torstai 29. tammikuuta 2015

ANTERO LÄRVÄNEN JA ANTISEMITISMI

- Hyvää päivää, hyvät kuuntelijat. Täällä Antero Lärvänen täältä Huitsinnevadan paikallisradion lähetysstudiosta. Lähetyksemme aiheena on niin Euroopassa kuin yllättäen jopa täällä Suomessakin lisääntynyt antisemitismi eli ihan selvällä suomenkielellä sanottuna juutalaisviha. Tavallista ihmistä asia askarruttaa, sillä täällä Suomessa tuota ilmötä ei voi sanoa pahemmin olleen ja yleensäkin kansojen massamurhaaminen on hullun touhua niin kertakaikkiaan. Asiaa selvittääksemme olemme hankkineet paikalle rautaisista rautaisimman ammattilaisen, eli kenenkäs muunkaan kuin selitteläätiön ja sovelletun spedestetiikan tohtorin ynnä PhD of some political science and shit, yo man, tohtori Adolf Butlerin. Tervetuloa jälleen vieraaksemme, tohtori Butler.

- Kiitokset, Antero, ja jälleen kerran terveiset kuulijoille.

- Tohtori Butler, onko juutalaisviha lisääntynyt Suomessa?

- Kyllä on.

- Mutta kuka? Ketkä? Miksi? Eivät tavalliset suomalaiset sen juutalaisvihamielisempiä ole kuin ennenkään? Mistä tämä ilmiö kumpuaa?

- Suomalaiset eivät voi paeta vastuutaan tästä vihan mustasta pilvestä johon olemme yhtä lailla syyllisiä jo holocaust eikä jättää kohtaamatta peilikuva peilikuva opittava, otettava opiksi, jehnaa jehnaa katumus ja syvä nöyrtyminen haavaadeshalluai hassukssäädääs sesmellellem kukkuu ja en voi olla hilipatalisäämättä että…

- Adolf! Hei Adolf!

- Hä? Mitä? Tä?

- Sinä menit yle-transsiin. Me ollaan nyt Pinnanmaalla eikä tämä kuulu kuin paikallisessa verkossa. Otetaas uusiksi.

- Ai hitto juu, on tullut taas oltua liian paljon siellä Helsingissä. Mikä se olikaan se kysymys?

- No se, että mikä, kuka tai ketkä sen lisääntyneen juutalaisvihan aiheuttaa tai aiheuttavat?

- No muslimitpa tietenkin. Nehän ampuisivat koko porukan jos vaan saumaa olisi. Mutta tässähän se ongelma onkin. Kun sitä ei voi oikein sanoa ääneen. Meillä kun on tämä punavihreä yhteiskuntakokeilu meneillään ja me tarvitsemme siinä muslimeja. Aina suuremmassa määrin. Ne kun ovat semmosia kaduilla käveleviä yhteiskuntakokeilumme onnistumispokaaleita. Ja tässä tapauksessa määrä on laatua. Ei heitä oikein sen takia voi tästä antisemitismistä syyttää. Siinä toimittaisiin tarkoitusperien vastaisesti. Täytyy vaan puhua kautta rantain, muistuttaa Auschwitzista ja todeta, että kyllä suomalaistenkin olisi aika mennä itseensä ja oppia niistä virheistä, joita he eivät alunperinkään tehneet.

- Itse asiassa tästä tulee minulle mieleen se vihapuhehysteria, joka oli pahimmillaan vielä joku aika sitten. Siinäkin kauhisteltin mustan usvan lailla vellovaa vihapuheen vyöryä, jota kerrottiin löytyvän joka kulmalta, mutta se jätettiin kertomatta, että mitä se vihapuhe varsinaisesti on ja mistä sitä löytyy.

- Kyllä, nämä ilmiöt muistuttavat toisiaan. Vihapuhetta kauhisteltiin, mutta sitä ei mitenkään täsmennetty, sillä silloinhan etsivä olisi saattanut löytää ja todeta, että paskat tämä mitään vihapuhetta ole. Onpahan vaan ihan asiallista kritiikkiä. Antisemitismin kohdalla meidän on puhuttava yhtä lailla yleisellä tasolla ja mikäli mahdollista syyllistettävä suomalaisia. Sillä kasvaneen antisemitismin syyhän on kyllä varsin hyvin tiedossa,  mutta sen virallinen ääneen tunnustaminen olisi vallitsevan yhteiskuntakokeilun valossa peräti noloa. Siispä varoitamme ankarasti jostakin ja se jälkeen toteamme että ottakaapas suomalaiset opiksenne.

- No mitä tavallinen suomalainen sitten voi tehdä toimiakseen antisemitismiä vastaan?

- Luonnollisesti toimimalla yleisesti rasismia vastaan ja tämähän onnistuu parhaiten kannattamalla sitä monikulttuurisuuteen tähtäävää yhteiskuntakokeilua, jonka olemme kehittäneet. Eli toimimalla niin kuin hyvä hallintoalamainen toimii eli olla tekemättä mitään. Minimissään. Tietysti voi aina osallistua monikulttuurisuuden aktiiviseen tukemiseen.

