tiistai 2. tammikuuta 2024

VASTUULLISEN VALEHTELUN VALTAA

Tässähän on saatu taas yksi vuosi lusittua ja uuden vuoden alkuun voi käydä hieman läpi sitä mitä presidenttiehdokkailtamme on kyselty, mitä he vastaavat ja ennen kaikkea mitä he eivät uskalla vastata. Eli täysin selviin kysymyksiin vastaa suurin osa ehdokkaista vastuullisella valehtelulla. Wokeltamisen valta on niin suuri että faktat saavat väistyä.

Ensinnäkin on kysytty, tai siis esitetty väite ”Suomi tarvitsee kaikenlaisia maahanmuuttajia”. Tähän väitteeseen ainoa oikea vastaus olisi tietysti ”täysin eri mieltä”, sillä Suomi ei millään muotoa tarvitse pysyväiselatukselle tulevia kehitysmaalaisia jätkiä jotka lisäävät Suomessa väkivalta-, seksuaali- ja huumerikollisuutta.

Ainoa ehdokas joka uskalsi vastata ”täysin eri mieltä” oli tietysti Jussi Halla-aho.

Toinen väite oli ”Nuorten väkivalta johtuu epäonnistuneesta maahanmuuttopolitiikasta” ja siihen oikea vastaus on tietysti ”täysin samaa mieltä”. Väitehän on sinänsä harhaanjohtava sillä siinähän syyllistetään myös suomalaiset nuoret vaikka tosiasiassa kyse on kehitysmaalaisten suomalaisiin nuoriin kohdistamasta sadistisesta ja alistavasta väkivaltarikollisuudesta.

Asiaa koskevassa uutisoinnissa tietysti on etsitty asiantuntijoita jotka selittävät että kyse on syrjäytymisestä ja sosioekonomisista haasteista ja muusta sellaisesta mutta ensinnäkin voi sanoa että jos Suomeen ei oltaisi alun perin laskettu noita kehitysmaalaisia niin jokainen heidän tekemänsä rikos olisi jäänyt tekemättä. Ja toiseksi, jos kysymys olisi vain syrjäytymisestä niin suomalaiset nuoret olisivat joukolla aloittaneet samanlaisen perseilyn jo Suuren Laman aikoina.

Ja luonnollisesti ainoa ehdokas joka vastasi aivan oikein oli Jussi Halla-aho.

Sitten nostettiin vielä esille ääriwokeltava väite eli ”Sukupuolia on enemmän kuin kaksi”. Se oikea vastaushan olisi ”täysin eri mieltä” ja ainoat, jotka näin uskalsivat vastata olivat Jussi Halla-aho ja Sari Essayah.

Näin vuoden alkuun voisi todeta, että wokelluksen valta on Suomessa vielä kovin, kovin suuri.

Valitettavasti.


53 kommenttia:

  1. Media on ottanut oppia lakimiehistä. Heistä sanottiin jo Kekkosen aikaan: Käyttävät totuutta säästeliäästi.

    VastaaPoista
  2. Saman huomion tein minäkin,hyvä että toit asian esiin.
    Tuolla naapuripalstalla kommentoin juuri tuota asennetta, ideologis/uskonnollista valehtelua: se on sallittua, ellei peräti toivottavaa.
    Homopekka ja tuppinen ovat täysin omiin, ideologishyveellisiin valheisiinsa sitoutuneita. Mielestäni kelvottomia, selkärangattomia olioita.
    Olen lohduttanut itseäni sillä, että onneksi Tarja Halonen tai Sanna Marin eivät ole ehdokkaana.

    VastaaPoista
  3. Näissä poliitikkojen vastauksissa nähdään, mikä paino pannaan rehellisyydelle ja mikä äänien tavoittelulle. Noihin kolmeen kysymykseen jokainen tervejärkinen suomalainen vastaisi kuten Halla-aho, mutta wokeltajia ja maailmanhalaajia ne eivät miellytä. Eiväthän he kyllä tervejärkisiä olekaan. Kaikilla täysikäisillä on kuitenkin oikeus äänestää.

    Hyvää huomenta ja alkanutta vuotta kaikille! Mittari näyttää täällä keskisessä Suomessa 32 pakkasastetta ja helpotusta ei ole ihan pian näköpiirissä. Saas nähdä, kuinka häkkyräpuistot jaksavat jauhaa sähköä pakastuvan Suomineidon tarpeisiin. Pääasia kuitenkin, että maailma pelastuu.

