorilla taas on hirveä hinku hätkähdyttää ns. räväköillä ulostuloillaan, olla jotain erikoista mutta tietenkin toimia vain samanmielisten joukossa. Noita nuorison "räväkkyyksiä" esiteltiin aikaisemmin vain jossain Suosikin lukijan ääni-palstalla, nyt valtamediassa totuuksina, ja kierre ruokkii itseään. Annetaan tuolle pikkuporukalle toimittajien taholta sellainen signaali, että heidän mielipiteensä olisivat paitsi oikeat myöskin tärkeät. Eivät ne ole. Ja sen hätkähdyttämisenkin kanssa on vähän niin sun näin, yleisin tunne ainakin yli viiskymppisissä taitaa olla turhautunut huokaus yhdistettynä eritasoiseen ärtymykseen. Röhönaurua unohtamatta. Tällaiseen puhkesin kun luin taas uuden termin. Eräs Usarin vasemmistolaiseksi itsensä esittelevä vakiblogisti kiemurteli kun ei voinut mainita kiellettyä sanaa poika. Hän korvasi sen sanalla "peniksellinen lapsi".

    Nuori lähisukulaiseni asuu Euroopan katolisessa maassa ja pidän hänet ajan tasalla näistä tärkeistä Suomen
    tapahtumista. Paikalliset kuulemma kuuntelevat suu ammollaan kun tuolla hieman erilaiset sukupuolikäsitykset ja -moraali. Monellakohan avemarialla padre rippituolistaan rankaisisi kun joku kertoisi että kyllä vaan, mies synnyttää. Se neitseellinen synnytyshän on ihan mahdollista.

    Saanen lähettää terveisiä Castorille: ei Sinun tarvitse ottaa itseäsi vakavasti, Karo Kankus, husu ja Ana Maria jo ottavat itsensä niin vakavasti että ei tuohon muita mahdu.
    tira+

    VastaaPoista
  37. 350 000 maahantunkeutujaa ja niitä varten (viimeisen päälle rehellisen Mykkäsen väitteen mukaan) perustettava reservipoliisi kun täälläkin mainittiin, voinpa kai siteerata maakuntalehden Kaupunkiuutiset-liitettä asian tiimoilta tässäkin bloggauksessa.

    Kyse on vanhemman konstaapeli Ismo Soukolan yleisönosastokirjoituksesta. Mieshän muistettaneen edelleen varsin hyvin vuonna 2014 silloisessa hyvässä pääministerissämme Stubbissa eduskunnassa aikaansaamassaan "Mitä vittua se sano?! Mitä helvettiä se sano!?" -efektistä silmien pyörimisineen hedelmäpelin kiekkojen lailla.

    Nyt tämä kirottu totuudentorvi on taas lausunut julki jotain, jota ei ehkä olisi saanut:

    "Reservipoliisiksi pätevöidyttäisiin muutaman viikonlopun koulutuksella. Oikean poliisin peruskoulutusta pidennettiin muutama vuosi sitten yli vuodella, noin 3,5 vuoteen. Muutosta perusteltiin poliisin tehtäväkentän muuttumisella vaativammaksi. Yhtälö ei oikein vakuuta. Sen lisäksi maahanmuuttajia varten ollaan luomassa 'ohituskaista' oikeaan poliisikoulutukseen kevyempine pääsyvaatimuksineen."

    Lue viimeinen lause uudestaan.

    Onko tästä uutisoitu koskaan missään?
    Soukola saanee tästä lievää ankarammat pyyhkeet viimeistään ensi viikolla. Eihän tällaista tilannetta pitäisi olla olemassakaan, saati sanoa sitä ääneen.

    Meille ollaan siis todellakin alkamassa luoda epäpätevää mutta sitäkin sopivampaa sharia-poliisia arabi-, afro- ja afgaanijätkistä, joilla ei olisi toivoakaan päästä nykymuotoiseen oliisikoulutukseen. Heidät aiotaan lähitulevaisuudessa hyväksyä silti PolAMKiin ja heille annetaan virkamerkki, virkapuku ja virka-ase.
    Sekä virkavaltuudet, joilla he saavat kävellä minun kotiini ja sinun kotiisi. Tekemään sitä, mitä haluavat.
    Ja Münsterissä saatiin tänään taas muistutus siitä, mitä se on.

    Jos tämän yhteiskunnallisen psykoosin eteneminen saa jatkua, näemmekö me ensi vuonna tähän aikaan sharia-poliiseja raahaamassa Perussuomalaisten kansanedustajia kuolemaan "onnettomuuksissa" ja "sairauskohtauksissa"? ja mikäpä sen jatkumisen estäisi...?

