keskiviikko 8. elokuuta 2018

100 000 ELI HARKITTU RIKOS


Vanhaa Kummeli-sketsiä hieman muokaten voisi kysyä että mitä yhteistä on bassosoololla ja elintasosiirtolaisten vyöryllä? No, molemmat ovat täysin ennustettavissa mutta ei voi mitään, kun ne tulee. Sinänsä asia ei pidä paikkaansa. Bassosoolon voi estää jos ottaa basistilta instrumentin pois ja elintasosiirtolaisten vyöryn voi estää jos ei laske niitä maahan. Hallintokoneistomme puolestaan ei aio estää mitään sillä tällä hetkellä se on varautumassa peräti sadan tuhannen elintasosiirtolaisen tulvaan aivan kuin vuoden 2015 invaasio 35.000:n puurostavalittajineen ei olisi jo riittänyt. Hallintokoneistomme tekee tämän tietoisesti ja harkiten.
                                                      
Tietoisesti ja harkiten vaikka se aivan hyvin tietää ettei tässä uudessa invaasiossa ole senkään vertaa hädänalaisia kuin oli vuonna 2015. Joista niistäkin yhdeksän kymmenestä on saanut jo hylsyn. Tänne ei tulla turvapaikanhakijoina vaan siksi, että päästäisiin elatusautomaatin piiriin.

Vaikka se aivan hyvin tietää, että jokainen hylsyn saanut voi notkua täällä vielä vuosia hylsyn saatuaankin sillä ”sankarilakimiesten” avustuksella ne voivat jatkaa valitus- ja valituksenvalituskierrettä likimain loputtomiin. Väännetään rautalangasta: 90.000:n jätkän vuosia kestävä valituskierre. Luonnollisesti tavallisten suomalaisten kustantamana.

Vaikka se aivan hyvin tietää, että satatuhatta uutta elättiä käytännössä romuttaa suomalaisen sosiaaliturvajärjestelmän. Ainakin ajaa sen siihen pisteeseen että jostakin on – jälleen – reippaasti vähennettävä ja ainoa, joilta voidaan vähentää ovat suomalaiset itse.

Ja ennen kaikkea: vaikka se aivan hyvin tietää, että tämä tietoisesti maahan laskettu invaasio tietää sitä, että lisää suomalaisia ryöstetään, pahoinpidellään, raiskataan ja murhataan.

Röyhkeintä tässä hallintokoneistomme tulevassa rikoksessa on se, että se ei lainkaan harkitse että voisiko tuon tulvan estää. Tietäen oikein hyvin että sen voisi estää. Invaasion suunta on tällä kertaa Espanjasta joten Suomeen se tulee jälleen Ruotsin puolelta ts. Tornionjoen suunnasta. Tornionjoen yli menee kuusi siltaa ja jos niitten tukkimista luvattomasti tulijoilta alettaisiin suunnitella nyt, se onnistuisi oikein hyvin. Suomella on rajavartiosto ja puolustusvoimat sekä tarvittaessa oikeus mobilisoida reserviläisiä.

Mutta hallintokoneistomme ei edes suunnittele sitä vaihtoehtoa. Sitä ei ole sille olemassakaan. Silmiinpistävää on se hallintokoneiston röyhkeä varmuus siitä että suomalaiset sietävät tämänkin. Taas kerran. Ovathan ne sietäneet kaiken muunkin. Vaikka kyseinen koneisto jo etukäteen ilmoittaa – koneiston elättäville suomalaisille – että niin turvallisuutenne kuin hyvinvointinne on yhdentekevää.

Olen useasti kysellyt blogissani että mikä on se piikin raja. Paljonko on tarpeeksi? Hallintokoneistomme esittää nyt selkeän vastauksen. Piikillä ei ole rajaa. Tänne saa tulla kuka tahansa. Ja kuinka paljon tahansa. Mikä pistää miettimään että jos hallintokoneisto haistattaa – sitä elättäville – kansalaisilleen pitkät paskat niin mikä velvollisuus kansalaisella on millään tavoin noudattaa sen määräyksiä?

Hallintokoneisto ei miellä toimintaansa rikolliseksi. Sen mielestä rikollisia ovat tämän kaltaiset kirjoitukset joissa – perustellusti – arvostellaan hallintokoneiston toimia. Voi todeta sen, minkä edellisessä kirjoituksessani totesin eli paras rikollisjärjestö ei käytä aseinaan luoteja vaan lakeja joilla rikollisjärjestön toiminnan arvostelu määritellään rikolliseksi.



Suomeen turvapaikkahuilailemaan tuleva Omar miettii keskenään että ovatko ne suomalaiset noin tyhmiä jo syntyjään vai käykö ne sitä varten jonkun kurssin.

57 kommenttia:

  1. Pitäisikö saattaa retkeilyvarusteet ajan tasalle ja alkaa harrastamaan telttailua. Jossain Tornion sillankupeessa olisi hyvä paikka, eihän sitä vanha mihinkään umpimetsään uskalla.
    Jos muutamakin tuhat kansalaista saisi saman idean?
    -koppelo

    VastaaPoista
  2. Tässä tulisi kommentti, koskapa heräsin reippaana aamuseitsemältä. Onhan se eläkeläisenkin päivä pitkä, ja kiva on silloin huomata, että Ykä on aloittanut jo
    mukavan varhain:-))) Tämän lukemisen jälkeen Kävelylenkille Kupittaalle ja iltasella pyörälenkille Maarian suuntaan. Näiden välissä tuhtailua kaikenlaista.

    Joo, kun (ei jos) 100.000 väriviallista lähtee pitkälle marssille, niin...Virallinen tulos on moninkertaistettuna se kuin v:n 2015. Mutta yksityisiä reaktioita meinaan: Moni muukin meistä ottaa uuden suunnan etelään Suomenlahden yli, Kanarian kutsukin kiinnostaa yhä lisää (ei tosin minua), kotinsa turvan varalle täytyy hankkia pikku lisää....Ja tiedä häntä vielä: Ykän aikaisemmissa skenaarioissa on alettu muodostamaan suomalaisia itse itseään puolustavia enklaaveja. Niissä pärjää, kun ottaa vanhanajan keinot käyttöön, joita meikäjotkut vielä osaavat.

    Yhden unohdin: Verotus käy niin ankaraksi, että se suorastaan pakottaa meitä turvenuijia keksimään ylämainitsemani lisäksi kaikkea muutakin, koska väriviallisten kaikki (mitä keksivätkin) kaikki tarpeet on tyydytettävä täysimääräisesti.

    Ja vieläkin: Suomen sisäinen sota on taas askeleen lähempänä. Se tulee ajan myötä ja kehityksen kehittyessä. Näenkö / koenko minä sitä, ei tiedä, mutta historiaan kirjoitetuna se sota on tällä menolla fakta eikä fiktio. Silloin lentää muutakin kuin paskaa...

    VastaaPoista
  3. Hallintokoneisto on tyhmennetty noilla ylikoulutetuilla kyvyttömyyksillä ja niitä ohjataan nyt puolueiden takana olevien lobbaajien ja todellisten vaikuttajien, omistajien toimesta. Kansa, eli orjat tekevät työt ja maksavat verot kiltisti, koska ovat velkavankeudessa.
    Tilanteeseen voi vaikuttaa vain rahavirtojen kautta! Vähentäkää ostamista, muuttakaa pois kaupingeista, maksakaa velat pois, itsenäistykää, vähemmän veroja, opettakaa lapsenne olemaan uskomatta kamasaksojen seireeni lauluun, siirtykää käteisen käyttöön ja ”naapuri apuun”...
    Orpo on kusessa, kun verotulot romahtaa, vähän aika menee velalla, mutta jossain vaiheessa lainahat menee kiinni, mistä seuraa, että jostain pitää alkaa karsimaan.... kun palveluita ei enään ole niin ei ole valheellisia perusteluita pitää 600000:tta ylikoulutettua kuormasta syöjää hallinnon palveluksessa.... siitä se lähtee pojat, norsu syödään pala kerrallaan, pieniä tekoja, suuria vaikutuksia...


    Voi Aikoja Voi Tapoja

    VastaaPoista
  4. Kuten kaikki kriittisesti asioihin suhtautuvat ihmiset myös minä olen yrittänyt saada selville, miksi blogin aiheina olevat tuhoisat suunnitelmat ja samaan kategoriaan kuuluvat muut järjettömyydet ovat mahdollisia.
    En ole keksinyt kuin kaksi syytä. Raha (Hei me tienataan tällä!). Toinen syy on varmaan se, että hallitsevat tahot ovat niin suuruudenhulluja, että uskovat olevansa tekemässä suurta historiallista loikkaa suureen ennennäkemättömään Euroopan Yhdysvaltoihin. Ja he itse ovat sitä luomassa, ja heidän nimensä tulevat säilymään ikuisesti Supervallan syntyhistorian lehdillä. Ajatelkaa, kuinka tyylikästä voisi olla laboranttina nakki suussa tai homobaarin perseenläimijänä paidattomana yhteiskuvassa muun Euroopan kerman kanssa.