- Anskumä nyt yritän hahmottaa. Juutalaisviha on pahasta. Toimiaksemme juutalaisvihaa vastaan meidän tulee kannattaa sitä systeemiä, joka aikoo hilata tänne aina vain enemmän ihmisiä, jotka haluavat tappaa juutalaisia?

- Nimenomaan! Tällöin toimimme antisemitismiä vastaan vastuullisella, poliittisesti korrektilla ja etnisesti sensitiivisellä tavalla!

- Mitään logiikkaahan tuossa ei kyllä ole, mutta osaanhan minäkin puhua suomen kielen tiedostavaa murretta ja siinähän ei sanaa logiikka olekaan, kun sille ei ole tarvetta. Mutta sitä minä kyllä aprikoin, että näinköhän tuo menee ihmisille läpi?

- No ihmisille sanan varsinaisessa merkityksessä tuskin, mutta toimittajille, tutkijoille ja poliitikoille se kyllä menee läpi ihan heittämällä. Tiedätkö, ne nielevät kaiken, minkä minä niille suollan. Siis aivan kaiken. Ei mitään rajaa. Ihan kuin ne olisivat jonkunlaisia tiedostamisen narkomaaneja ja entisestä annoksesta ei tule enää riittäviä säväreitä. Ei muuta kuin aina vaan enemmän tiedostavaa rojua aivorööreihin. Muuten ei tule good vibrations.

- Tohtori Adolf Butler, kiitän teitä haastattelusta. Täällä Antero Lärvänen, Huitsinnevadan paikallisradio. Hei äänimiehet, nyt selvitäänkin lyhkäsemmällä ajomatkalla Lällävedelle, eikä kamojakaan tartte kasata autoon. Ei muuta kun saunomaan. Ykä onkin jo lämmittänyt saunan ja kylmentänyt kaljat.

Hösse: Ja kaljasta tulee mieleen, että toi Butlerin logiikka voi muuten olla loppujen ihan toimiva ja laajemminkin sovellettavissa. Noin virkamieslogiikalla ainakin.

- Älä ny? Kuin?

Hösse: No mietitäänpä nyt vaikka alkoholipolitiikkaa. Tuossa logiikassahan on raamit seuraavalle askeleelle. Jos on vaikka Arska ja Reiska, jotka kiskovat tolkuttomasti viinaa joka päivä, niin mitenkä kehittyneen virkamieslogiikan mukaan toimitaan?

Pertta: Hei, mä arvaan! Toimitaan tietenkin siten, että kutsutaan Aken ja Maken sijasta virkamiespuhutteluun absolutisti Pena, jolle kerrotaan hyvin painokkaasti, että viina on vaarallista ja Penan on nyt syytä lopettaa tuo törpöttely, jota se ei ole tosin aloittanutkaan.

Hösse: Joo, ja puhuttelusta peritään Penalta kahdensadan euron virkamiesvittuiluvero, jolla ostetaan Arskalle ja Reiskalle lisää viinaa.

- Täytyy sanoa, että tuohan haiskahtaa suurelle määrälle palkattuja uusia virkamiehiä. Ja sitä mukaa alati kasvavaa bruttokansantuotetta. Voiko tälle hyvinvoinnille loppua tullakaan?




35 kommenttia:

  1. Suuret kiitokset Vasarahammerille inspiraatiosta:

    http://vasarahammer.blogspot.fi/2015/01/antisemitismi-kasvaa-euroopassa.html

    VastaaPoista
  2. Kiitos taas Butlerin logiikasta, joka vastannee yleis-eurooppalaista näkemystä asioista: Mahmoud Abbas marssii Pariisissa käsilynkkää muiden idioottien kanssa.

    Kannattaa muuten olla islamilainen vallankumouksellinen. Arafatin omaisuudeksi on arvioitu 1,3 MILJARDIA sollaria, vaimon kuukausirahakin oli vaatimattomat USD 200,000. Mahmoud Abbas taas on käärinyt tuollaiset vaatimattomat USD 100 miljoonaa, ainakin Arafatin aikaisemman taloudellisen neuvonantajan Mohammed Rashidin mukaan. Ja Abbas syyttää Rashidia USD 33 miljoonan kavaltamisesta jostain saatanan Palestiinan Investointirahastosta. Siinä meillä antisemiittejä!

    VastaaPoista
  3. Laitoin Suomen Juutalaiselle Seurakunnalle eräänlaisen "tukikirjeen" viime viikolla. Vastaus tuli, ja siinä kiitettiin ystävällisistä sanoista. Vaan enpä paljasta kirjeeni sisältöä!

    VastaaPoista
  4. Tervehdys, Castor. Vapaustaistelun nimessä ylläpidetty terrorismin ylläpitäminen ja taktisista syistä aika ajoin iipoilta selkään ottaminen on kieltämättä joillekin hyvä bisnes. Länsimaista löytyy ymmärtäjä ja maksaja ja omista arabiporukoista tyypit, jotka ovat halukkaita kuolemaan, että nämä hemmot voivat lentää yksityissuihkarilla. Kai se kaikkein suurin pelko näillä tyypeillä on, se, että entäs jos joskus syttyykin se rauha.