    VastaaPoista
  38. Toinen iltapäivälehdistä kertoi eilen ”uutisen”, jossa kerrottiin alaikäisiä tyttöjä vietävän heidän tietämättään Suomesta ulkomaille pakkonaitettaviksi. Valtamedia taitaa olla tarkoituksellisesti pahasti jälkijunassa, sillä asiahan on ollut tiedossa iät ja ajat. Huvittavampaa oli kuitenkin, että missään kohdassa tekstiä ei mainittu, mihin maihin tyttöjä viedään ja ketkä tätä erikoisesti harrastavat. Oma ihmetykseni kuitenkin koskee vain sitä, että miten voidaan lomailla maissa, joissa on niin vaarallista asua ja elää, että täytyy lähteä pakolaiseksi toiselle puolelle maailmaa. No, kaikkihan me täällä Voiman Pimeällä Puolella tiedämme, mistä tämä johtuu. Ylikorostetussa vastuullisuudessaan valtamedia jättää kertomatta ns. suurelle yleisölle juuri kaikkein oleellisemman eli pimittää määrätyn etnisen kansanosan lainvastaisen toiminnan. Lehtien tilaajia ja irtonumeron ostajia vielä riittää, Yleveroa on pakko maksaa, mutta onneksi netin käyttö lisääntyy. Kun suuri kupla lopullisesti puhkeaa, sanoma- tai aikakauslehtipaperia ei tarvitse tehdä enää Suomessa.

    Onkohan muuten yhtään muslimia ollut syytettynä ihmiskaupasta, pakkonaittamisesta tai kunniamurhasta Suomessa? Yhtä kyllä syytettiin 10-vuotiaan tytön raiskauksesta, mutta taisi selvitä sakoilla, kun tyttö ei vastustellut. Suomen oikeuslaitos on mätä ja matelee näiden niljakkeiden edessä sekä suvaitsevaiston kanssa tekee näistä rikollisista uhreja.

    Rouva Ano

    VastaaPoista
  39. "Kevyempine pääsyvaatimuksineen"? Ja kuinkahan kevyiksi nuo vaatimukset on sitten suunniteltu asettaa? Höyhenen? Ei tietenkään tarvitse osata suomea eikä ruotsia tai englantia, eikä nyt oikeastaan muutakaan kuin omaa kieltään koska pottunokkien ja turistien rikollisuushan alkaa olla laskussa. 3,5 vuotta opiskelua, älkää naurattako. Päästiinhän Suomessakin sata vuotta sitten kansakoulupohjalla poliisiksi. Liika opiskelu haram, oikea asenne halal ja kyllä sen pitäisi riittää. Ja tunnetustihan se oikea asenne on se, että muslimimies ei ole koskaan väärässä. Toki musliminaisillakin on pääsy tuohon vielä toistaiseksi niin arvostettuun ammattiin. Saamme telkkarissa upouudessa poliisisarjassa nähdä miten huivit ja kaapujen helmat vaan heilahtavat kun jahdataan Pirjoa, 48 v. joka on katsonut silleen ynseästi somppuladya joka rohmi nenän edestä sen Lidlin ainoan kokoa 54 olevan puseron.

    Mutta aseita, ehei. Kaikkihan tännetulijat ovat juuri niitä paenneet, joten olisi epäkunniottavaa antaa heille niitä. Kuin antaisi palovammaisille sairaallavuoteella ekaksi stidin. Eiväthän nuo viattomat pakolaiset edes tietäisi miten niitä ilkeitä aseita käyttää, hui. Ahtisaaren linjoilla, rauhanomaisia ja kunniottavia keskusteluja kävisivät suomalaisten rikollisten kanssa. Muunlaisiahan ei juuri olekaan ja jos olisi, niin siitä selviäisi pikku baksheesilla. Klaanikaveri on aina klaanikaveri.

    Pienimuotoinen ongelma saattaisi olla myös työvuorot. Kaikki suomalaiset poliisit kun ovat tietenkin agraareja jotka ovat tottuneet nousemaan lypsylle klo 5 aamulla, mutta eräät muut nousevat vasta silloin kun viitsivät, yleensä klo 15-16.00 välillä (ennen tuota kellonaikaa voi muuten käyttää mölyttömästi itämetroa). Aamuvuorot finskeille ja yövuorot etnisille. Hei likat, pidelkää helmoistanne kiinni!