    VastaaPoista
  5. Muistan, kun Matti Vanhanen spekuloi vuoden 2015 vyöryn yhteydessä 100 000 turvapaikanhakijalla. Hän esitti asiaan, ikään kuin kyseessä olisi realistinen skenaario, jota ei pidä edes yrittää torjua. Lopulta tulijamääräksi jäi hieman yli 30 000.

    Nyt varaudutaan taas 100 000 turvapaikanhakijaan. Yksikään valtakoneiston edustaja ei inahdakaan moisesta ja puhu rajan sulkemisesta tulijoilta. Mitään ei näköjään ole opittu.

    VastaaPoista
  6. Tässähän sitä järkeä vasta onkin:

    ”...on olennaista, että tällaisissa skenaarioissa kotimajoituksen ratkaisuja syntyisi. Suomessa on noin 3 000 000 asuntoa, joissa useimmissa on runsaasti neliöitä asuttaa ihmisiä. Lisäksi lämmitettyjä varastoja on runsaasti. Vaikka vastuu vastaanotosta on valtiolla, kapasiteettien ylittyessä tilanne kysyisi kuitenkin kansalaiskulttuuria ottaa vastaan turvapaikanhakijoita. Valmiuslain sisältöä ja erityisesti säätelyä tulisi ennakoivasti miettiä.” (Valtioneuvoston julkaisu sivu 196)

    Lailla varmistetaan teidänkin kotienne konfiskaatio herrakansalle. Onnittelen kaikkia suomalaisia, onhan se lottovoitto ollut syntyä sinne! Asumisesta ja asunnon omistamisesta en sitten osaa sanoa...

    (Lähde: https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/80810/vo%20kyky%20julkaisu_netti_FINAL.pdf)

    VastaaPoista
  7. Moikka Ykä,

    Tuossa Uudenpien aikojen siunattu hulluus kirjoituksessasi Rouva Ano Kirjoitti ja ehdotti seuraavaa:

    "Ykältä taas nappisuoritus vailla vertaa! Hyviä on kommentitkin. Kun ei ole mitään lisättävää, heitän tähän vain ajatuksen, joka tuli ihan äsken mieleeni. Kun Ykällä tuota mielikuvitusta ja älliä riittää, niin yritäpä hahmotella, millainen mahtaisi olla suomalainen yhteiskunta tänään, jos 2015 lähes 30 000:n nuoren ”pakolaismiehen” sijasta oliskin Suomeen tullut saman verran NAISIA jostakin Kauko-idästä?"

    Tämä olisi hieno ajatus. Minäkin mieluusti haluaisin lukea Ykän fiktiivisen tarinan jos olisikin käynyt tai tulevaisuudessa kävisi näin.


    T. Luca


    VastaaPoista

  8. Tervehdys –koppelolle, Terho Hämeenkorvelle, Voi Ajoille Voi Tavoille, Veijo Hoikalle, Vasarahammerille, Castorille ja Lucalle & kiitos kommenteistanne.

    -koppelo: Jaa-a… siinä oliskin mielenkiintoista katsoa että mitä virkakoneisto tekee. Romanian mustalaisten leirit saa kyllä olla paikallaan samoinkuin arabien teltat Helsingin keskustassa mutta näinköhän poliisi hajoittaisi kyseisen leirin? Samalla kun kuskaisi taas varusmiehiä kapsäkkejä kantamaan.

    Terho: Tällaisten enklaavien perustaminen varmaan alkaa pyöriä monen muunkin mielessä. Varsinkin jos noita huilailijoita tulee se satatuhatta lisää. Tulee vielä muistaa että nehän tulevat tällä kertaa Afrikasta ja ilman muuta ne pistävät sitten paikalla olevien arabiinojen ja somaleitten kanssa omat jäsentenvälisensä pystyyn.

    Voi Aikoja Voi Tapoja: Olen pitkälti samaa mieltä. Julkisen sektorin syöttiläsosasto on turvonnut kertakaikkiaan liian suureksi. Julkinen sektori on perustettu antamaan ihmisille välttämättömiä palveluja. Ei työllistämään akateemista joutotyövoimaa.

    Veijo: Syyt yksi ja kaksi pitävät varmasti paikkansa. Lisään mukaan vielä syy kolmosen eli huomattava osa poliittisista broilereista on ajatuksettomia ja mielipiteettömiä papukaijoja joten ne toistavat sitä epistolaa mitä heidän käsketään toistaa.

    Vasara: Jep. Ei olla opittu niin. Tulee vähän mieleen se Groundhog Day-elokuva. Uudestaan ja uudestaan.

    Castor: Tuohan ei ole onneksi vielä varsinainen toimintakäsky vaan ”asiantuntijoiden” näkemys mutta hyytää se silti. Erityisesti siksi että se sisältää oletuksen siitä että totta kai suomalaiset sijoittavat elintasosiirtolaisia koteihinsa yhtään mukisematta. Ei ne saatana soikoon ole mitään Karjalan evakoita.

    Luca: Olen vähän huono tilaustöissä mutta pannaan korvan taakse. Se on ainakin varmaa että kyseisessä tilanteessa alkaisi ankara feministinen joukkorääkyminen. Noin henk koht en kyllä ole mielissäni tuostakaan vaihtoehdosta sillä työni puolesta olen oppinut että eri kulttuurien yhteennivominen tuottaa hyvin suuria ongelmia olivat ihmiset kotoisin mistä tahansa.

    VastaaPoista
  9. Joo,kyllä tänne se 50 000 etnistä naista mahtus,saisivat femakot pitää partalapsensa ja myös elättää ne.

    VastaaPoista
  10. Jokainen voi vain kuvitella mikä joukkorääkyminen eri "Open Legs" järjestöillä alkaisi samantien kun maahan pukkaisi 50 000 Aasialaista " sotaa ja vainoa" pakenevaa, ilman säkkiin paketoitua 20-40vuotiasta mimmiä.
    Muuttuisi ääni kellossa ihan eri sävyiseksi mitä tulee turvapaikkaperusteisiin ja maastapoistamisiin.

    VastaaPoista
  11. Luetaanpas ajan merkkejä vähän laajemminkin, kun sattui Seura-lehdessä olemaan juttu naisesta, jonka joku kaupunki halusi holhoukseen. Kyseinen nainen oli kieltäytynyt palkattomasta työstä, jota hän oli sosiaalietuuksia vastaan tehnyt kaksi vuotta. Kyseessä on toivottavasti vahinko, mutta kyseessä voi olla myös koepallo.

    Kun tämänkin "turvapaikanhakija"-skenaarion lukee, ei voi välttyä ajatukselta, että johtavat poliitikkomme ja virkamiehemme ovat yksinkertaisesti hulluja. Lähtökohtahan näissä skenaarioissa on, että kaikki tulijat saavat katon päänsä päälle, että ketään ei käännytetä rajalta olipa tulijoita se 100000 tai vaikka miljoona.

    Eliitti on seonnut ja sillä on kaikki valta. Se on niin vakuuttunut oikeassa olemisestaan, että esimerkiksi tämän naisen tapauksessa, hän epäilikin, että häntä pidetään hulluna kun ei ottanut vastaan palkatonta työtä. Tulee mieleen Neuvostoliitto ja ne ihmiset, jotka järjestelmää kritisoivat. Jos heitä ei tapettu, suljettiin mielisairaaloihin, koska hulluhan semmoisen ihmisen täytyi olla, joka ei ymmärtänyt silloista järjestelmää ja sen hienoutta.

    Lisätään tähän vielä Hiilamon avautuminen niin tulee mieleen, että meidän suvaitsevainen eliitti alkaa olla valmiina laittamaan koppalakit päähänsä. Paine totalitaristisen järjestelmän pystyttämiseksi täytyy olla jo aikamoinen, kun uskalletaan jo vaatia sananvapauden rajoittamista ja yksityisomaisuuden takavarikointeja suunnitellaan skenaarioissa.

    Pelottavaahan tässä on juuri tuo varmuus omasta oikeassa olemisesta. Eliitti on hiljalleen noussut normaalin väite-vastaväite-tason yläpuolelle., missä faktoilla ei ole merkitystä. Heidän kannaltaan esimerkiksi minun perusteltu kritiikki on ihan turhaa, koska suvaitsevaisen eliitin näkökulmasta minä en ole edes väärässä.

    Hienosti siis menee. Voi olla, että asiat mennä lonksuvat jo omalla painollaan. Pari vuotta tästä eteen päin ja työttömiä voi olla holhouksessa vaikka kuinka paljon. Eikä se siihen jää, kun totalitarismi kerran pystytetään, sillä on taipumus ajan oloon pahentua. Päästäänkö joukkohauta-asteelle, sen aika näyttää.

    maallikko

    maallikko

    VastaaPoista
  12. Tervehdys Anolle, joppos 123:lle ja maallikolle & kiitos kommenteistanne.