    Luulen, että niin Suomen juutalaiset kuin tataaritkin haluaisivat olla näistä kärhämistä täysin erossa ja elää suomalaisina. Ihan kuin ne ovat jo toista sataa vuotta eläneetkin.

    VastaaPoista
  5. Siihen nähden, että Butler on sovelletun spedestiikan erikoismies, pinnanmaalaiset kuuntelijat saavat kyllä ihan rautalangasta väännetyt selitykset.

    Mitä tulee palestiinalaisten rahoitukseen, arabimaat huolehtivat aseistuksen järjestämisestä ja länsi palestiinalaisten elättämisestä. Näin konflikti jatkaa olemassaoloaan vaikka maailman tappiin.

    Uusi rähinä palkitaan aina lisärahoituksella ja tarviketoimituksilla, joista niistäkin otetaan siivu aseelliselle puolelle tunnelien rakentamiseen.

    VastaaPoista
  6. Joo Ykä, tyhmät länsimaat syytävät rahaa tuonne "Palestiinaan" rauhan aikaan saamiseksi, ja samaan aikaan arabiveljet täyttävät Abbasin perheen taskut rahalla, jotta sota Israelia vastaan jatkuisi. Ja Abbasin molemmat pojat ovat yksinoikeudella mukana monessa liiketoiminnassa Lähi-idässä, jonka lisäksi he saavat myös USAID-sopimuksia. Olen näitä joutessani hiukan tutkinut, sen mitä nyt on ollut mahdollista. Miten näitten tyyppien touhut eroavat (luonteeltaan) järjestäytyneestä rikollisuudesta, eivät minusta mitenkään. Mutta sano nyt sitten esimerkiksi jossain Suomi-Palestiina seuran tilaisuudessa, että kundit ovat muuten moninkertaisia miljonäärejä, niin kuka sen uskoo, vaikka tuo tieto ei niin vaikeasti saatavissa olekaan? Se luulo, että kaikki juutalaiset ovat rikkaita, tietenkin näiden samojen ihmisten mielestä on totta, vaikka se ei pidäkään paikkaansa. Nobeleita näille kyllä satelee jostain syystä jatkuvalla syötöllä. Montakos niitä on tullut arabimaailmaan tieteen puolelta, käsittääkseni ei yhtään. Kirjallisuuspalkintoja on annettu, kun pitää tukea jotain aluetta noin maantieteellisessä mielessä ja tietysti uhreja pitää myös muistaa. Rauhanpalkinto on kokenut sellaisen inflaation, että naurattaa, saajina toinen toistaan ällistyttävämpiä rauhantekijöitä, viimeisin kummallisuus herra Obama, jonka ansioita tuolta alueelta en kykene kyllä luettelemaan. Offtopicia, sorry!

    VastaaPoista
  7. Voihan kilin kellit:

    http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2015/01/29/eva-maahanmuuttajia-tarvitaan-tuplasti-enemman/20151182/12

    Jutusta luonnollisesti puuttu määritelmä jotta MILLAISIA...

    VastaaPoista
  8. No totta Mooses, Suomalaiset ovat antisemitismisiä, kun kerran asiatuntevattahot näin kertovat.

    Kertovat ne nyt taasen muutakin kivaa,

    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1422497715799.html?pos=ksk-trm-uuti-ostu

    "Julkaistu: 29.1.2015 8:48
    Suomi tarvitsee lisää maahanmuuttajia, jotta työikäisten määrä ei vähenisi entisestään, arvioi Elinkeinoelämän valtuuskunta (Eva).
    Evan mukaan vuotuisen nettomaahanmuuton pitäisi miltei kaksinkertaistua nykyiseltä noin 18 000 maahanmuuttajan tasolta.

    Viime 25 vuoden aikana väestö on kasvanut yli puolella miljoonalla henkilöllä, mutta työllisten määrä vain noin 2 000:lla. Työikäisten määrä vähenee 10 000 henkilöllä vuodessa, kun suuret ikäluokat jäävät eläkkeelle.
    STT"

    Ogelma vain lienee näiden muuttajien laadussa, (muttasitähäeisaa-arvostella,ettei tulepahamieli.fi)
    Ymmärtäisin Saksalaisen insinöörin, Amerikkalaisen avioniikka-asiantuntian Mutta...Tarvitaisko näin normisukankuluttujan kokemuksen mukaan niitä ihan oikeita nettoverommaksajia, vaikkapa ihan etnisesti Suomalaisia, vai meneekö tämäkin sen parjatun nationalismin piikkiin?

    -aNo

    VastaaPoista
  9. Kiitokset Ykälle jälleen kerran hyvästä kirjoituksesta.