    Rouva Ano

    VastaaPoista
  4. Luulen kyllä, että selvästi suurempi osa suomalaisista on Jussin linjoilla, kuin mitä hänen kannatuksensa on vaaligallupeissa. Gallupithan ovatkin lähinnä valtamedian ja valtaapitävien keino ohjata kansalaisten äänestyskäyttäytymistä - mistä kertoo sekin, että julkistettavat kannatuslukemat ovat perin harvoin suoraan mitattuja kannatuslukemia, vaan näitä on korjailtu jos minkäkin laisilla aiemmista vaalituloksista kehitetyillä kertoimilla. Kyselyjen tulosten julkistaminenhan pitäisi kieltää useita viikkoja ennen vaalipäivää, mutta sehän kertoo paljon galluppien tärkeydestä, ettei tällaisia kieltoja ole saatu aikaan.

    VastaaPoista
  5. No tämänhän pitäisi tulla kaikille järkeen. Kaikki maahantunkeutujat internointileireille johonkin Kuusamoon tai Lappiin. Ja Halal-sapuskaa tarjolla. Eikös kaurapuuro olekin halal? Ja jos ei kelpaa tänään, niin kyllä kelpaa huomenna.

    VastaaPoista
  6. Eipä yllätä kakkoskakka-Pekka vihreä. Joten tottakai hän on mieltää linnun olevan kala ja hauen helikopteri. Kunhan vain ei lumihiutaleille tule henkinen pipi.
    Tele-Tsubbi on kokkare. Kokkarehan on aina sitä mieltä mistä tarjotaan eniten, tässä tapauksessa ääniä.

    Mitkähän mahtoi Olli Rehnin mielipiteet olla? Muilla ei kai merkitystä olekaan.

    VastaaPoista
  7. Hyvää uutta vuotta kaikille täältäkin! Jätän äänestämättä toisella kierroksella. Kaksi ylimielistä maanpetturia ollaan masinoimassa jatkoon jne. Eli näyttää siltä, että masentavasti siltä osin alkaa tämä(kin) vuosi.

    VastaaPoista
  8. Eihän wokeltelun valta ole Suomessa vieläkin kovin, kovin suuri vaan se on saanut kasvaa jo kovin, kovin suureksi ja vahvistuu alati.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun ollaan ns keskusteltu siitä, että ne kuuluisat kansainväliset sopimukset pitäisi avata ja päivittää tähän päivään, niin hirveä ulina woke yms sakilta, että nyt ollaan tyyliin tekemässä virhe. Kuten eräs " asiantuntija " /woke Koskenniemi juuri tänään totesi. Uusiksi vaan ja kovalla kädellä. Muistelen, että virheiden Brax & tämä rkp:n nykyinen puheenjohtaja, ovat allekirjoittaneet lukuisia turmiollisia sopimuksia suomalaisten tietämättä. Mutta. Eihän niitä tarvitse noudattaa.

      Poista
    2. Tämä Koskenniemi on tänään ynissyt Ylen tuuteissa koko päivän.

      Poista
  9. Tervehdys Ano1:lle, Tapio Suhoselle, Rouva Anolle, Olavi Koskelalle, Yhel Turkkulaasel, KKi:lle, Ano2:lle ja Qroquius Kadille & kiitos kommenteistanne.

    Ano1: Totta joo ja demlan myötä tämä on lisääntynyt.

    Tapio: Ideologista ja uskonnollista valehtelua johon kyllä monen valehtelijan osalta liittyy pelko. Ei uskalleta puhua totta.

    Rouva Ano: Totta. Rehellinen on politiikassa häirikkö. Oikein hyvää alkanutta vuotta sinullekin.

    Olavi: Galluppeihin en luota minäkään.

    Yksi Turkkulaanen: Ja alkaisi myös kelvata maasta poistuminen.

    KKi: Ja molemmat ovat täysiä federalisteja.

    Ano2: Siltähän se tällä hetkellä näyttää.

    Qroquius Kad: Valitettavan totta.

    VastaaPoista
  10. "Olavi: Galluppeihin en luota minäkään." Ai, onko silläkin saralla menossa jokin pimeä valtamedian salaliitto persuja kohtaan? Mikä olikaan se todellinen Jussi Halla-ahon kannatus pressaksi suomalaisten keskuudessa? Joku 75 %?