    Ano & joppos 123: Mahtumisen puolesta varmaan mahtuisi ja joukkorääkyminen taatusti alkaisi mutta edelleenkään en suosittele näitä tämmösiä. Työni puolesta tiedän että monietniset ja monikulttuuriset liitot tuottavat huomattavan määrän ongelmia eikä kaakkois-aasialaiset tee tässä mitään poikkeusta. Tarkemmin käsittelin aihetta jo vuonna 2008:

    http://yrjoperskeles.blogspot.com/2008/10/puolikkaista.html

    maallikko: Kaiken kaikkiaan hurjaa mutta olisko sulla linkkiä tuohon? Kuka kaupungilta halusi holhoukseen? Millä valtuuksilla?

    VastaaPoista
  13. Pilkun viilaajana takerrun erääseen yksityiskohtaan. Oletko Ykä työsi puolesta siis "kokenut huomattavia ongelmia monietnisissä liitoissa". Siis niin että parin kulttuuritausta olisi täsmälleen sama, mutta etnisyys eri?

    Itse olen aina uskonut nimenomaan kulttuurieron synnyttävän ongelmat, ja samanlaiset ongelmat voivat olla mahdollisia myös etnisyydeltään samanlaisilla ihmisillä, jos kulttuuriero on riittävän suuri. Tällöin tosin pariutumisia harvemmin tapahtuukaan.

    Toisaalta vaikea uskoa kovin suureen eroon käytöksessä tai luonteessa esim. Suomeen hyvin pienenä lapsena adoptoidun osalta, jos kasvatus on tapahtunut pelkästään suomalaisessa kulttuuripiirissä. En siis usko geeneihin kirjoitettuun tarpeeseen raiskata tai räjäytellä ihmisiä palasiksi.

    VastaaPoista
  14. Väitetään, että siihen 30.000 tulijan revohkaakin osattiin varautua hyvissä ajoin. Nyt sitten olisi tulossa se 100.000 pitovierasta.
    Nykyisin pitää jo ruveta hyvin epäluuloiseksi mitä politiikkoihin tulee. Mitenhän suuresta joukosta turviksia on oikeasti sovittu Merkelin ja iskias-sedän kanssa?
    Tuleeko EU:n pohjoinen mamukeskus kaukaiseen ja harvaanasuttuun Suomeen? Välimeren maissa ja keskemmällä Eurooppaa pitäisivät sitä varmaan hyvänä ratkaisuna, eikä meidän pellet ikinä osaa sanoa vastaan. Jyrkistä tulisi ehkä leirin komendantti.

    Satuin lukemaan sen edellisessä kommentissa mainitun Seura-lehden jutun. Linkki: https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/miia-kieltaytyi-palkattomasta-tyosta-kunta-haki-holhouksen-alaiseksi-pitaako-kunta-ilmaistoista-kieltaytyvaa-hulluna/

    VastaaPoista
  15. Pyöräilin tässä päivänä eräänä Hennalan kasarmialueella. Matuja ei siellä enää näkyny, eikä majoiteta, joten pähkäilin, että mihinkä käytöön ne runsaat tyhjät tilat tullaan panemaan.
    No selvishän sekin nyt, ne ovat odottamassa seuraavaavia matujen saapumiseriä, uutta invaasiota. Siinä lähellä on uusi poliisitalokin elättien turvana.
    Täydellinen paikka tarkoitukseen. Vaikka ei sitä ole julki kerrottukkaan.

    Kohta tässä alkaa mieli ruveta hyräilemääm sotalauluja....

    VastaaPoista
  16. Tervehdys Simolle, intrigöörille ja korpisoturille & kiitos kommenteistanne.

    Simo: Kyllä. Ongelmia on myös suomalais-virolaisissa ja erityisesti suomalais-venäläisissä avioliitoissa. Jotka heijastuvat huostaanottoina. Adoptioista tiedän onnistumisia ja epäonnistumisia. Toinen heppu joka tappoi Muhoksella ohjaajan oli adoptoitu Filippiineiltä.

    intrigööri: Luulen, että koko uusi suunnitelma on Brysselin peruja. Sehän ei aio linjaansa muuttaa. Mamukeskittymästä voin laittaa linkkinä suurimman aivopierun ever:

    https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000971070.html

    Kiitos linkistä. Tuo kuulostaa kyllä aika hurjalta. Sitä vuoden 2015 invaasiotahan kyseltiin kunnilta jo puoli vuotta ennen kuin se tapahtui eli se kyllä tiedettiin. Eikä tehty mitään.

    korpisoturi: Täydellinen paikka juu. Olikos se Hennala se paikka jossa huhuttiin että naispoliisi oli raiskattu?

    VastaaPoista
  17. Hiukan vettä kiukaalle lisää!
    Mahtaakohan Kanervan ajama pohjoinen ulottuvuus Macronin sotajoukkoihin liittyä näihin kaavailtuihin 1M huilailijan pakkoasuttamiseen Suomeen ja muualle pohjolaan?
    Tulee meinaan mielenkiintoiset ajat, kun suomipoika alkaa pystyttämään vastaanottokeskuksia mallia -39, sekä fransmanneille, että huilaajille!


    Voi Aikoija Voi Tapoja


    VastaaPoista
  18. Tervehdys, Voi Aikoja Voi Tapoja. Ei se ole mahdotonta. Yleensäkin näen että ns. Euroopan yhteistä puolustusta ei olla kehittämässä puolustusvoimiksi vaan banaanitasavaltojen tyyppisiksi sisäisiksi poliisivoimiksi.

    VastaaPoista
  19. Komppaan Ykää tuossa makaroonin invertiojoukkonen käyttötarkoituksessa. EU:lla on jo taisteluosastonsa, NATO:lla NRF joita ei ole koskaan missään käytetty. Uusi joukko on mitä suurimmalla todennäköisyydellä tarkoitteu käytettäväksi EU:n sisäisesti EU maata vastaan. Ehkäpä juurikin "avittamaan" seuraavaa matuvyöryä asettumaan valloittamaansa maahan eli pitämään vittuunteneet kansalaiset kurissa.
    Kaikki kolleegat ihmittelevät ihan samaa noiden joukkojen suhteen ja esittämäni arvio on ollut ainoa johtopäätös.
    Se mitä heitin noista Aasian misuista on vain heitto. Käytännössä mahdotonta edes moista fiktiona heittää koska ihmisoikeudet ovat nykyisin monopolisoitu lähi-idän ja afrikan jätkien yksinoikeudeksi, ei koske muita.
    Joka tapauksessa nyt rääkyvät aktivistit eivät korvaansa lotkauttaisi kanssasisariensa
    puolesta.
    Heiltä uuttusi se ihquus.

    VastaaPoista
  20. Kaikista ymmärtämättömintä vallan kahvoja pyörittävien höpönassujen kohdalla on se että pakolaisia (enimmäkseen kelaturisteja) nyt vain otetaan vastaan. Ei siis minkäänlaista loogista hahmottelukykyä että miksi näitä valuu Eurooppaan kuin hanasta vettä, esimerkiksi Afrikasta. Afrikkalaiset lisääntyvät koska avustusmiljardit takaavat heille toimeentulon. Ilman avustusmiljardeja hoitaisi Luontoäiti afrikkalaisten lisääntymisen omilla keinoilla, eikä kukaan kysyisi että onko Eurooppaan menijöitä, juna meni jo. Lähi-Idässä mäiskitään toisiaan turpiin kuin ennen Härmälän häissä ja antakaamme heidän mäiskiä toisiaan turpiin, ei se meille kuulu. Luontoäiti vain hieroo tyytyväisenä käsiään yhteen ja myhäilee että taas luonto pääsi eroon muutamasta miljoonasta idiootista. Jos höpönassut alkaisivat sijoittamaan kelaturisteja pakkokeinoin suomalaisten asuntoihin, niin se tietäisi melkein sataprosenttisella varmuudella sisällissotaa. Tässä loukattaisiin yksityisyyttä ja samalla valtaa elää niinkuin parhaaksi näkee. Talous olisi myös sisällissodan kuvioissa mukana. Olisi riemastuttavaa kuulla vitunvirkkaajien kiljuntaa jos 50000 rehevää naisihmistä tulisi yhtäkkiä Suomeen. Vitunvirkkaajat kiljuisivat luultavasti kurkut suorina että ei se vittu haisekaan hyvälle, me vaan keksittiin se koska emme ole mitään ruudinkeksijöitä. Mutta mehän tiedämme mitä nämä vitunvirkkaajat ovat naisiaan, lol.

    VastaaPoista
  21. Tervehdys joppos 123:lle ja Lemminkäiselle & kiitos kommenteistanne.

    joppos 123: Kyllä. Nato on jo täysin toimiva puolustusorganisaatio tosin sen länsieurooppalaiset jäsenet luottavat siihen että U.S. of A. pitää heistä vieläkin huolen ja turvaa heidän puolustuksensa vaikka ne ovat tehneet armeijoistaan luurankoversioita. Joskus 1980-luvun lopulla jokaisella Nato-maalla oli erittäin vahva puolustus. Ja on muuten totta se että ihmisoikeudet ovat nykyisin monopolisoitu lähi-idän ja afrikan jätkien yksinoikeudeksi. Mistähän tää mahtaisi johtua? Ettei vain suvaitsevien sukupuolesta?