    VastaaPoista
  10. Kiitos tosiaan taas erinomaisesta kirjoituksesta. Huomasiko kukaan muu tässä hiljattain Helsingin Pravdassa kokosivun artikkelia pelosta, jonka vallassa Britannian juutalaiset elävät? Tämä pitkä tarina oli onnistuttu kirjoittamaan niin taitavasti, että sinä ei ensimmäistäkään kertaa esiintynyt esim seuraavia sanoja: "muslimi", "islam", "islamisti" tai edes "jihadisti". Viitattiin kyllä Ranskan äskettäisiin terrori-iskuihin, mutta kuten kaikki tiedämme, niillähän ei ollut mitään tekemistä islamin kanssa.

    VastaaPoista
  11. Suuret ikäluokat, 1945-50 syntyneet siis, ovat jo eläköityneet.
    Missä työpaikat ja HUUTAVA työvoimapula?

    Samassa paikassa kuin Peak Oil ja ilmastomuutos...

    J Göebbelsin sanoin: kerro valhe, suurentele sitä, toista sitä toistamistaan. Lopulta se uppoaa.

    RKP:n toiminta on suorastaan maanpetoksellista (ei sen puoleen muutkaan puolueet ihan päivänvaloa kestä); nyt suomalaisuus on tarkoitus hukuttaa maahanmuuttajien massaan. Tuhoutuu se Suomi kun tänne rahdataan ne 1,8 miljoonaa Kataisen visioimaa mamua...

    Ainahan kunnon rkpläinen voi paeta vaikka affenenmaalle ja sitten sieltä käsin huutaa lisäetuja veronkorotuksineen ns emämaasta.

    -Tvälups-

    Jk Historia opettaa: kun suomalaiset vielä taistelivat Pohjois-Suomessa ja Ruotsissa niin erään tietyn kieliryhmän eliitti järjesteli Porvoossa tanssiaisia tulevalle hallitsijalle eli Venäjän Tsaari Aleksanteri Ensimmäiselle.

    VastaaPoista
  12. Tervehdys Vasarahammerille, Castorille, Hemulille, aNo:lle, Sinikalle, Juha R:lle & Taisteluvälineupseerille & kiitos kommenteistanne.

    Vasarahammer: Totta tuo, mitä sanoit ja voidaan todeta, että arabit ovat siellä keksineet eräänlaisen ikiliikkujan.

    Castor: Varmaankin Suomi-Palestiina seuran aktiivit ovat ohjelmoineet pääkuuppaansa valmiit asetukset siitä, mikä on oikein, mikä on väärin, he ovat tehneet sen tiedostavan muodin mukaan ja sivelleet vielä päälle kymmenen kerrosta lakkaa. Obamasta muistelen, että eikös heppu saanut sen palkintonsa ihan vaan siksi, että sattui olemaan ihonväriltään tummempi ja vähän niin kuin etukäteen myönnettynä kannustuksena oletusajatuksena että jospa se rauha nyt hänen kauttaan tulisi. Ei näyttäny tulevan niin.

    Hemuli, aNo ja Tvälups: No tähänhän tuli törmättyä juu. Ensinnäkin huomasin Evan todenneen, että suomalaisten työttömien varaan ei voi laskea, sillä heissä on osa vaikeasti työllistettäviä. Mihinkähän se muu osa sitten katosi? Siksi toiseksi, tällaiseen korkean verotuksen ja korkean sosiaaliturvan maahan saadaan helpoiten nimenomaan lukutaidottomia, kielitaidottomia, ammattitaidottomia ja vielä kaiken päälle integroitumishaluttomia tulijoita, niin nekö ovat niitä helpommin työllistettäviä.

    Eva unohtaa (tietoisesti?) myös sen, että suomalainen vientiteollisuus tällä hetkellä sekä ulosliputtaa että luukkulaputtaa toimintaansa ja tämä on se suurin ongelma. Sitä ei paikata millään utopistisella maahanmuuttoreservillä.

    Sinikka: Kiitokset ja hyvää vointia.

    Juha R: En ole törmännyt kyseiseen kirjoitukseen. Mutta näitähän on ja kyllähän niissä asia pyöritetään ympäri aika mainiosti. Uhka on olemassa, mutta emme kerro mikä se on, että voimme reagoida johonkin toiseen asiaan, mikä ei ole uhka, mutta minkä esitämme uhkana.

    Taisteluvälineupseerille vielä: Minulle RKP:n toiminta tässä asiassa on vaan kertakaikkinen mysteeri. Mitä se puolue oikein kuvittelee tästä pitkässä juoksussa hyötyvänsä?

    VastaaPoista
  13. Koska se "oikea" emämaa Ruotsi on jo tuhottu hallitsemattomalla maahanmuutolla niin ei Suomi saa päästä asiassa kuin koira veräjästä.

    freudenthal yms sakki ajaa todellista tshuna-vihaa mutta se on ok koska kielivähemmistö...

    Huomautan että minulla on ruotsinkielisä ystäviä ja he eivät jaa rkp:n ajatusmaailmaa saati agendaa.
    Itseasiassa koko suomenruotsalainen sanahirviö -tuttaa heitä. He ovat ruotsinkielisiä suomalaisia eivät Suomessa asuvia ruotsalaisia.