    Ei kai nyt tällaista ihan tosiaan suunnitella? Vaikka mikäpä nykyään mahdotonta olisi.
    tira+

    VastaaPoista
  40. tira+! Herättää monesti hilpeyttä lukea Usarin blogeja ja kommentteja. Arvelin tuossa että ehkä kommenteista saisi enemmän irti jos lukisin ne päälläni seisten, kukkahattu päässä tai höpöttämällä persuista yötä päivää pari viikkoa. On myös hyvä ymmärtää että Venäjä on jo ovella, Trump on idiootti, Ruotsissa on kaikki hyvin ja monikulttuurisuus on pelkkää rikkautta ja jos näistä asioista ei ole samaa mieltä (jos meinaa kommentoida), niin silloin on ilman muuta persu. Koskahan viimeinenkin "persu" heittää tunkkinsa Usarille! Muutamahan on jo sen tehnyt!

    VastaaPoista
  41. Löysin jostain tällaisen erinomaisen tekstin:

    Hard times create strong men.
    Strong men create good times.
    Good times create weak men.
    Weak men create hard times.

    VastaaPoista
  42. Tervehdys Lemminkäiselle, tira+:lle, Qroquius Kadille, Rouva Anolle ja Beckerille & kiitos kommenteistanne.

    Lemminkäinen. Tuo joulupukkivertaus on hyvä. Tuon ikäinen ei myöskään saa ajaa mopolla, ostaa tupakkia, käydä töissä eikä ottaa pankkilainaa mutta jostain syystä hän voisi päättää että hänen vielä kehittymätöntä elimistöään voitaisiin alkaa silpomaan. Ja sitä Uutta Suomea minä en jaksa kerta kaikkiaan seurata.

    tira+: Juuri siitä suunnasta se pieni, ahne ja äänekäs vähemmistö löytyy. Huomattavaa on että siitä vähemmistöstä ei parhaimmillakaan ole kenellekään mitään hyötyä. Niin notta ”peniksellinen lapsi”? Keksitäänköhän ihan oikeasti pojan ja tytön tilalle joku newspeak-termi? Ja voisi todellakin tuumia että kyllä Suosikki elää ja voi hyvin. Se on vaan siirtynyt moneen muuhun lehteen. Aikanaan Suosikista kasvettiin ulos kun aikuistuttiin.

    Qroquius Kad, & tira+: Poliisihan on kaivannut (en usko että rivipoliisit yhtyvät siihen kaipaamiseen) riveihinsä etnistä värinää jo vuosikausia. Sitä ajetaan kuin käärmettä pyssyyn miettimättä seuraamuksia. Pakko sanoa, että jos paikallisessa partiossa ajelee kaksi arabia niin ei minun luottamus poliisiin ainakaan kasva. Mites muuten jos samaan partioautoon laitetaan shiia ja sunni?

    Rouva Ano: Nämä asiat olivat tiedossa jo reilusti toistakymmentä vuotta sitten. Sanoisin myös näppituntumalla että Englannista tuttuja hyväksikäyttörinkejä on olemassa täälläkin mutta ei onneksi samassa volyymissa. Netin käytön lisääntymisestä voin todeta, että jossain vaiheessa voi tapahtua jonkunlainen ketsuppipulloilmiö jolloin ihmiset suuremmassa mittakaavassa hoksaavat että hei, saahan sen tiedon muutakin kuin valtamedian kautta. Ja juuri siksi valtamedia yrittää hiljentää vaihtoehtomedian. Noista syytetyistä en näin pikaiseltaan osaa sanoa.

    Becker: Tuttu lause. Ja voisikos sen paremmin sanoa?

    VastaaPoista
  43. Minä uskon, että on ihan aidosti sellaisia ihmisiä, jotka ovat syntyneet omalta kannaltaan väärää sukupuolta olevaan kehoon. Lopputuloksen kannalta on yhdentekevää, johtuuko tämä henkisestä vinksahduksesta vai onko taustalla ihan aitoja fyysisiä poikkeamia - jos henkilö tuntee olonsa paremmaksi muutettuaan kehoaan vastaamaan omaa mielikuvaansa, niin minun puolestani "go for it"

    Toisaalta olen sitä mieltä, että hoitoihin pääsyn kriteerien pitää olla erittäin tiukat. Satuin lukemaan erään transnaisen kommentin, jossa hän oli sitä mieltä, että kunkin henkilön tulisi käydä läpi vain ne hoidot, jotka ovat hänelle ehdottoman välttämättömiä ja yrittää siis puuttua asioiden alkuperäiseen / luonnolliseen tilaan mahdollisimman vähän. Joillekkin tämä minimi on koko paketti, toinen pärjää hormooneilla ilman kirurgiaa ja kolmannelle kaikki on ok, niin kauan kuin hän saa elää haluamassaan roolissa ja häntä puhutellaan Kalleksi eikä Kaisaksi.