    Lemminkäinen: Väestönkasvu sekä sitä ylläpitävä kehitysapu ovat maailman syöpä. Oma valtakoneistomme on levittämässä sen syövän tuloksia maahamme. Kaikkine seurauksineen.

    VastaaPoista
  22. Joppos 123 kirjoitti:
    "EU:lla on jo taisteluosastonsa, NATO:lla NRF joita ei ole koskaan missään käytetty. Uusi joukko on mitä suurimmalla todennäköisyydellä tarkoitteu käytettäväksi EU:n sisäisesti EU maata vastaan. Ehkäpä juurikin "avittamaan" seuraavaa matuvyöryä asettumaan valloittamaansa maahan eli pitämään vittuunteneet kansalaiset kurissa."

    Kiitos asian esille nostamisesta. EU:sta on päästävä eroon ja nopeasti. Sen sotilaita tullaan käyttämään itsenäisyysliikkeiden tukahduttamiseen.

    Ja sopivasti puolustusvoimien komentaja ehkä valtuutensa ylittäen allekirjoitti isäntämaasopimuksen Naton kanssa. Jo sopimuksen nimi on propagandaa, Suomihan sopimuksella sitoutuu palvelijaksi, ei olemaan isäntä. Eli Natosta eroon myös.

    OK... entä Venäjä. Heidän kanssaan on nyt vain pärjättävä. Lause "Jälkimaailma, seiso täällä omalla pohjallasi äläkä luota vieraaseen apuun" päätee vieläkin.

    acc

    VastaaPoista
  23. Ja kuitenkin samaan aikaan hyvä maahantunkeilusta vastaava ministerimme Kai Mykkänen strepii stressiä tällaisesta asiasta:
    https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/255702-sisaministeri-kai-mykkanen-eulla-nyt-6kk-aikaa-muuten-voi-alkaa-rajojen-sulkeminen

    "Juuri Välimerenmaiden ja nyt Saksastakin ponnistava tiukkasanainen kritiikki ja tyytymättömyys nykyistä turvapaikkajärjestelmää kohtaan on se syy, miksi uusien keskusten perustamisella on Mykkäsen mukaan kova kiire. Tätä viestiä hän toi heinäkuussa Innsbruckista, missä EU:n sisäministerit pitivät epävirallisen kokouksensa.

    –Tuntuma Italian ja Saksan politiikasta on se, että jos kohta ei ala tapahtua, niin seuraavien lumien aikana jo sooloillaan ja aletaan sulkea rajoja. Luulen, että EU:lla ei ole tässä vuotta aikaa, sanoo Mykkänen."

    Mikähän tässä on se Kaitsun ahdistuksen aihe? Sekö etteivät kaikki maahantunkeutujat enää pääsisikään edes Saksaan? Juurihan hän on itse julistanut Suomen ovien olevan avoinna kaikille, jotka vain osaavat tänne lompsia, joten missä se hänen ongelmansa on?

    Ajoituksessako? Että jos ensi lumien aikaan tapahtuisi miljoonapäinen matuvyöry, siitä seuraisi ensi keväänä Perussuomalaisille unkarilaisjytky ja Jussi Halla-ahon yksipuoluehallitus?

    Miksi seuraisi? Kaitsun ja kumppaneiden on turha pelätä sellaista. Kansannousua vielä vähemmän. Ei muuta kuin ikkunat auki Eurooppaan näyttäen mallia Hyvän Ihmisen toiminnasta noille pahuksen italomussolinisteille ja näköjään edelleen natsisaksalaisille!

    VastaaPoista
  24. Tervehdys acc:lle ja Qroquius Kadille & kiitos kommenteistanne.

    acc: Joo… mitä tulee Natoon niin minä olen ottiatuota ja mietin että mitä apua sieltä sitten tiukan paikan tullen saa. Naton eurooppalainen siipi on tehnyt puolustusvoimistaan luurankoversioita. Jos sitä apua haluttaisiin niin silloin sopimus pitäisi tehdä suoraan Yhdysvaltain kanssa. Mutta varminta on tietysti pitää huoli omasta puolustuksesta. Ja joo, EU:sta on päästävä eroon ja nopeasti. Olen täysin samaa mieltä.

    Qroquius Kad: Mykkänen pelkää sooloilua. Minä en. Minä näen sen vain hyvänä asiana. Mykkänen on federalisti ja toimii sen mukaisesti. Hän on ajatukseton ja mielipiteetön broileri joten hän sanoo ainoastaan sen mitä osaa. Mitä hänelle on opetettu.

    VastaaPoista
  25. Rahat voivat vielä löytyä valhejärjestelmässä vaikka velaksi 100 000 ukon invaasioon, mutta mistä löytyy käytännön henkilökunta? Muistelen ,että 2015 invaasion suvaitsevat auttajat olivat hekin jo aika äärirajoilla paljon pienemmän määrän kanssa. Vaikka Suomeen pölähtäisi kerralla 100 000 kilttiä ja kohteliasta ihmistä, heidänkin huoltamisensa olisi lähes mahdoton tehtävä. Nykyihminen on käytännön asioissa aika avuton ja suht harvoilla kätevillä ja pätevillä on jo nyt kädet täynnä työtä. Kaaos seuraisi sadantonnin invaasiota. Suomi ei ole mikään Ranska , jossa invaasiohenkilöt voivat asua teltoissa kaduilla ympäri vuoden. Suomessa on pakko asettua sisätiloihin ja se aiheuttaa aivan erilaisen tilanteen huollon suhteen.

    VastaaPoista
  26. Sisäministeriössä on hullu virkamies tai suorastaan tyhmä
    kuvittelee muka saavansa kaiken tämän toimimaan.
    Mistähän asunnot ja elätys. Jaa 100 000 uutta työtöntä
    lisää. Ja nämä olisivat varmaan muslimeja.

    Suomi romahtaisi, vähintään lähemmäksi pt-median Ruotsin kaltaista
    hulluutta.

    Virkamies suunnittelisi kotoutusta. Sitten tulisi raportti siinä olisi
    ympäripyöreää tästä kaikesta, hyvin selvittiin vaikka oli pieniä ongelmia.

    Näin on jäänyt nämä vuodet mieleen.

    Taas sama uudestaan kuten 2015-16, uusia kaarnavene projekteja,
    positiivisia mamu uutisia, kriittisiä uutisia ei olisi.
    Ohituskaistoja työpaikkoihin. Tuosta vaan löytyisi
    työpaikkoja. Yleinen huolestuminen ei ole työpaikkoja.
    Pari ministeriä jotain sanoisi työtä heille.

    Pt-mediasta tämän lukenut Kaleva 29.11. 2017
    yrittäjä tarjoaa tuosta vaan työpaikan.

    Olen lukenut Hege Storhaug kirjaa Islam yhdestoista
    vitsaus. Hyvää luettavaa, alle puolet luettu.

    En laittanut sivua muistiin, jäänyt mieleen etteivät muslimit
    haluaisi länsimaisuutta, pitävät oman juttunsa.
    Niin muslimien kotoutusta.

    VastaaPoista
  27. Tukka nousee pystyyn näitä skenaarioita lukiessa. Mitä tekee meidän verorahoillamme ylläpidetty Yle tai valtamedia? Pitääkö se kansalaisia ajan tasalla, onko ollut ensimmäistäkään A-studiota, muuta ajankohtaisohjelmaa tai lehtijuttua, jossa näitä suunnitelmia olisi valotettu? Itse en tiedä, kun en pysty noita totuutta väisteleviä, yhden asian dosentteja ja vihervasemmistolaisia tutkijoita enää tv:stä kuuntelemaan ja asia on ollut esillä tietääkseni vain netissä. Minulla on sellainen kutina, että jos ns. suuri yleisö tietäisi, mitä meidän riesaksemme ja tuhoksemme taas suunnitellaan, niin nousisi iso älämölö. Mutta jos niin ei kävisikään, niin pettyneenä ja sielu vereslihalla joutuisi vain toteamaan, että peli on menetetty. Jos tätä kansaa herätä mikään, jos samat tomppelit taas keväällä äänestetään eduskuntaan, niin silloin se on itse syypää omaan kohtaloonsa, mutta jos tarkoituksellisesti valehdellaan ja pidetään pimeässä, niin syyttävä sormi osuu kyllä tarkasti siihen porukkaan, joka valtaa pitää. Ylivertainen valta heille on annettukin, mutta siinä menee vanha sanonta pieleen, että viran mukana annettaisiin järkikin.

    Saakohan tästä nyt mitään tolkkua? Laitetaan tunnekuohun syyksi.