    Niitä ökyrikkaita Wahlrooseja yms ei kaveripiiriini kuulu, joten heidän ajatuksistaan en lähemmin tiedä. Rkp:n kannatusluvut kertonevat siitä paremmin.

    -Tvälups-

    VastaaPoista
  14. Tervehdys, Taisteluvälineupseeri. Mene ja tiedä. Itsekin ajattelisin ”suomenruotsalaisista” että he ovat tavallisia suomalaisia, joitten äidinkieli on ruotsi. Eivätkä minunkaan tuntemat ruotsinkieliset suomalaiset jaa mitään herrakansa-asennetta. Jos muistellaan historiaa, niin 1944 Tienhaaran taistelussa se oli nimenomaan ruotsinkielinen JR 61 joka pisti topin vihollisen etenemiselle Viipurista länteen. Mitä sen ajan RKP oli? Kuinka paljon se eroaa nykyisestä? Mikä ajoi sen kielipuolueesta utopiapuolueeksi?

    VastaaPoista
  15. Kuriositeettina jälleen yksittäistapaus Hollannissa. Herra Tarik Zahzah (kovasti nyky-hollantilainen nimi) hyökkäsi replikan kera Hollannin TV:n rakennukseen. Vaatimukset olivat sitä luokkaa, että kaveri on tietenkin pimahtanut, mutta johtuuko hulluus sitten uskonnosta vai siitä, että kaverilla on puku päällä ja hän opiskelee yliopistossa? Tälläkään sattumuksella (Rähmispossun loistava termi!) ei ole mitään tekemistä islamin kanssa.

    VastaaPoista
  16. Tervehdys, Castor. Tuon jutun taustoja en täysin tiedä, mutta Egyptissä ei käytetty replikaa vaan oikeita aseita ja toimittiin taas kerran profeetan kunnian nimeen ja saldo 27 kuollutta:

    http://www.hs.fi/ulkomaat/a1422510129193

    VastaaPoista
  17. Tämä antisemitismi/juutalaisvastaisuus on minua myös ihmetyttänyt viime aikoina. Ukrainan kriisiä (OK, sota se on) seuratessani olen kummastellut eräästä suunnasta* tulevassa propagandassa kuohuvia kommentteja siionisteistä ja juutalaisista. Kommentit esitetään siinä valossa, että juutalaisuus olisi pahasta an sich.

    Hämmästyttävää kyllä, tätä propagandaa suolletaan myös suomeksi, vaikka luulen, että valtaosalla suomalaisista lukijoista se aiheuttaa ainoastaan äkillisen "mitä vittua" -hämmästelyn ja sen jälkeisen akuutin hylkimisreaktion viestin koko "sanomalle".

    *Tämä suunta ei tue Kiovaa.

    VastaaPoista
  18. Tätä johtavien poliitikkojen kaksinaismoralistista saarnaamista on nyt nähty ja kuultu sekä Pariisissa että Auschwitzissä. En millään muotoa pyri vähättelemään Puolassa tapahtunutta tai epäilemään sen todenperäisyyttä. Kyseessä oli natsien toimeenpanema hirvittävä kansanmurha.
    Alkaa vaan nyppiä tämä yksipuolinen tahtumien tarjonta. Olisi mielenkiintoista lueskella jonkun muunkin näkemyksiä aiheesta kuin vain juutalaisten tai kulttuurimarsksistien esittämät. Tosiasia on että juutalaiset eivät jo pitempään ole olleet erityisen suosittuja Euroopassa. Saksalaisia syytetään ja moralisoidaan varmaan seuraavat 500 vuotta, koskapa se on poliittisesti sopivaa. Näin nimittäin Saksassa on vaikeata toimia oikeistolaisena puolueena, sillä heti alkavat vasemmistosta natsi huutelut. Saksalaisena minua kyllä alkais pikkuhiljaa närästämään nuo ikuiset syytökset holokaustista, johon nykyinen sukupolvi ei ole syypää.
    Sitäpaisti on hyvä muistaa miten Ranskassa ja eräissä Baltian maissa ilmiannettiin ja työnnettiin juutalaisia natsien tuhottavaksi. Joten siinä suhteessa harvalla on puhtaita jauhoja pussissa.
    Samaan aikaan kun poliitikot mölyävät islamin rauhatahtoisuudesta, niin samaan hengenvetoon tuomitaan iskut juutalaisia kohtaan. Mielenkiintoinen yhdistelmä.

    Ruotsissa nuorison aivopesu kampanjaan liitty mm. se että historista ei kerrota muuta kuin että natsit tappoivat hirmuisen määrän juutalaisia. Oppilaat keräävät rahaa luokkaretkille, jotka suuntautuvat nimenomaan tuoamisleireille ja kampanjan ideahan on juuri se, että saadaan räkänokat hyväksymään järjetön maahanmuutto. Kaikki maahanmuuttoava vastustava on äärioikeistoa ja natsisimia. Räkänokat järjestelevät sitten kaikenlaisia manifestaatiota ja soihtulkueita rasisimia vastaan. Ja onhan niihin saatu mukaan aina joku punasilmäinen Aftonbladetia lukeva aikuinenkin.
    Joudumme luultavasti seuraamaan juutalaisten muuttoliikettä rauhallisempiin maihin, suurinta muuttoliikettä sitten 30-luvun.