    Lapsille tarjottavista murrosiän estävistä hormooniblokkereista en tiedä tarpeeksi, jotta osaisin olla asiasta jotain mieltä. Toiset sanovat, että ne sotkevat elimistön toiminnan täysin ja pysyvästi - toiset taas sanovat, että ne vain pysäyttävät muutokset, antavat nuorelle lisää aikaa päättää, eikä niistä ole mitään haittaa, vaan mikäli nuori tulee tulokseen, ettei olekaan trans ja päättää lopettaa käytön, kehittyy hän normaalisti syntymäsukupuolensa mukaisesti. (vaikkakin hieman myöhässä)

    En tiedä, sillä asia ei varsinaisesti kosketa minua muuten kuin yleisen uteliaisuuden tasolla. Seulan hoitoihin kuitenkin pitää olla TODELLA tiukka, sillä fakta on että jos henkilö EI ole trans ennen hoitoja, on hän sitä varmasti hoitojen jälkeen... Hoitohenkilökunnan tulisi siis kaikin keinoin pyrkiä löytämään jokin MUU syy ongelmille ja hyväksyä transsukupuolisuus vasta kun mitään muuta järkevää selitystä ongelmille ei löydy.

    Mitä tulee tuohon viime aikoina olleeseen suureen tiityy hypetykseen, niin eivät monet trans ihmisetkään ihan samaa mieltä asiasta ole. Tuo Mustan Orkidean tarina on surullinen esimerkki siitä, mitä voi tapahtua jos kaikki haluavat uskoa. Toisaalta nettimaailmassa on myös toisenlaisia blogeja, joiden kirjoittaja on erittäin tyytyväinen päätökseensä käydä prosessi läpi.

    Kannattaa esim. käydä katsomassa "Maailmasta, jota sinä et tunne" http://yonsupi.blogspot.fi/ Kyseinen kirjoittaja tuntuu olevan varsin täyspäinen transmies, joka itse asiassa on monesta LGBT*** aktivistijutusta samaa mieltä monen täällä kirjoittavan kanssa. Blogissa on monia hyviä tekstejä ja tuo kyseinen kirjoittaja on saanut minut vakuuttuneeksi että ainakin HÄNEN kohdallaan sukupuolen korjaus oli oikea valinta.

    VastaaPoista
  44. Kommentti us:n (puheenvuoro, blogit). En jätä seuraamatta riitapuheenvuoropalstaa. Siellä on muutamia teräväpäisiä ja -kynäisiä blogisteja. Etenkin Pekka Iiskonmäki saa iskevällä sarkastisella tyylillään kommenttiosuutensa pysymään siistinä, koska selkeä naljailu saa aikaan vastapallona kahta kovemman pyyhkäisyn naljailijan silmille. Sitä paitsi kommenttien lukeminen usarin blogeissa kehittää paskanjauhamisen eipäs-juupaskan sietokykyä. Ilmeisesti mukana siedetään muutamia luonnehäiriöisiä kommentaattoreita pitämään keskustelu kärkevänä (eli vittuiluna), mikä ilmeisesti kiksittää siihen osallistujia ja heidän kannattajiaan.
    Ja täytyyhän ylenkin sivuilta katsoa otsikot ja jopa lukea joskus joku kirjoituskin, jotta usko perikadon lähestymiseen Suomessa ei heikkene.
    Myös sanomapaskan iltäpyyhepaperissa on muutama erinomainen blogisti ja joskus jopa hyviäkin kommentteja niihin.
    Eli agendajournalismilla ( https://www.nykysuomi.com/2018/04/06/reijo-tossavainen-agendajournalismi-korvasi-luotettavan-tiedonvalityksen/ ) on sijansa vääristellyn tiedon välityksessä. Eihän se kai virsikirjan vika ole, jos kirkossa veisuu menee pahastikin nuotin ja virren sanoman vierestä.

    VastaaPoista
  45. Tervehdys Anolle ja Veijo Hoikalle & kiitos kommenteistanne.

    Ano: Intersukupuoliset ja kromosomihäiriöiset ovat tietysti ihan asia erikseen. Mutta nämä mielikuvan perusteella tapahtuvat sukupuolen vaihdot eivät minua miellytä. Varsinkin kun nykyisin on menossa tämä tämä tolkuton hypetys. Totta kai tällainen vaati hyvin perusteellista psykiatrista tutkimusta ennen kuin mennään tekemään jotain peruuttamatonta. Mutta kirjoitit kommenttisi oikeastaan vähän eri asiasta kuin mistä minä postaukseni tein. Ideahan on siinä, että media ihan pokkana väittää että mies pystyy synnyttämään ja vaatii että se väite pitäisi ottaa tosissaan.