    VastaaPoista
  11. Onpa masentavaa. En ole seurannut ehdokkaita juuri ollenkaan, joten tieto siitä, että monille heistä useamman kuin kahden sukupuolen olemassaolo on todellista tietoa ja tiedettä, suorastaan hätkähdyttää. Ennen poliittista korrektiutta ja wokea, biologinen tosiasia luettiin kirjoista, joita ainakin osa kandidaateista pänttäsi koulussa. Sivilisaatiomme perustuu rationaalisuuteen, voimme todentaa objektiivista todellisuutta tieteen keinoin. Kulttuuriväki politisoi tiedettä, ja yliopistot ovat kääntäneet tiedon käsitteitä ylösalaisin, mutta terveellä järjellä varustettu voi edelleen pysyä perusasioissa oikealla tiellä, eikä leijua päättömissä kuvitelmissa. Ideologiat eivät kaikkea selitä, uskomalla tai näyttelemällä uskovansa järjettömyyksiin paljastaa kyllä itsensä, ja menettää luottamuksen. Kaikenlaista mieltä sitä ollaan vain äänestäjiä miellyttääkseen.

    VastaaPoista
  12. Tämä osoittaa taas sen, että nykyinen politiikka on samanlaista ääliöviihdettä kuin joku tosi-tv suosioäänestyksineen. Kysymys kuuluukin, että miksi käytät aikaasi sen seuraamiseen kun sen voisit ihan yhtä hyvin käyttää sen saman ajan johonkin aidosti kehittävään, kuten vaikkapa ydinfysiikan opiskeluun? Saman kysymyksen voisi toki esittää tämän saman palstan muille vakionimimerkkipelleille. Vai onko vain niin, että kun rahkeet ja kognitiivinen kapasiteetti yksinkertaisesti riitä mihinkään todelliseen kehittävään toimintaan, niin pitää vajota näiden "sukupuolen moninaisuuteen" uskovien "wokeltajien" kanssa samalle tasolle ja inttää heidän kanssaan pää punaisena, miten miehellä ei voi olla kuukautisia, kun järkevä ihminen antaisi tämän paskan vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moro Koskenniemi.

      Poista
    2. Juujuu. Osaan ajatella omilla aivoillani. En ole ydin fyysikko, eikä minusta sellaista tule. Niitähän tuli tuhansia 2015. Teen/tein tuottavaa työtä. Jos minä kommentoin mielestäsi turhanpäiväisiin blogeihin yms, miksi näit vaivaa julkaista tuollaisen aivopierun? Täydellisen ylimielinen kommentti. Mutta joo. Nykyään kehitän itseäni rumpalina. Eli varastan kulttuurisesti afrikasta. Opettelen rytmejä, sekä alistan neekerin basistiksi. Ne on hyviä siinä.

      Poista
    3. Kuka on Koskenniemi? En tiedä ketään Koskenniemeä paitsi V. A. Koskenniemen. Miksi tämä kommentointi on täällä aina niin kryptistä?

      Poista
    4. Totta kai "sukupuolen moninaisuudesta" jankuttaville ääliöille pitääkin puhutella ylimielisesti. Niin kuin niitä, jotka eivät tiedä, että "ydin fyysikko" kirjoitetaan "ydinfyysikko". Ydinfysiikka oli vain esimerkki ja normaalit ihmiset tajuavat että sitä ei kuulu ottaa kirjaimellisesti, mutta jos ymmärrys rajoittuu kirjaimellisuuteen niin minkäs sille voi.

      Poista
  13. Suomi ei tarvitse enää ollenkaan maahanmuuttoa. Jos omilla ei pärjätä, niin sitten ei pärjätä. Ja murjaanit ulos maasta. Helppoa eikö totta.

    Tapsa vaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä me tarvitsemme. Mutta me emme tarvitse lisää kebab/pizzeria kusetuksia. Me emme tarvitse niiden myötä huumeiden välitys organisaatioita. Piste. Lain muutos siihen, että kun Abdullah perustaa pizzerian ja se menee konkkaan/elintarvike viranomainen laittaa kiellon, niin sitä ei prkl siirretä niille kymmenille odottaville " serkuille " . Vaan se on yksinkertaisesti stoppi. Niillekin jaettiin korona rahaa ihan perkekeesti.