    Rouva Ano

    VastaaPoista
  28. No sepä nyt on silleen jotta ei siellä mittään siltoja tarvie kamuta. Haparanda Tornion pussiaselmata on jotakin parisattaa metriä polokupyörätunnelin kautta Rajalla kauppakeskukseen. Ja siittä jotakin viissattaa metriä laitokselle missä saapi möykätä asylumia kieli pitkänä. Met täällä netissä möykkäämmä, mutta miten olis jos pistäsimmä sakin liittoon ja paiskomme vähän naamavärkkiä?

    VastaaPoista
  29. Mm. Tsekki ja Unkari ovat "varautuneet" kehitysmaalaisten keharikulttuurien vastaanottamiseen ja kuten tiedetään niin näissä maissa ei ole sattunut ensimmäistäkään keharien kehittämää terrori-iskua. Tsekissä ja Unkarissa ymmärretään että kulttuuritörmäyksissä on itse asiassa kysymys erilaisten todellisuuksien törmäyksistä keskenään. Suomessa mykkäröidään ihmisoikeuksien ja kulttuurien sekamelskalla ja tämä sekamelska sinetöidään ja kirjoitetaan alle, läpsimällä hinureita persauksille yökerhossa.

    VastaaPoista
  30. Joskus aiemminkin olen pohtinut, että keskimääräisen poliitikon numeraalinen hahmotuskyky loppuu jonnekin sadan tonnin kieppeille. Tämä näkyy siinä, että he usein puhuvat miljoonista, sadoista miljoonista ja kymmenistä miljardeista aivan kuin ne olisivat suuruudeltaan suunnilleen samaa luokkaa.

    Kun suurin heidän hahmotettavissaan oleva luku ylittyy, siitä eteenpäin kaikki on vain "paljon". Siitä seuraa ajatteluketju:

    Tämä uusi hieno valtiollinen rahareikä maksaa "paljon", mutta valtiollahan on "paljon" rahaa -> Onhan meillä varaa!

    Tai:

    Säästimme "paljon", kun kiristimme veroa X sadan miljoonan edestä -> nyt me voimme laittaa 500 miljoonaa asiaan Y, koska onhan se ihan yhtä "paljon".

    Nyt huomaankin järkytyksekseni, että poliitikon numeraalisen hahmotuskyvyn raja onkin paljon alempana, ehkä jopa alle kymmenessätuhannessa. Kun tulijavirta kasvaa tuosta ohi, poliitikon matikkaprosessori napsahtaa pois päältä ja korvautuu operaatiolla:

    Tulijoita on "paljon", mutta Suomessa on myös "paljon" kämppiä ja sossurahaa -> Onhan meillä tilaa!


    Feministien suhtautumisesta kaakkoisaasialaisiin naisiin sen verran, että modernissa ihmisarvokäsityksessä ihmisen arvo riippuu siitä, kuinka paljon hänen pärstänsä voidaan olettaa ketuttavan valkoista heteromiestä. Suomimiehillä ei yleensä ole mitään kaakkoisaasialaisia naisia vastaan, joten feministit eivät heille juuri arvoa anna. No, eipä suomimiehillä varmaan olisi mitään afrikkalaisia miehiäkään vastaan, elleivät feministit itse olisi tilannetta sellaiseksi rakentaneet.

    VastaaPoista
  31. "Qroquius Kad"! Olet hieman epäileväisellä kannalla kansannousun suhteen ja tämän päivän tilannetta seuraten olet oikeassa. Mutta täytyy ottaa huomioon että tilanne on ihan toisenlainen, jos miljoona kulttuurikeharia piereskelee samoissa tiloissa suomalaisten kanssa. Siinä tilanteessa Heimo Heimonpojan otsasuoni tykyttää, suupieli nykii ja Heimo miettii että jos vielä pakotetaan bassokurssille, niin tästä ei taida tulla lasta eikä paskaa. Niilo Nöyrä mietiskelee että meniköhän tuo äänestäminen taas suhkuksi, ottiatuota ja ..kele. Meikäläisen täytyy olla penaalin tylsin kynä, koska en voi edes ymmärtää että kuinka joku voi esittää miljoonan pakkoasuttamista samoihin tiloihin suomalaisten kanssa.

    VastaaPoista
  32. Tervehdys Ano1:lle, Ano2:lle, Rouva Anolle, tuomaskuoma joululle, Lemminkäiselle ja Sandscorpionille & kiitos kommenteistanne.

    Ano1: Totta joo, mutta kaiken yli herää kysymys että miksi ihmeessä me laskettaisiin nuo maahamme alunperinkään.

    Ano2: Se virkamies kun elää omassa kuplassaan kaltaistensa kanssa niin lopputulos on sitten tämä.

    Rouva Ano: Ylehän pitää mainittua ”kehitystä” suorastaan positiivisena niin kuin muukin valtamedia ja volyymillaan se – valitettavasti – varmistaa sen että ei seuraavissa vaaleissa vielä hyvin suuria muutoksia tapahdu. Valtaosa kansalaisista seuraa kuitenkin vain valtamediaa. Niin kuin olen sanonut ennenkin niin protestimieltä on mutta kun esim. kepua äänestänyt äänestää protestiksi demareita niin protestin arvo on nolla. Tai no, oikeastaan miinus kaksi.

    tuomaskuona joulu: Suomalainen kun ei vaan helpolla lähde sakilla minnekään. En tiedä, mikä olisi se asia joka kynnyksen ylittäisi.

    Lemminkäinen:

    Viesti1: Juuri näin. Kyseiset maat oppivat aikanaan varsin hyvin sen, mitä pakkosyöttäminen on.

    Viesti2: Se miljoona voisi saada kapinan aikaiseksi mutta toivotaan että sitä ei sentään tule. Sadastatuhannesta en osaa sanoa. Suomalaisen pinna on hämmästyttävän pitkä. Semmosella meiningillä tosin saadaan aikaan sivistysvaltioita mutta se sivistysvaltio ei enää osaa puolustaa itseään niitä vastaan jotka tulevat vain variksena raadolle.

    Sandscorpion: Piru vie, taidat olla oikeassa. Yksi, kaksi, kolme, monta. Lisäksi kun pääosa broilereista on tosiaankin ajatuksettomia blankopapereita niin nehän selittävät pokkana että ympyrä on neliö.

    VastaaPoista
  33. "Hallintokoneisto ei miellä toimintaansa rikolliseksi." Ei miellä ei, mutta minusta tuo sisäministeriön varautumissuunnitelma (tutkimuksen nimikkeellä) kylläkin täyttää rikoksen suunnittelun tuntomerkit - ja sehän on lain mukaan rangaistava teko. Onko valtion/kunnan tekemä rikos ok, mutta sama yksityisen tekemänä sitten ei? Jos Ranea oma pieni kämppä ahdistaa, niin voiko hän mennä konfiskoimaan naapuriltaan neliöitä (tod.näk. se naapuri antaisi kuitenkin ne neliönsä mieluummin Ranelle kuin Mohikselle)? Hallintokoneiston pähkähullut ideat tajuaa helpommin kun vetää ne yksilötasolle ja yksilöhän jos mikä on nyt niin kovasti muodissa. Siis ei-suomalainen yksilö.

    hesari se vaan ei voi itselleen mitään. Tänään uutisoitiin Espanjan tilanteesta, isossa kuvituskuvassa Välimerestä pelastettu afrikkalainen NAINEN. Selkeä viesti meille rasisteille, ei sieltä mitään nuoria miehiä tule, katsokaa nyt, tässä vankkumaton todiste (kuvasta olikin aika hienosti rajattu pois ne normaalit suu auki kiljuvat miehet). Otsikkona "Espanjasta tuli polttopiste". Espanjaan on tänä vuonna tullut sussiunakkoon 27.000 siirtolaista, mielipuolinen määrä ilman muuta ja niinpä EU on luvannut Espanjalle 30 miljoonaa siirtolaishaasteiden ratkaisemiseen. Pientä vertailua: Suomi 5,5 milj. asukasta, 32.500 siirtolaista, Espanja 45 milj. asukasta, 27.000 siirtolaista (v. 2015 alle 10.000). Laskelmieni mukaan Suomi sai siis 2015 tasapuoliselta EUlta rapiat 34 milj. euroa. Miksi tästä ei ole uutisoitu? En edes rohkene kuvitella sellaista skenaariota ettei Suomi olisi muka pyytänyt EUlta sponssia, koska meillehän tulivat ne "kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevat". Espanjassa noilla miljoonilla huoleti hoidellaan koko satsi eteenpäin, joko viljelmille tai eteenpäin pohjoiseen.