    Veijo: Se, etten lue US:n blogeja ei ole varsinaisesti mikään mielenosoitus. Aika ei vaan kertakaikkiaan riitä kaikkeen. Tämän blogin ylläpitäminen on jo itsessään varsin aikaa vievää. Ylen puolelta minulla on muuten yksi suosikkisivu ja on ollut itse asiassa jo ennen kuin minulla oli nettiä. Ts. Ylen teksti-tv:n sivu 235 eli NHL-tulokset. Ne tulee aina katsottua. Tossavainen on kirjoituksessaan oikeassa niin kuin hän yleensäkin tuppaa olemaan.

    VastaaPoista
  46. MTV3:n urheilutoimitus tehnyt vuoden journalistisen teon ja uutisoi nais(joukkue)urheilussa tapahtuneista titityy-kansan seksuaalisista häirinnöistä, ja suoraan sanoen: raiskauksista!

    Projisointia siis koko metoo ja näin ne epäilyt noiden lesboudesta osuivat nappiin - suhteisiin pakottaminen tuli sitten uutuutena; joukkuessa on toimittu täysin naisvankiloiden säännöillä.


    -Tvälups-

    VastaaPoista
  47. ihan tavallinen tyttö8. huhtikuuta 2018 klo 13.15

    Ei liity aiheeseen, mutta tämmösen löysin
    http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804072200862248_u0.shtml

    VastaaPoista
  48. https://www.mtv.fi/sport/muut-lajit/uutiset/artikkeli/suomen-maajoukkuevalmentaja-seksuaalisesta-hairinnasta-osa-pelkasi-ja-lopetti-uransa-sen-vuoksi/6850004#gs.PJS7qZw

    VastaaPoista
  49. Bloggauksen loppulauseesta voisi taas kerran (muistaakseni olen jo pariinkin kertaan?) kertoa 1980-luvun vitsin siitä, kuinka Romaniassa avautui virka varavaltiovarainvaraministerin varamiehelle. Virkaa halki romanianunkarilainen, romaniansaksalainen ja romanianjuutalainen.
    Pääsykoe oli yllättävä: kaikilta kysyttiin paljonko on 2 + 2?

    Romanianaunkarilainen vastasi hämmentyneenä, että neljä.
    Romaniansaksalainen yritti porautua kysyjän pohjimmaisiin tarkoitusperiin ja vastasi varovaisesti, että olosuhteet huomioiden noin neljä.
    Romanianjuutalainen vastasi, että ostettaessa kolme ja myytäessä viisi.

    Kuka sai viran? Aivan oikein: Nicolae Ceaușescun veljenpoika!

    Kaikki on siis suhteellista, jopa itse aikakin; eikös se Einstein jotain sellaista sanonut ja kollegansa Stephen Hawking vielä komppasi silleen niinkuin kansantajuisemmin?

    Viimemainitun kaverin muiston kunnioittamisen merkeissä on julkaistu tällainenkin kuva, johon on onnistuttu tiivistämään merkityksiä kertakaikkiaan kadehdittavasti:

    https://twitter.com/MitchellToy/status/973774076803248128/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fiframe%2Ftwitter.min.html%23973774076803248128

    Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
    saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
    Melkeinpä käy kateeksi...

    VastaaPoista
  50. "Toisaalta olen sitä mieltä, että hoitoihin pääsyn kriteerien pitää olla erittäin tiukat. Satuin lukemaan erään transnaisen kommentin, jossa hän oli sitä mieltä, että kunkin henkilön tulisi käydä läpi vain ne hoidot, jotka ovat hänelle ehdottoman välttämättömiä ja yrittää siis puuttua asioiden alkuperäiseen / luonnolliseen tilaan mahdollisimman vähän. Joillekkin tämä minimi on koko paketti, toinen pärjää hormooneilla ilman kirurgiaa ja kolmannelle kaikki on ok, niin kauan kuin hän saa elää haluamassaan roolissa ja häntä puhutellaan Kalleksi eikä Kaisaksi."

    Mielestäsi mieheksi ja miehen nimellä puhuteltava maskuliininen nainen on siis kirjaimellisesti mies? Meidän muiden on leikittävä tuon henkilön harhakäsitysten mukaan vain siksi, koska tämä niin vaatii? Ovatko käsite newspeak ja satu keisarin uusista vaatteista sinulle tuttuja?

    "Kannattaa esim. käydä katsomassa "Maailmasta, jota sinä et tunne" http://yonsupi.blogspot.fi/ Kyseinen kirjoittaja tuntuu olevan varsin täyspäinen transmies, joka itse asiassa on monesta LGBT*** aktivistijutusta samaa mieltä monen täällä kirjoittavan kanssa. Blogissa on monia hyviä tekstejä ja tuo kyseinen kirjoittaja on saanut minut vakuuttuneeksi että ainakin HÄNEN kohdallaan sukupuolen korjaus oli oikea valinta."