      Poista
  14. Sukupuoliahan on neljä. Miehet, naiset, mutantit ja sekoboltsit.

    VastaaPoista
  15. Jaakko Hämeen-Anttila on kuollut. Kenestä saataisiin islamin uusi apologeetta Suomeen kiillottamaan kakkakikkareita?

    VastaaPoista
  16. Median masinoimat pressanvaalit eivät juuri poikkea muista tosi-tv ohjelmista. Näyttää että rahamaailman huipulla on pressa jo valittu, Stubb. Saadaan uusi Alexander ensimmäinen itsenäisyytemme menettämisen jälkeen. Paras myötäjuoksija joka kannattaa sosialidarwinismia. Juuri nyt vallitsevaa käsitystä kyvykkyydestä jonka he määrittelevät itse.

    VastaaPoista
  17. Niin no. Nythän on kyse vain siitä äänestämmekö federalistisen kakkaliberaalin vaiko federalistisen "myyn hymyillen mummoni" federalistin presidentiksi jolla on valtaa päättää kalsareidensa kuosi.

    Ko. leppoisan homman toivoisin toki herra Halla-aholle koska hän on tehnyt enemmän maamme eteet kuin pööperruspiiperrys puolueet yhteensä.

    On taas sellaistakin argumentointia ilmassa jotta muutan maahan xx jos yy valitaan. Näkisi vaan. Itselläni oli tommonen kymmenkunta vuotta sitten mahdollisuus muuttaa Kanadaan. Vaan en viitsinyt/halunnut/kyennyt. Suomi on kuitenkin kotimaani. Puutteistaan ja nykyisyydestään huolimatta se maa johon saapuessani keikalta tunnen olevani kotona.

    VastaaPoista
  18. "Toinen väite oli ”Nuorten väkivalta johtuu epäonnistuneesta maahanmuuttopolitiikasta” ja siihen oikea vastaus on tietysti ”täysin samaa mieltä”."

    Tuo on kyllä vain osittain oikein, kyllä niitä kilipäitä on ihan suomalaisissakin ja kouluissa pääsevät oikeuksiinsa niiden piirteet, ei kai vaikka joku pormestari aivovammaiseksi ketään ole potkinut maahanmuuton takia? Kyllä se koululaisten/nuorten harrastama törkein väkivalta johtuu pääosin ihan heikoista älynlahjoita, kusipäisyydestä, asennevammoista uutena tietenkin äärilahkolaisasuihin pukeutuneiden laumoista joiden ainot tehtävä on terrorisoida ryhmään kuulumattomia jotka ovat oppineet hesarilta käsitteen rasismi ja kenkien nuolettaminen. Kakaroiden typeryydestä johtuvan väkivallan osuus on ehkä suhteellisesti pienentynyt.

    VastaaPoista
  19. Kaikille mörker-läisille syventyvää lamaa 2024!


    Oletpas Ykä nyt kovin kovin kriittinen, soo soo. Eikös demookraatia tähdennä, että enemmistö voittaa, ja tässähän presidenttiehdokkaista peräti 7/9 on mielensä ilmaissut yhtenäisesti. Kappas, silloin tosiaan sukupuolia on kahta enempi, Suomi-neito huutaa all sorts invandrare eikä maahanmuutto suinkaan ole nuorison ailahtelun syy.

    Sitä vaan en ole koskaan ymmärtänyt, että sinänsä menestyksekkään enemmistön oletetaan alati/samassa olevan sisällöllisesti oikeassa. Mutta se kai johtuu ihan siitä, että politiikassa ratkaisevat argumentit, eivät reaaliseikat?

    VastaaPoista
  20. Tervehdys Ano1:lle, Ano2:lle, Bogreolille, Ano3:lle, Ano4:lle, Tapsalle vaan, Antifilatelistille, Ano5:lle, KKi:lle, Denalle, Ano6:lle, Isä Nicolaelle ja Ano7:lle & kiitos kommenteistanne.

    Ano1: Ja välillä kyllä vedotaan sopimuksiin joita ei ole olemassakaan muualla kuin vetoajan päänupissa.

    Ano2: Erityisesti se tarkoitti vaikkapa maahanmuuttoon liittyviä kyselyitä. Siks toiseks eihän esmes median persuvastaisuus ole mikään salaliitto vaan ihan avointa.