    Ja nyt jumalauta vihdoinkin ne mamurätingit pöytään! Ykäkin varmaan kaltaisenani julkishallinnon paheksuttavana syöttiläänä (tosin itse syön jo valtion vaivaisia eläkevaroja) on törmännyt työssään sanaan "momentti". Yrittäjille ja muille nettomaksajille tiedoksi, ne momentit on sellaisia hassunhauskoja juttuja joilla voidaan sentilleen nähdä paljonko rahaa on maksettu (tai saatu) ja mihin tarkoitukseen ja kenelle. Ja ihan syystä on tämä systeemi kehitetty. Tietokoneaikana ei olisi kummoinenkaan homma yhdistellä eli hallinnonalojen tulosalueita ja ynnätä. Paino sanalla olisi.

    hommassa oli tuore ketju tästä, siellä näkyi olevan ministeriön tutkimus-skenaario jopa miljoonasta tulijasta. 100.000 tulijaa, arvio 3,2 mrd (haha), miljoona veisi vain vaatimattomat n. 60 % valtion budjetista. Mutta ajatelkaapa, mitä kaikkea kivaa saisimme, "nehän tekee niin törkeen siistii safkaa!" (Riku Rantala). Siinä vaiheessa tosin ei suomalaisilla olisi rahaa eikä ruokaa.
    tira+

    VastaaPoista
  34. Arvuutellaan nykyeliitin motiiveista mitä tahansa, niin uskon että se on tehnyt ainakin yhden pahan virhepäätelmän liittyen tähän väestönvaihtoon. Nimittäin sen että se kuvittelee sen onnistuessakaan olevansa tilanteen herra. En voi kun ihmetellä sitä ylimielisyyden määrää. Kuvittelevatko he Ahmedin jotenkin arvostavan heitä ja heidän asemaansa, vai kävisikö ehkä niin että Ahmed leikkaa eliitin kurkun auki ja laittaa paikalle oikeauskoisen veljensä?

    VastaaPoista
  35. Maanpetturihallinto.Onneksi homoterroristi toukoa mukaillen sen aseellinenkin vastustaminenhan on vain kansalaistottelemattomuutta.

    VastaaPoista
  36. Tulevina vuosina afrikkalaisia on tulossa miljoonia, miljoonia ja taas miljoonia. 300-400 miljoonaa löysäläistä? EUn herrat ovat suunnittellet mitenkä neekerit jaetaan pitkin Eurooppaa. Suomeen tulee miljoona tai enemmän että heilahtaa. Merkit ovat jo vahvasti nähtävissä. Palaset loksahtelevat vaan kummasti monissa kohilleen jo nyt, vaikka yritys pimittää on kova. Pehmitys, "valistus" ja vihapuhesanktiot jyräävät jo ny.

    VastaaPoista
  37. EU on joissakin laskelmissaan päätynyt siihen, että Suomenpinta-alan omaavaan maahan mahtuisi palttiarallaa 64 miljoonaa läpsyttelijää. Seassa ei toki yhtään kantista, meidät ollaan jo siinä vaiheessa tapettu ja vastuulliset painelleetnpankin kautta Karibialle nauttimaan pikkunsateenvarjoilla koristeltuja drinksuja, toisiaan selkään taputtaen hyvin tehdystä työstä.
    Kyllä se 100 000 on jo katastrofi ja eiköhän se toteudu ihan tässä lähiaikoina. Meillähän on tilaa,rahaa ja kaikenlisäksi me tienataan ihan perkeleesti.

    VastaaPoista
  38. Tervehdys tira+:lle, Simolle, Anolle, ja joppos 123:lle korpisoturille & kiitos kommenteistanne.

    tira+: Lisäksi jos Suomeen tuodaan asiaksi hallinnon toimesta ihmisiä jotka ryöstävät, raiskaavat ja tappavat suomalaisia niin eikö hallinto ole rikoksen suosija? Valtamedia löytää aina sen naisen tai lapsen. Vaikka tuhannen laumasta. Ja mamurätingit voisi todellakin lyödä pöytään. Minkäkin julkishallinnon spedenä tiedän että joka riikintaaleri on kirjattu. Kyse ei ole siitä etteikö lukemaa voisi kertoa vaan siitä ettei sitä haluta kertoa. Sitä on meinaan kysytty jo kymmenen vuotta sitten ja silloinen Astrid Thors totesi että ei sitä pysty selvittämään. Mutta joo, niin kuin eräs Ylen toimittaja totesi Jussi Halla-aholle että saadaanhan me mukavia ruokailuhetkiä.

    Simo: Olet täysin oikeassa. Nykyeliitti luulee – tai valehtelee itselleen – että se Ahmed on aivan samanlainen lällydemari kuin me kaikki muutkin.

    Ano: Maanpetturihallinnosta voi puhua. Touko puolestaan ei ilman infrastruktuuria saa aikaiseksi mitään. Siksi Toukon tulee pyrkiä siihen että valtion väkivaltakoneisto turvaa hänen asemansa ja suojelee partisaaneja leikkiviä elätysmatkailijoita.

    korpisoturi: Äkkiseltään tuo kuulostaa scifiltä mutta sellaistahan Orwellin 1984:kin oli. Mietin vaan että millä EU:n herrat kuvittelevat tuon järjestelmän rahoitettavan? Ihmisten turvallisuudestahan ne eivät sinänsä välitä paskaakaan.

    joppos 123: Käsittääkseni se oli sen yhden multimiljonäärin ehdotus:

    https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000971070.html

    Ei vissiin tullu jätkälle mieleen kysyä että mitäs mieltä suomalaiset ovat tästä.

    VastaaPoista
  39. Oikeassa (kansallis)valtiossa tällaisten suunnitelmienkin teko täyttäisi valtiopetoksen määritelmän ja johtaisi vähintään valmistelevan virkamiehen irtisanomiseen.


    -Tvälups-

    VastaaPoista
  40. Näin Irlannissa: https://www.youtube.com/watch?v=ZBX8ouXXpyY


    -Tvälups-

    VastaaPoista
  41. Sen verran vielä laskeskelin, että siinä vaiheessa kun Suomi ottaa tai hurraa ja ottaa sen miljoonan, niin tasapuolisuuden nimissä koko 742-miljoonaiseen Eurooppaan otetaan sitten 130 miljoonaa keharia. Mitäs veikkaatte, käykö nyt kaikissa muissakin Euroopan sisäministeriössä vipinä kun tutkintatiimit laskeskelevat voittomarginaaleja?
    tira+

    VastaaPoista
  42. Tuosta hallintokoneiston virkamiesten ja -naisten olemattomasta laskutaidosta tuli mieleen Ruotsin entisen pääministerin Fredrik Reinfeldtin kommentti vuodelta 2014 Turun Sanomissa. Hän oli todennut tanskalaisessa Politiken-lehdessä, että Pohjoismaat voisivat ottaa huomattavasti nykyistä enemmän pakolaisia, koska Ruotsissa ja Pohjoismaissa on "loputtomasti tilaa maahanmuuttajille". "Lennän usein Ruotsin maaseudun yli - siellä on loputtomasti peltoja ja metsiä", hän totesi.

    Maltillista kokoomusta johtanut Reinfeldt hävisi seuraavat vaalit, eivätkä maahanmuuttajat ole asuttaneet Ruotsin metsiä. Nykyinen pääministeri Löfven on joutunut kiristämään Ruotsin yltiösuvaitsevaista maahanmuuttopolitiikkaa, vaikka tila tuskin Ruotsista on loppunut. Ehkä varakkaalta naapuriltammekin alkavat ylimääräiset rahat loppua. Epäilen myös ruotsalaisten poliitikkojen ja virkamiesten laskutaitoa. On uskomatonta, että poliitikot eivät kykene näkemään miten heidän päätöksensä vaikuttavat kansalaisten elämään ja tulevaisuuteen. Tehdään päätöksiä ainoastaan hetkellisen oman edun tavoittelun perusteella. Ei olla köyhiä eikä kipeitä ja rahaa riittää loputtomasti jaettavaksi maailman köyhille. Veronmaksajilta ei kysytä haluavatko he maksaa päättäjien unelmat.

    Matti Vanhasen unelma 100 000:sta ja Jyrki Kataisen haaveet 1,8 miljoonasta valepakolaisesta saisivat jäädä toteutumatta. Kukaan ei ole selvittänyt veronmaksajille mistä otetaan rahat valepakolaisten elättämiseen. Ministeri Hanna Mäntylä lupasi tehdä selvityksen maahanmuuttajien aiheuttamista kustannuksista, mutta häipyi rahakkaampiin tehtäviin EU:iin. Muita ministereitä ei ole kiinnostanut raha-asiat. Ehkä heidän on vaikea käsittää isoja lukuja ja pitkiä numerosarjoja.

    Tässä maassa on paljon mälsää. Virkamiesten laskutaitokin on valikoivaa. Joskus osataan laskea ja joskus ei. Helsingin kaupungin on laskettu hyötyneen Putinin ja Trumpin tapaamisesta 3 miljardia euroa. Summa on saatu laskettua alle kuukaudessa. (Sitä ei kerrottu mihin tuo ylimääräinen, laskennallinen 3 miljardia käytetään. Ehkä vain paperilla oleva raha tuhlataan paperittomiin!). Vaikka vuonna 2015 tapahtunutta maahanmuuttajien massamuuton kustannuksia ei kukaan ole osannut kolmessa vuodessa selvittää, niin kuitenkin kaikkien suomalaisten sairastamat sairaudet on pystytty pisteyttämään sote-uudistusta varten.