    VastaaPoista
  19. Tämä piti liittää edelliseen kommenttiini.
    Fjordmannin aivan erinomainen blogi
    Islamisaatiosta ja kusetetusta isänmaallisuudesta. Lukaiskaa:

    http://snaphanen.dk/2015/01/28/islamization-and-hijacked-patriotism/#more-182014

    VastaaPoista
  20. Tervehdys Anolle ja Beckerille & kiitos kommenteistanne.

    Ano: Eikös se ole niin, että tuolla Venäjällä se antisemitismi aika ajoin on aina ennenkin nostanut rumaa päätään. Sieltä päinhän muutettiin aika suurella porukalla Israeliin viimeisen parin vuosikymmenen aikana. Suomalaisissa hylkimisreaktio tulee mitä varmimmin, tiettyjä foliopipoilijoita lukuunottamatta, sillä eihän Suomen juutalaisista pitäisi olla mitään paha sanottavaa.

    Becker: Luulen, että tuo Pegida-liike on yksi merkki siitä, että saksalaiset alkavat saada tarpekseen tuosta vuosikymmenien itseruoskinnasta. Minkä kyllä heille jo soisin. Ja oikeassa olet siinäkin, että saksalaisten piikkiin lyödään kaikkien muittenkin juutalaisille tekemä paha.

    Tuo Fjordmanin kirjoitus oli erittäin hyvä, mutta lyönpäs lisää ruotsalaista löylyä. Huomasin Hommaforumilla uuden ketjun jossa käsitellään (mitenkäs muuten) ruotsalaista asyylipolitiikkaa ja näyttää siltä, että näitä turvapaikanhakijoita (eli siis tietenkin pysyvästi asutettavia) sijoitetaan urakalla pieniinkin kuntiin. Noista linkeistä voit huomata, että pieniin kuntiin saatetaan sijoittaa kaksikin kertaa enemmän asyylinhakijoita, kuin mitä kunnassa on edes asukkaita. Voipi olla, että kiinteistöjen ja tonttimaan arvo lähtee hiukka alamäkeen.

    Linkki suomeksi:

    http://hommaforum.org/index.php/topic,98438.0.html

    Linkki ruotsiksi:

    http://www.svt.se/nyheter/regionalt/ostnytt/sma-orter-far-ta-emot-flest-asylsokande

    Mitenkäs muuten se vaalilaki Ruotsissa menee? Saavatkos nämä asyylinhakijat samantien oikeuden äänestää kunnallisvaaleissa? Jos saavat, niin näissä pikkukunnissa voi tulla melko mielenkiintoisia vaalituloksia.

    VastaaPoista
  21. Vielä kiitokset AT:lle sähköpostistasi ja mukavaa viikonloppua sinnekin.

    VastaaPoista
  22. Mä en oikein ymmärrä myöskään tota älämölöä suomenruotsalaisia kohtaan.
    Tunnen heitä aika lailla, enkä ole koskaan huomannut heissä mitään ylemmyyden tunnetta pottunokkia kohtaan. Vaikka joskus kyllä tuntuu siltä että aihetta olisi.
    Pakkoruotsi on aivan turhaa, eli sen voisi vaihtaa johonkin muuhun kieleen josta olisi enemmän hyötyä.
    Vaikkapa englanti, saksa tai venäjä.
    Ruotsinkieltä ei tarvitse väkisin opettaa sillä jos sitä osaavia jossain tarvitaan, niin löytyyhän niitä jo muutenkin omasta takaa.

    VastaaPoista
  23. Niin katos tuo johtuu siitä, että jossain pienessä kunnassa saattaa olla tyhjillään jokin kurssikeskus, hotelli tai joku muu suurehko pytinki, vaikkapa herraskartano. Eihän niissä pikkukunnissa muuten noin monelle ole asuintiloja.

    Nyt kun siellä sitten kuntalaiset rutisee, niin olisi mielenkiintoista kaivaa vaalilistat esiin ja katsoa miten ovat äänestäneet. Jos ovat äänestäneet muita kuin SD:tä niin turvat tukkoon ja parasiittien kanssa kaveeraamaan. Niinkuin petaa niin makaa.
    Mamut kyllä muuttaa mahdollisimman pian isompiin kaupunkeihin missä on enemmä kavereita ja ryöstettäviä.

    Ruotsissa kirjoilla oleva saa äänestää kunnallisvaaleissa ja sitten kun on Sveriges Rikes Pass, niin saa äänestää valtiollisissa.
    Olettaisin että vasta sitten kun asyylihakemus on hyväksytty, niin saa äänestää. Noh, kaikkihan ne sen asyylin saavat. Ja senhän arvaa ketä mamut sitten äänestävät.
    Sitäpaitsi Suomen lehdet kertovat kyllä aika silotellusti Ruotsin vaikeuksista.