    Bogreol: Pitkälti noin, tosin tässä ei oikeastaan miellytetä äänestäjiä vaan valtamediaa.

    Ano3: Herää vaan kysymys että miksi sitten itse seuraat tätä blogia ja vaivaudut vielä kommentoimaan. Etkö saa ylemmyydentunnetta muilla tavoin?

    Ano4: ?

    Tapsa vaan: Kyllä.

    Antifilatelisti: Eiköhän se apologeetta löydy pian.

    Ano5: Hyvin todennäköisesti käy näin.

    KKi: Minnekäs minäkään kotoani lähtisin.

    Dena: Totta kai noinkin on, mutta kyllä kehitysmaalaiset ovat vieneet tämän monta astetta pidemmälle.

    Ano6: Totta.

    Isä Nicolae: Kyllä. Politiikassa eivät reaaliseikat ratkaise.

    Ano7: Totta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Herää vaan kysymys että miksi sitten itse seuraat tätä blogia ja vaivaudut vielä kommentoimaan. Etkö saa ylemmyydentunnetta muilla tavoin?" Huvin vuoksi. En saa ylemmyydentunnetta muilla tavoilla, mutta ei tämä blogi niin tärkeä ole että siitä mitään ylemmyydentunnetta saa.

      Poista
  21. 2. tammikuuta 2024 klo 17.26
    Anonyymi sanoi...Saman kysymyksen voisi toki esittää tämän saman palstan muille vakionimimerkkipelleille.
    miten miehellä ei voi olla kuukautisia, kun järkevä ihminen antaisi tämän paskan vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos?
    Kas tässäpä valveutuneen "kansalaisen" mielipide meistä Yrjön blogin lukijoista ja kommentaatoreista. Hip hurraa, me ollaan ihan parahita:))
    Anonyymi Anonyymi sanoi...

    "Olavi: Galluppeihin en luota minäkään." Ai, onko silläkin saralla menossa jokin pimeä valtamedian salaliitto persuja kohtaan? Mikä olikaan se todellinen Jussi Halla-ahon kannatus pressaksi suomalaisten keskuudessa? Joku 75 %?

    2. tammikuuta 2024 klo 17.12
    Tämä ano taasen näytää sen tuloksen mihin PT-media suunnilleen pääsi omassa pressagallupissaan
    jokin aika sitten.
    Vaan johan Metro Tytöt jo aikoinaan lauloivat: Jussista saan pressan parhaan, tiedän että niin käy varmaan...
    Joskua, ei niin kauan sitten jaettiin kouluissa ns. armovitosia toivottomille tapauksille, että niistä päästiin omalla luokalla eroon.
    Sittemmin arvosteluasteikkoa muutettiin niin, että se viitonen oli/on se paras arvosana, eli 1-5. Valitaan se vitonen siellä äänestyskopissa, saadaan paras:)
    Huru-ukko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi "kansalainen" on tässä lainausmerkeissä? Erikoista, että joku haluaa identifioitua erityisesti tämän kommentoimisen kautta. PT-median gallup edustaa otantaa PT-median lukijakunnasta, ei koko väestöä. Kai sinä sen ymmärrät?

      Poista
  22. En tiedä oliko provokaatio, huvittava lapsellinen elämästä tietämätön kommentti.

    VastaaPoista
  23. Saatana että vituttaa . Minä makselen elatusmaksuja joka kk 500 e. Sitten joku saatanan somali/yms sellainen käy lomilla/ asuu jossain asunnossa, minkä pitäisi olla työssä käyvän suomalaisen asunto. Mitä prkl"n helvettiä .

    VastaaPoista
  24. Koitetaan löytää jotain positiivistakin:
    2000-luvun trendi oli, että jokainen hallitus oli aina edeltäjäänsä huonompi.
    Aina sitä odotti, että tuosta ei enää voi pistää huonommaksi mutta niin ne aina vaan alittivat riman.

    Nyt tämä trendi on katkaistu.
    PS voisi tehdä hallituksessa enemmänkin, mutta se on tehnyt paljon ja aikaa on vielä;
    itsekukainenkin voi pohtia, miten Manna Sariini ja tyttökaverit olisivat toivottaneet itärajan läpsyttelijät tervetulleiksi.

    Asioiden parantumisen teoreettisen mahdollisuuden lisäksi siihen on nyt on pienenpieni realistinenkin.