    Millä perusteella maassamme tehdään pitkän aikavälin päätöksiä, kun päättäjillä ei ole alkeellistakaan faktatietoa päätöstensä pohjaksi? Pelkällä mutu-tuntumallako täällä mennään? Vailla huolta huomisesta ja tulevien sukupolvien elinmahdollisuuksista? Onhan täällä "loputtomasti tilaa" -ajattelun mukaisesti ei tarvitse lainkaan ajatella ikäviä raha-asioita.

    Die Heimat

    VastaaPoista
  43. Tervehdys Taisteluvälineupseerille, tira+:lle ja Die Heimatille & kiitos kommenteistanne.

    Tvälups: Totta. Ja kiitos linkistä.

    tira+: Ei käy vipinä eikä voittoja tule. Kun talous romahtaa.

    Die Heimat: Muistan joo tuon Reinfeldtin avautumisen. Nythän Ruotsissa on vaalit eikä paikallinen media puhu niistä paljoa ollenkaan koska Åkesson on pyyhkinyt väittelyissä pöytää muilla. Ruotsin vahva talousveturi on sallinut tuon mielettömyyden. Suomessa vastaavilla luvuilla olisi tullut jo pankrotti. Viranomaisten laskutaitohan on jo aikaa sitten alistettu poliittisen ideologian mukaiseksi.

    VastaaPoista
  44. Kovasti näyttää siltä, että meille on tilauksessa 100 000 siirtolaista ja luultavammin Afrikasta tulevat tällä kertaa. Jotain sopimustahan tuo EU eliitti värkkää Afrikan kanssa vuoden lopussa. Veikkaan, ettei näiden siirtolaisten tarvitse kastella varpaitaan välimeressä vaan heidät kuljetetaan tänne pohjolaan muulla kyydillä.
    Kyllähän meillä tilaa on, mutta ruoka voi loppua. Ruotsin tuottavat pellot alkaa siitä, mihin Suomi päättyy. Toivottavasti näin ei käy, mutta jos kerran tehdään ministeritasolla tällaisia skenaarioita kyllähän tämäkin tulisi ottaa huomioon. En niin kovin varma ole tuleeko EU hajoamaan hallitusti. Hajoamishetkellä kaikki maat tulevat käyttämään kyynärpäitään turvatakseen omat etunsa ja se se voi olla aika menoa. Euron kaatumisesta puhumattakaan.

    VastaaPoista
  45. No juu. Tuossa eilen ehotin sitä sakin liittoa ja onhan se totta että suomalainen on aika epähanakka kiivastummaan mutta sittenkin. Onhan näitä ollut meijän historiassa niitäkin miehiä (ja naisia) jotka on tarpeeksi saatuaan ottanneet vanhan kunnon korpilain käytäntöön. Kun kyssyit että mikä sen kynnyksen sitten ylitäsi niin mie sanosin että olisko se vaikka tuo lompakko. Jos rahapenni on niin lopussa ettei pörssin pohjassa paista muu kun nelostie niin onhan se nyt kortto jos ei käpälä tartu vesuriin ja lähe sinne hälssinkiin kyselemmään että mitä v...ua? Tämät nyt on sitteen vissiinkin sitä vihapuhetta, mutta mie alan ollakkin jo aika vihanen ihminen. Nämä halavatun hanslankarit istuksii siellä suuren kalterin talossa ryssimässä maan asiat ja niille saatanoille vielä pittää maksaa siitä hyvästä. O ja. Enhän mie tiiä mitä kullankin on mentettävätä, mutta ko se alakaapi olla tämä sökörinki siinä tipassa että koko torppa on häviössä separaattoria myöten, niin kyllä mie edelleenkin oon sitä mieltä että tässä on tartuttava tuumasta toimeen. Niin jaa joo mie olen se Tommi Rautiainen mutta tämä köökle irtisano miun tilin joten perustinpahan sitten uuen. Eli se tuomaankuoman joulu.

    VastaaPoista
  46. Valittivat ne 2015 "siirtolaiset" puuron lisäksi myös väärin keitetystä riisistä.

    Ajatella.

    VastaaPoista
  47. Suomen talous ei kestäisi edes tuon 100 000 huilailijan all inclusive palvelua puhumattakaan miljoonan. Viherpuna YLE:n mukaan SDP on seuraava pm puolue ja sossuthan ratkaisevat rahoituksen aina saatanallisella verotuksella ja lisälainalla, eri asia kuinka paljon lypsävää lehmää voi lypsää ennekuin lehmä kuolee.
    Lainaa varmaan vielä saa mutta tulee vaihe missä EU:n mustapukuiset sedät tulee ja ottaa Suomen holhoukseen, kuten Kreikallekkin on käynyt.
    Ei siinä vaiheessa edes ole tarkoitus saada ylivelkaantunutta maata jaloilleen vaan pitää se ikuisessa talutusnuorassa, ja viimeisetkin itsenäisyyden rippeet ovat mennyttä.
    Ei meidän politiikot niin tyhmiä ole etteikö he ymmärtäisi mistä on kysymys joten jokin muu syy löytyy hulluuden taustalta.
    Jotain hyvää tätä hulluutta ajaville on luvattu, semminkin kun kaikki tietävät mihin kansanvaihtoon verrattava mokutus johtaa.
    Olisiko taustalla lupaus eräänlaisesta "paratiisiin" pääsystä siinä vaiheessa kun ho mma on hoidettu.
    Ei oikein muutoin voi selittää sitä, että vanhat puolueet ovat kaikki hylänneet entiset arvonsa ja keskiöön on nostettu afrikan ja lähi-idän jätkät ja heidän oikeutensa ihan mihin vaan.

    VastaaPoista
  48. kyllä noiden 100 000:n elintaso huilailijan elättämiseen rahat löytyy!
    Miettikääs mikä määrä pakolaisia saadaan pelastettua, kun 200:n miljardin eläkerahastot sosialisoidaan hyvään tarkoitukseen.
    Muutetaan eläkelait niin, että kaikki saa saman määrän käteen tasa-arvoista eläkettä, sIitähän jää sitten työeläke rahoista melkoinen summa jaettavaksi. Työeläkkeisiin vaan kunnon solidaarisuus vero! SDP + Virheet ja Li tekee tuon silmää räpäyttämättä ja perustelevat sen vielä tasa-arvolla ja solidaarisuudella, kaikki saa saman verran. Tämähän on hyvinvointi yhteiskunta.

    Voi Aikoja Voi Tapoja

    VastaaPoista
  49. Tervehdys Ano1:lle, Tommi Rautiaiselle, Ano2:lle, joppos 123:lle ja Voi Ajoille Voi Tavoille & kiitos kommenteistanne.

    Ano1: Varmaankin on näin ja jos touhu kaatuu ts. utopistit ovat poissa vallasta niin kuumaa perunaa sysitään toisten kouraan. Mikä on tietysti täysin ymmärrettävää.

    Tommi: Käytän siis jatkossa edelleenkin nimeä Tommi. On tutumpi niin. On totta kai selvää, että kun tilanne alkaa radikaalisti näkymään omassa jääkaapissa niin pinna kiristyy. Suomalaisia voi verrata höyrypannuun jossa ei ole varaventtiiliä. Viime vuosisadan alussa suomalaisia pidettiin kiltteinä ja lammasmaisina tsuhnina. Vuonna 1918 ei pidetty enää.

    Ano2: Joo, ja suvakkitypsyt puolestaan mainostivat kuinka mainiota riisiä palleroiset puolestaan osasivat keittää.

    joppos 123: Totta, sillä vekselivetoisenahan Suomen talous menee jo nyt. Sillä rahoitetaan sekä rikastus että yliturvonneen julkisen sektorin akateemiset suojatyöpaikat. Paratiisi häämöttää näille hulluutta ajaville ihmisille sillä eiväthän he enää miellä asuvansa missään Suomessa vaan Euroopan Demokraattisessa Tasavallassa.

    Voi Aikoja Voi Tapoja: Tuo touhuhan on jo osittain menossa. Suomalaiset pitkäaikaistyöttömät elävät pelkällä peruspäivärahalla ja sehän ei eläkettä pahemmin kerrytä.

    VastaaPoista
  50. Tuotapa en olekkaan tullut ajatelleeksi, siis eläkerahastoja. Sieltän saadaan helposti, sopivasti lakeja rukkaamalla rahat läpsyttelijöiden elatukseen ja paapomiseen. Riittääkö päättäjien pokka? Ihan varmasti riittää ja voihan ne aina väittää, että me tienataan sillä.
    Jälleen yksittäistapaus, tällä kertaa Hyvinkäällä. "3 hengen seurue" joukkoraiskasi eilen nuoren naisen. Tekijät puhuivat vierasta kieltä ja teko tapahtui metsässä.
    Ruotsissa matujen keskuudessa suuren suosion saanut "harrastus" rantautuu näköjään myös härmään.
    Olen aina sanonut, että noi pallerot ottavat väkisin sen mitä eivät suosiolla saa. Tuohon kun saadaan sekaan vaikkapa se 100 000 afrikan villiä niin alkaa hommat mennä aika vauhdikkaaksi.
    Mokutttajat tekevät kuten aina ennenkin, sormet korviin, silmät kiinni ja lällälälälä. Yksittäistapaus.