    VastaaPoista
  24. Tervehdys, Becker:

    Viesti1: Lisäänpä tuohon vielä sen, että pakkoruotsin opettaminen ei tarkoita pakkoruotsin oppimista. Ei ummikkosuomalaisilla alueilla sitä käytännössä opita, ainakaan niin, että siitä käytännön kielitaitoa jäisi. Itsekin luin ruotsia aikanaan sen kuusi vuotta ja varsin onneton ruotsinkielen taitoni on. Joka tapauksessa on todellakin ihan turha alkaa lyödä kiilaa suomenkielisten ja ruotsinkielisten tavallisten suomalaisten välille. Tosin sitä välillä lyödään ihan propagandasyistäkin. Muistat hyvin sen pari vuotta sitten olleen jutun, jossa joku äijänräähkä lähetteli parille ruotsinkieliselle toimittajalle törkysähköpostia ja media metelöi laajamittaisesta suomenruotsalaisten vainosta. Saska Saarikoskikin mölysi, että jag heter Saska Öfors.

    Viesti2: Sääliksi vaan käy tollaisten kuntien asukkaita. Pieni täsmennys: eivät suomalaiset lehdet kerro ollenkaan Ruotsin vaikeuksista. Ruotsiin lähinnä vedotaan silloin, kun vaaditaan lisää maahanmuuttoa. Aina sillä perusteella, että meille tulee niin vähän Ruotsiin verrattuna.

    VastaaPoista
  25. Pravda kertoo taas Totuuden:

    http://mediaseuranta.blogspot.fi/2015/01/hs-natsille-pitaa-nauraa.html

    Petrin maailmankuvassa kaiketi myös tämän blogin kirjoittaja kuten suurin osa lukijoistakin siis lukeutuu Suomen Vaarallisimpiin Ihmisiin? ;)

    VastaaPoista
  26. Tervehdys, Ano. Joo, huomasin tuon. Oikeastaan parhaan kommentin tuosta esitti nimimerkki foobar Hommaforumilla ja hän totesi:

    ”Onkohan kirjoittajalla on mennyt baari-ilta Brunilan, Koivulaakson ja Anderssonin kanssa pitkäksi?”

    Ja oikeastaan minä en pysty sanomaan asian tiimoilta yhtään mitään osuvampaa.

    VastaaPoista
  27. "Tällainen ajan hengen muutos heijastuu väistämättä valtapuolueisiinkin. On hyvä markkinointikikka naamioida natsismin kanssa flirttailu perinteisten arvojen puolustamiseksi. Uhkien täyttämässä maailmassa sille on yhtä paljon lohtukysyntää kuin mummon lihapullilla.

    Siksi demokratialle on yhä tärkeämpää erottaa räyhäävät vaatenatsit paljon vaarallisemmista aatenatseista."

    Tuota, mitähön sieniä Petri on syönyt?

    -aNo

    -Ps; tuo "aatenatsi" oli mainio oivallus.

    VastaaPoista
  28. Tervehdys, aNo. En tiedä hänen sienistään, tosin suippomadonlakki tekee tiettyjä hyvinkin voimakkaita vaikutuksia. Mutta luulen, että hän laskee minut tällaiseksi aatenatsiksi. Samoin kuin sinutkin. Ja hän on varannut itselleen oikeuden määritellä natsismin, joten hänen ei tarvitse perustella asiaansa sen tarkemmin. Eikä hän halua asiaan paneutuakaan sen enemmän, koska ne ihmiset, joita hän aatenatseiksi kutsuu. ovat niin pelottavan tavallisia. He eivät pyri pakottamaan toisia ihmisiä ajattelemaan niin kuin hän. Haistan kirjoittajassa pelon keisarin vaatteista. Samoin kuin hajun uuri siitä, mistä hän itse varoittaa.

    VastaaPoista
  29. Jotka eivät tunne historiaa ovat tuomittuja toistamaan sitä. Tai jotain sinne päin. Ei voi päätyä muuhun lopputulemaan kuin, että näinhän se näyttää taas olevan. Nämä historiasta mitään ymmärtämättömät hyödylliset idiootit jahtaavat edellisen maailmanpalon vihollisia, joita ei edes ole enää olemassakaan. Samalla he ovat jostain käsittämättömästä syystä liittoutuneet islamin kanssa, ideologian, joka edustaa kaikkea sitä, mitä he kuvittelevat vastustavansa. Ja voi sitä hampaita vihlovaa ylemmyyden tunnetta jolla tämä sakki kusee omaan kaivoonsa. Jos jossain tulevaisuuden vaiheessa islam onnistuu saamaan lopullisen välien selvittelyn lännen kanssa aikaiseksi niin nää on tyyppejä, jotka ylpeinä toteavat palavien kotiensa raunioilta:"ainakaan en ollut rasisti."
    Jokunen aika sitten vielä uskoin, että eiköhän tää tästä suttaannu ja selvitään pelkällä äikähdyksellä. Optimismin ajat ovat nyt ohi. En kykene näkemään enää mitään keinoa, jolla sellaiset valtiot kuin vaikkapa Ruotsi ja Iso Britannia pystyisivät välttämään verisen sisällissodan jo minun elinaikanani.