    Jos tuon blogin kirjoittaja on niitä "selväpäisiä transsuja", niin millaisia mahtavatkaan olla ne kunnolla sekopäiset yksilöt? Vaikka kirjoittaja olisi saanutkin jonkinlaista apua kehodysforiaansa silpomalla terveet genitaalinsa ja vetämällä hormoneja, niin blogin pohjavireenä oleva katkeruus ja viha kaikkea normaalia ja tervejärkistä kohtaan ei ole hellittänyt tippaakaan. Asialla vaikuttaa olevan joku ajatusmaailmaltaan Juudas Kanniston tai Kasper Kivistön kaltainen vihervasemmistolaisesti ajatteleva ja machoistisella uhoamisellaan kompleksejaan paikkaileva neuroottinen ämmä, jonka mukaan sukupuolella ei ole mitään tekemistä biologian tai genitaalien kanssa (vaikka kirjoittaja on itse leikkauttanut itselleen tekopeniksen, koska ei koe voivansa olla mies ilman sitä - on siinä sitten ristiriitaa kerrakseen) ja kiljuu ja ulisee kuin tapettava sika, koska on lapsena tullut "henkisesti pahoinpidellyksi" tultuaan puetuksi mekkoon ja koska juhlapukuetiketti ei vieläkään ole sukupuolineutraali. Ulinaa riittää muistakin asioista, esim. pinkkipartion nimestä. No voi kyynel. Omasta mielestään kirjoittaja ei ole koskaan ollut tyttö, vaikka hänellä on ollut mm. pimppi, XX-kromosomit ja kuukautiset ja on vihapuhetta väittää mitään muuta. Ja kun sukupuolella ei kerran ole mitään tekemistä biologian kanssa, niin tottahan toki mieskin voi synnyttää ja jokainen, joka ei kannata translain uudistusta on täydellinen ihmisperse... siis tämän kirjoittajan mielestä. Kuitenkin uusimmassa kirjoituksessaan hän kertoo, ettei osaa päättää, että ovatko kehodysforiattomat oikeita transsukupuolisia vai eivät ja on kuitenkin sitä mieltä, että juridinen sukupuoli, vaikka vain itseidentifikaatioon nojautuen on tärkeä, koska sen perusteella kansalaiset voidaan kutsua vaikkapa kohdunkaulasyöpäseulontoihin. Eli kohdunkaulan omistaminen onkin yhtäkkiä itseidentifikaatiosta kiinni? Ei helvata, ei näistä veijareista ota sokea Reettakaan selvää!

    On selvää, että transgenderistien (yllämainittu kirjoittaja ml.) käsitys sukupuolisuudesta perustuu kokonaisuudessaan kehäpäätelmiin ("mies/nainen on jokainen sellainen, joka identifioituu näihin kategorioihin ja joka ei identifioidu joksikin muuksi") ja seksistisiin stereotypioihin. Seksistisillä stereotypioilla tarkoitetaan sosiaalisen miehuuden/naiseuden (eli maskuliinisen/feminiinisen käytöksen) merkitystä sukupuolen ensisijaisena määrääjänä. Tuon kirjoittajan mukaan esimerkiksi nainen, joka ei käyttäydy tippaakaan feminiinisesti ja joka vaihtaa autonrenkaat on kirjaimellisesti mies.

    VastaaPoista
  51. "Lapsille tarjottavista murrosiän estävistä hormooniblokkereista en tiedä tarpeeksi, jotta osaisin olla asiasta jotain mieltä. Toiset sanovat, että ne sotkevat elimistön toiminnan täysin ja pysyvästi - toiset taas sanovat, että ne vain pysäyttävät muutokset, antavat nuorelle lisää aikaa päättää, eikä niistä ole mitään haittaa, vaan mikäli nuori tulee tulokseen, ettei olekaan trans ja päättää lopettaa käytön, kehittyy hän normaalisti syntymäsukupuolensa mukaisesti. (vaikkakin hieman myöhässä)"

    Lasten transitioiminen hormoniblokkerien avulla ja leikkauksin on fyysistä pahoinpitelyä ja hyväksikäyttöä, vaikka sinä et sitä tajuakaan. Mahdollisesti olet epätietoinen myös siitä, että onko lasten seksuaalinen hyväksikäyttö moraalisesti väärin vai ei, koska jos lapsi kykenee mahdollisesti päättäämään sukupuolenvaihdoksestaan, niin miksei myös seksuaalisesta suostumuksestaan? Tapauksessasi on siis suotavaa, ettet koskaan tule päätymään lähellekään lapsia, koska vihaat heitä. Niin vihaa myös tuo fanittamasi transbloggaaja, joka kannattaa pikkulasten hormonihoitoja ja sukupuolenvaihdoksia 110-%:sesti.