    VastaaPoista
  51. Tervehdys, joppos 123. Jaa riittääkö päättäjien pokka? Eiköhän tähän mennessä ole käynyt selväksi että ihan varmasti riittää. Kyseisessä ryöstössä käytetään vaan termejä ”velvollisuus” ja ”vastuunkanto”. Ja eikös meillä oikeus ole päättänyt että kyseessä ei ole joukkoraiskaus jos joka jätkä ei suorita penetraatiota samanaikaisesti? Tänne tulevat pallerot eivät todellakaan ole mitään lällydemareita ja jos ne eivät saa hyvällä niin ne ottavat pahalla. Ketkäs siellä Ruotsissakin järjestäytynyttä rikollisuutta nykyisin pääosin pyörittää?

    VastaaPoista
  52. Epämiellyttävä mutta siitä huolimatta hyväksyttävä tosiasia on, että joppos 123:a kollegoineen tarvitaan ydinosaamisalueellaan tulevaisuudessa joka tapauksessa.
    Siinäkin tapauksessa, että Suomen kansa havahtuisi valemedian valehteluun ja ensi keväänä vaalikoppiin mentyään ei menisikään vaalikoppipsykoosiin äänestäen vastoin tahtoaan kepudemarisekoomusta ja vihervasemmistoa.

    Vaikka Perussuomalaiset saisivat ensi eduskuntavaaleissa unkarilaisjytkyn ja Jussi muodostaisi enemmistöhallituksen, olisi sillä silti siivottavanaan valtava matusotku, jonka Sauli Väinämö, Sipilä, Orpo ja Soini kumppaneineen tahallaan tekivät.

    Sipilän maahamme kutsumat ihanat abdullahit eivät mitenkään voisi ymmärtää lehden vaihtuneen kalenterissa ja viisarin kääntyneen toisen suuntaan. Se olisi ja on pakko opettaa heille sillä ainoalla kielellä, jota he ymmärtävät.
    Järjestelmällisellä väkivallalla.

    Mikä pahempaa, olisi ja on maassamme myös valtava viides kolonna. Me haluamme nyt ajatella, ettei se ole kuin pieni vähemmistö. Mutta jos olisi, voisiko se todellakin tuottaa kepudemarisekoomukselle ja vihervasemmistolle vaaleista toiseen heidän saamiaan äänipotteja?
    Ikävä todellisuus on, että kansamme keskuudessa on tänään yhtä lailla kuin nirkosen reilu sata vuotta sitten aivan liian suuri populaatio, joka ei halua Suomen olevan itsenäinen kansallisvaltio vaan jotain ihan muuta.
    Voisinpa jopa olettaa, että he haluavat Suomen kansan ja valtakunnan olevan kirjaimellisesti Mitä Tahansa Muuta, ja oletankin.

    Pahinta on, että samoin kuin 100 vuotta sitten, eivät nämä toukot, ainot, veronikat ja soma Li siihen päälle kerta kaikkiaan tajua mitä heille itselleen seuraisi, jos he saisivat tahtonsa läpi.

    Vaikka seuraavissa eduskuntavaaleissa Perussuomalaiset saisivat 99 % äänistä, ei se olisi vielä muuta kuin diagnoosi Suomen kansan ja valtakunnan luita ja ytimiä jäytävään sairauteen.
    Sen jälkeen olisi hoitojen vuoro.

    VastaaPoista
  53. Tervehdys, Qroquius Kad. Tuo on totta sillä jos valtiohallinto ilmoittaa että taikaseinä meni kiinni ja väärin perustein myönnetyt kansalaisuudetkin perutaan niin lähtevätkö elatusautomaattiin tottuneet vapaaehtoisesti? Tuskinpa. Tämä suomea puhuva viides kolonnamme ei sinänsä pysty saamaan aikaan mitään kapinaa itsekseen. Se on täysin tulonsiirtojen varassa. Suuta sillä tietysti on kuin naakan pojalla persettä. Sata vuotta sitten se viides kolonna (josta suurin osa ei tajunnut olevansa viidettä kolonnaa) pystyi kyllä toimimaan ihan eri tavalla.

    VastaaPoista
  54. Terve Ykä taas pitemmästä aikaa.

    Voin nyt ehkä laittaa foliopipon käytön pitkittyneen hellejakson piikkiin, ja heittää ilmoille oman spekulaationi, miksi tämä siirtolaisista innostuminen jatkuu näin suurella voimalla, ilman että laskutaitoiset vastuulliset piirit ilmaisevat minkäänlaista soraääntä.

    Mitäpä jos syyt ovatkin ulkoisia? On ihan mahdollista, että "ystävällismielisistä ja hyväntahtoisista" naapurimaistamme se, joka sattuu olemaan suurvalta, olisi jossain välissä uhkaillut hyökkäämisellä. En kyllä oikeasti usko, että he ihan heti sitä tekisivät, tuskin siihen paukut tällä haavaa riittävät, mutta asialla uhkaileminen sopisi heidän maailmankuvaansa ihan hyvin. Itse asiassa niin hyvin, että tuntuisi oudolta, jos he sen olisivat jättäneet tekemättä.

    Jos tähän perusasetelmaan sitten olisi Berliinistä tai Brysselistä kerrottu, että ulkoista tukea itsenäisyydellemme (tai siis sen nykymuodolle) ei olisi luvassa ilman siirtolaiskriisiin osallistumista, niin kyllä se laittaisi pääkaupunkimme päättäjien housunpuntit tutisemaan.

    Joku saattaa tuohon huomauttaa, että eurooppalaisten tuki ei ole uskottavaa kevyitten armeijoitten takia, niin on siellä toinenkin painostuskeino: riittävästi suuttuessaan he voivat jättää venäläisten kaasun ostamatta.

    Meikäläiset sitten olisivat päättäneet reagoida tilanteeseen saarnaamalla ihmisoikeuksista, kansojen ystävyydestä ja kansainvälisestä solidaarisuudesta, nyt sitten kohdistuen kolmannen maailman kansalaisiin. Tapa on yhtä epäuskottava kuin ennenkin, mutta huonona puolena on, että se menee läpi merkittävään osaan äänestäjäkuntaa. Männävuosikymmeninä se kai vaan tiedettiin osaksi viihdytysvelvollisuutta.

    Jos jollakulla on vaihtoehtoisia selitysmalleja siihen, miten tällainen arvostelemattomuuden ilmapiiri on syntynyt,niin kuulen ihan mielelläni, ja olisin todella mielelläni väärässä tämän spekulaationi kanssa. Jos nyt sitten selitys on vain valloilleen riistäytynyt hullutus ja hyvesignalointi niin se uhkakuva olisi ehkä helpommin purettavissa. Tai mene tiedä.

    VastaaPoista
  55. Tervehdys, Sledge Hammer. En oikein usko tuohon. Perustelut:

    1. Tuo sisältää oletuksen että Saksa nakkaisi paskaakaan Suomesta ja uskaltaisi sen vuoksi ränäväleihin Venäjän kanssa.

    2. Tuo haittamaahanmuutto on vielä suurempaa niissä maissa joita Venäjä ei välittömästi uhkaa sotilaallisesti.

    3. Sen sijaan Baltian maissa, joissa Venäjän uhka on paljon suurempi ei tuota haittamaahanmuuttoa ole.

    Itse ajattelen niin – en väitä olevani oikeassa – että jos asian voi selittää typeryydellä niin ei kannata etsiä salaliittoja. Eli tuo ”valloilleen riistäytynyt hullutus ja hyvesignalointi” on se suurin syy. Plus osittain tämä globaalikapitalismi jolle kansallisvaltiot tietävät vain useampia lobbaamisalueita. Se ei vaan tajua sitä, että jos länsi-Euroopan muuttaa keski-Afrikaksi niin ei sekään ole hyväksi bisneksille.

    VastaaPoista
  56. Terve,

    pyrin kyllä enimmäkseen pitämään pikkuisen välimatkaa salaliittoajatteluihin. Tämä oli vähän tämmöinen ajatusleikki, joka oli pyörinyt jonkin aikaa mielessä.

    Mutta noin yleensä, ne ulkomaat joita meidän olomme jaksavat kiinnostaa, ovat Ruotsi, Saksa ja Venäjä. Muut ovat vain liian kaukana.

    Sinussa on se mainio puoli, että vastaat asiallisesti silloinkin kun olet eri mieltä, ja se taas on nykyään käynyt kovin harvinaiseksi.

    VastaaPoista
  57. Tervehdys, Sledge Hammer. Miksi ihmeessä vastaisin asiattomasti? Sulla on ollut aina hyviä kommentteja. Siks toiseks, nykymeno on sellaista etten ihan täysin laske pois vaikka niitä liskoihmisiä. Tätä kun ei pysty järjellä hahmottamaan.

    VastaaPoista