    VastaaPoista
  30. Voi ittu!! meikästä on tullu natsipaskahitler ,kun oon nyt vuoden ajan lukenut ykän& kump. blogeja. Kelle kukkahatulle voin tästä kokemastani aivopesusta reklamoida.

    Liisa ihmemaassa jää nyt kyllä kakkoseksi.

    Isoimmissa kylissä on "meijän pojat" joutuneet uhraamaan vapaa-ajan vkonloppuisin disko päivystykseen. Koska kultamuna-insigöörit ovat niin hanakasti vaalean sakkolihan perään..
    Ei tunnu ketään kiinnostavan. Eikä varsinkaan mitään tekemistä niitten kanssa,jotka ovat "kuoleman hädässä"turvapaikkaa hakeneet,yleensä isl.valtioista.

    Kuinka tyhmiä&sokeita ovat tämän maailman "viisaat"!?

    VastaaPoista
  31. Tervehdys Ano1:lle ja Ano2:lle & kiitos kommenteistanne.

    Ano1: Eipä tässä muuta kuin että olen samaa mieltä kanssasi. On tietysti muuten yksi keino välttää sisällissota ja sehän on täydellinen alistuminen. Mutta luulen, ettei siinäkään vaihtoehdossa kenelläkään ole mukavaa.

    Ano2: Hotellin respa pahoittelee pääsi sotkemisen piilonatsipropagandalla. Tuosta diskopäivystyksestähän muuten saisi hyvän julkisen jutun, tosin mediammehan toteaisi sen taas yhdeksi lisääntyvän natsismin ilmenemismuodoksi.

    VastaaPoista
  32. Yle-transsi on kyllä loistava ja kuvaava termi.

    Muistakaa kaupassa käydessä pyytää israelilaisia hedelmiä jos niitä ei valikoimissa näy. Ja jos näkyy niin muistakaa ostaa. Pitäähän arabeja ja islamia vastaan puolensa pitävää länsimaista kulttuuria tukea taloudellisesti.

    VastaaPoista
  33. Tervehdys, Ano. Joo, se on pieni vaiva kaiken tämän palestiinahypetyksen keskellä.

    VastaaPoista
  34. Hei, Yrjöperskeles. :)

    Olen blogiasi silloin tällöin lueskellut, mutta nyt viimein kommentoin. Olen juutalaisten kohtelusta kanssasi samaa mieltä. Vaikka kirjoituksessasi kritiikki kohdistuu vasemmistolaisesti ajatteleviin, olen huomannut, ettei juutalaisilla ole koskaan ollut kavereita oikein millään taholla.

    Vaikka kantasuomalaisten taholta antisemitismi on melko vähäistä ja tuntuu perustuvan lähinnä amerikkalaiseen salaliittoajatteluun (Illuminati, New World Order ja sitä rataa), en ymmärrä sitäkään vähää länsimaalaistaustaista antisemitismiä, jota edelleen esiintyy. Juutalaisethan ovat kansana tuottaneet enemmän hyötyä kuin harmia ja voittaneet useita Nobeleitakin suhteessa lukuunsa. Liekö kyseessä kateus?

    Juutalaiset vaikuttavat olevan statukseltaan jonkinlaisessa väliinputoaja-asemassa, kun mietitään valtaväestöä ja marginaalia. Toisaalta juutalaiset ovat (ainakin oman käsitykseni mukaan) yleensä toimeentulevia ja koulutettuja ja asuvat rikkaissa maissa. Tämä herättää oikeistolaisissa kateutta ja epäluuloa samalla, kun suvaitsevaisimmat vasemmistolaiset tuntuvat pitävän juutalaisia länsimaalaisten ja rikkaan keskiluokan edustajina. Tätä vahvistaa Yhdysvaltain ja Israelin liittolaisuus, jolloin Israelin juutalaiset nähdään palestiinalaisten ja Israeliin tulevien maahanmuuttajien sortajina sen sijaan, että he olisivat "sopivia" rotusorron kohteita. Tämän lisäksi muslimien ja juutalaisten välinen vihanpito on länsimaalaisille arka asia; jos puolustaa juutalaisia, leimautuu islamofobiksi. Moni vasemmistolainen korostaakin olevansa enemmän Israel-kuin juutalaiskriitikko, enkä epäile tällaisen ihmisen sanoja.

    Tämä on siis oma tulkintani juutalaisten asemasta. Toisaalta he ovat liian erilaisia ollakseen "meitä" (kristillistaustainen länsioikeisto) mutta kuitenkin liian hyvin toimeentulevia ja tavoiltaan integroituneita ollakseen "toinen" (vasemmistolaiset intellektuellit).

    VastaaPoista
  35. Tervehdys, Criticalfeminist, ja tervetuloa kommentoimaan. Pohdintasi sattuu varmaankin melko kohdalleen.

    VastaaPoista