    Normaalisti 80-95 % sukupuolista hämmennystä kokevista lapsista kasvaa siitä yli, jos heitä ei aleta ehdollistamaan aikuisten toimesta uskomaan, että he ovat "oikeasti" vastakkaisen sukupuolen yksilöitä väärässä kehossa. Tutkimusten mukaan kuitenkin kaikki hormoniblokatut lapset jatkavat siitä aikanaan vastakkaisen sukupuolen hormonihoitoihin ja lopulta fysiologisesti tarpeettomiin leikkauksiin, jolloin heistä tulee pysyvästi steriilejä. Blokkerihoidot vähentävät luuston tiheyttä, alentavat älykkyyttä ja pysähdyttävät pituuskasvun, vaikka ne myöhemmin (ainakin teoriassa) lopetettaisiin. Hormoniblokatun biologisen pojan pippeli jää siihen kokoon, mitä se on lapsena ollut, eikä tätä henkilöä voida koskaan leikata naiseksi - materiaali tekovaginaa varten kun otetaan peniksestä. Neovaginan seinämät rakennetaan peniksen ihosta. Koska keho tulkitsee neovaginan ikuisesti avoimeksi haavaksi, sitä pitää muistaa dilatoida eli venyttää säännöllisesti, ettei se ala arpeutua. Joissakin tapauksissa sen rakentamiseen voidaan käyttää myös peräsuolen kappaleita, vaikka tällaiset yksityiskohdat aika ällöttäviä ovatkin.

    VastaaPoista
  52. "Mietin vaan tuota lasta. Kas kun lapsen elämä ei rajoitu pelkkään syntymään vaan hän kasvaa ja alkaa hahmottaa ympäristöään. Todeten jossain vaiheessa että hänelle syötetään totuutena sitä että hänella on kaksi biologista isää joista toinen on äiti mutta jota pitää sanoa isäksi. Minua saa haukkua kaikilla mahdollistavilla tiedostavilla ällötystä osoittavilla termeillä mutta kyllä tuo touhu on vastenmielistä. Tyypillistä ”mä haluun ja siks mun pitää saada”-sukupolvelle."

    Tästä muksun pyöräyttäneestä koiraasta oli Hesarissa pidempikin juttu ja siinä kerrottiin mm. että kyseessä on moniongelmainen koulunsa keskeyttänyt alkoholistiperheen kasvatti, joka on ollut teininä psykoterapiassa kehoonsa liittyvän inhon takia (tuliko muka yllätyksenä?). Mies hän ymmärsi olevansa siinä vaiheessa, kun isänsä kuoltua peri tämän "miehen roolin" perheessään ja alkoi ajelemaan autolla ja kanniskelemaan kauppakasseja. Koska autolla ajelu ja kauppakassien kanniskeluhan ovat sellaisia asioita, joita esimerkiksi tavalliset perheenäidit eivät koskaan tee. Sinänsä melko mielenkiintoinen ajatusmaailma tuo, että tuollaisten askareiden tekeminen jotenkin määräisi sukupuolen eikä se, että millaista roolia yksilö näyttelee suvullisessa lisääntymisessä.

    Artikkelista selvisi, ettei tuolle lapselle tulla ainoastaan opettamaan että hänellä on kaksi biologista isää joista toinen onkin isäksi puhuteltava äiti vaan myös se, että tämän lapsen siittänyt biologinen isäkään ei halua tulla puhutelluksi isäksi vaan pelkästään omalla etunimellään. Hän kun ei identifioidu mieheksi vaikkei mihinkään sukupuolenkorjaukseen ole ainakaan toistaiseksi ryhtynytkään - lieneeköhän hän näitä trendikkäitä "muunsukupuolisia"? Lehdistö olisi tehnyt oikeammin uutisoidessaan "synnyttävän miehen" sijasta Suomen ensimmäisestä aidosta genderfluid-perheestä:

    http://ryppyjareika.blogspot.fi/2017/08/ryppy-baarimikkona-osa-iii.html

    VastaaPoista
  53. Tervehdys Taisteluvälineupseerille, ihan tavalliselle tytölle, Ano1:lle, Qroquius Kadille, Tittelintuurelle ja Ano2:lle & kiitos kommenteistanne.

    Tvälups & Ano1: Minä vähän luulen että tuo causti vaietaan melko nopeasti. Onhan siinä meinaan pahiksen roolissa sekä naiset että vielä lesbolaiset naiset ja sehän ei valtamedialle vain käy päinsä.

    ihan tavallinen tyttö: Ihan tottahan tuo entinen valtakunnansyyttäjä puhuu ja sama koskee myös väkivaltarikoksia. Merkittävää on se, että tällaiset avautumiset tulevat aina eläkkeelle siirtyneiltä virkamiehiltä. Uransa aikana he pitävät suunsa kiinni.

    Qroquius Kad: Jotenkin tuli mieleen tuosta vitsistä Veikko Huovisen Rasvamaksa-kirjan novelli ”K:n projektin työtätekevät toimihenkilöt tuomitsevat sosiaalidemokraattisen pyrkyrin” jossa mitään osaamaton demari Ulf Wolf Liepajanlahti valittiin virkaan varsinaisten ehdokkaitten ulkopuolelta.

    Tittelintuure: Kaiken kaikkiaan biologia on biologiaa ja nuo korvienvälijutut eivät kuulu kirurgeille vaan psykiatreille. Nuo hormoniblokkaajat olivat muuten ensimmäisen kerran enempi esillä 1970-luvulla kun itäblokki käytti niitä naisvoimistelijoihinsa. Siihen aikaan ei toiminnalle ainakaan Suomesta löytynyt pahemmin puolustajia.

    Ano2: No ei kun paranee vaan. Valtamediallamme on ihan uudenlaiset sankarit. Sääliksi käy tuota mukulaa.

    VastaaPoista
  54. Vittuuntunut NettoVeronmaksaja9. huhtikuuta 2018 klo 19.05

    Causti on ilmeisesti niin 90-lukua, ainakin jos Suomen Palloliiton varapuheenjohtajaa uskomme?

    Ja miksipä emme uskoisi? ;)

    http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/201804092200866055_jp.shtml

    VastaaPoista
  55. Katrin mielestä nämä futistyttöjenväliset eivät sitten olleet ainakaan mitään miituuta, vaan kenties sellaista parempaa ahdistelua?

    VastaaPoista
  56. Tervehdys Vittuuntuneelle NettoVeronmaksajalle ja Qroquius Kadille & kiitos kommenteistanne. Sehän ei ole salaisuus että naisten joukkueurheilu on melko lailla lesbovoittoista mutta eihän tästä caustia saa tehdä. Se olis epiä sillä eihän nainen ja lesbo voi olla tarinan pahis.

    VastaaPoista
  57. Vittuuntunut NettoVeronmaksaja9. huhtikuuta 2018 klo 23.45

    "Se olis epiä sillä eihän nainen ja lesbo voi olla tarinan pahis."

    Vaan onko nainen (tai sellaiseksi oletettu) lesbo jos kokee sukupuoli-identiteettinsä olevan mies (vaikkei syntyperäistä biologista sukupuoltaan "korjaisikaan") ja on kiinnostunut toisista naisista (tai naisoletetuista)? ;)

    Hitto, määhän saan ittenikin sekaisin kun näitä pohdin. :D

    VastaaPoista
  58. Tervehdys, VNV. Hitto, panit pahan. Tarkemmin kun aattelee käy päätä särkeen...

    VastaaPoista
  59. Ruukinmatruuna: Kysymys lienee osoitettu naisille. Itse en sattuneesta syystä pysty vastaamaan.

    No, kysymys oli lähinnä retorinen :-) Pointti oli siinä, että jos ihminen on transseksuaali eli kokee kehodysforiaa eikä kertakaikkiaan kykene elämään naisena ja naisen kehossa, niin miten ihmeessä hän voi kestää raskauden ja synnytyksen pimahtamatta? On aika vaikeaa kuvitella että miten ihminen voisi kokea itseään tuon enempää naiseksi, ja luulisi, että tuo olisi naisesta mieheksi -transseksuaalille kaikkein karmein mahdollinen kuviteltavissaoleva kokemus.

    Olisi aika ymmärrettävää, jos kyseinen ihminen olisi pullauttanut pirpanansa ennen muutosprosessiin ryhtymistä - tällöin se menisi sen piikkiin, että ihminen on yrittänyt ainakin sopeutua omaan syntymäsukupuoleensa. Mutta täälläpäässä on aika vaikeaa ymmärtää se, että koiras poikii muutoin kuin adynatonina

    Mutta ehkä kyse ei olekaan transseksualismista, vaan muodissa olevasta muunsukupuolisuudesta. Meitä on tosiaan joka junaan, ja osa jää vielä asemallekin.

    VastaaPoista
  60. Tervehdys, Ruukinmatruuna. Nimenomaan muodistahan tässä näyttää olevan kysymys. Varsinaisen terveen järken kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

    VastaaPoista