    VastaaPoista
  25. Tervehdys Huru-ukolle, Ano1:lle, Ano2:lle, Ano3:lle ja Qroquius Kadille & kiitos kommenteistanne.

    Huru-ukko: Allekirjoitan tämän.

    Ano1: Saihan hän varmaan mielessään hetken päteä.

    Ano3: Ok, asia selvisi.

    Ano4: Tätä ihmettelee moni muukin.

    Qroquius Kad: Totta. Ja tulee muistaa, ettei pidä heti odottaa kuuta taivaalta.

    VastaaPoista
  26. Tänään viimeksi, yllättäen YLE:n uutisissa joku "ihmisoikeusproffa" kitisi tuskissaan ja väitti ettei näitä ikusiksi ajoiksi betonoituja sopimuksia pakolaisuudesta voi koskaan repiä auki ja päivittää nykypäivään.
    Jos näin teemme olemme kuulemma paariavaltio ja kaikki halveksuvat meitä. Aika tuhtia paskaa heitteli proffa ja ei toki mikään yllätys kun kyse on YLE:sta.
    Kuulemma Puola saanut langettavan tuomion EU:n ihmisoikeustuomiosta push back toiminnastaan. Mitäs sitten? Yhtään euroa ei Puola ole maksanut ja mitäs siitä jos jotkut vitun peruukkipäät paheksuu?
    Tuonkin proffan oven taaksi voisi toimittaa muutaman Jemeniläisen kusipään.

    VastaaPoista
  27. Mitä tapahtuu, jos tavallinen kansa antaa mennä kaiken pakkosyötetyn älyttömyyden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos reagoimatta mitenkään? Kun biologiaa vääristellään ala-asteen koulukirjoissa ja vihervasemmistolainen aivopesu aloitetaan jo päiväkodeissa, lopputuloksena saadaan se enemmän tai vähemmän sekopäinen, tyhmistetty ja lammasmainen vaalikarja kuin halutaan. Tai siis sitäkö halutaan?

    Rouva Ano

    VastaaPoista
  28. Tervehdys Joppos123:lle ja Rouva Anolle & kiitos kommenteistanne.

    Joppos123: Täysin totta. Ja kun sitä Geneven sopimusta aikanaan väsättiin ei edes tajuttu että elintasosurffailua voisi olla olemassa.

    Rouva Ano: Ainakin valtamedia tuntuu haluavan.

    VastaaPoista
  29. Sanotaanko näin, että lakimiesten keskuudessa kyseistä ihmisoikeusproffaa "ei pidetä ammattikuntamme kirkkaimpana edustajana". Näin siis juristien itsensä mielestä.

    VastaaPoista
  30. Tuleva? TP on AS.
    Siihen taustaa; lukekaa HS tuore mielipideosaston luonnehdinta. Mitähän Suomen akateemiset piirit sanovat asiasta. Niinpä.

    VastaaPoista
  31. Kansaa ei ole ilman rajoja3. tammikuuta 2024 klo 15.48

    Olen huomannut sellaisen luonnonlain, että jokainen presidentti on välttämättä edeltäjäänsä huonompi. Tämä on pätenyt ainakin Kekkosen ajoista asti, sitä aiemmilta ajoilta ei ole kokemuksia. Kekkonen piti Suomen puolueettomana ja itsenäisenä kansallisvaltiona. Sen jälkeiset ovat halveksineet suomalaisia ja koko kansallisvaltion ajatusta. Nykyinen on tähän astisista huonoin, tuleva on vielä huonompi. Tämän tulevan vaalikauden jälkeen tuskin enää onkaan Suomi-nimistä valtiota, vaan olemme maaorjina globaaleille pelureille, joista yhtäkään ei ole vaaleilla valittu.

    VastaaPoista
  32. "Kun biologiaa vääristellään ala-asteen koulukirjoissa ja vihervasemmistolainen aivopesu aloitetaan jo päiväkodeissa, lopputuloksena saadaan se enemmän tai vähemmän sekopäinen, tyhmistetty ja lammasmainen vaalikarja kuin halutaan. Tai siis sitäkö halutaan?" Sinäkö siis väität olevasi enemmän tai vähemmän niin sekopäinen ja tyhmistetty, lammasmainen yksilö, että jos sinulle olisi lapsena opetettu, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi, olisit uskonut sen? Voi voi sinua ressukkaa. Olet tietysti sekoittanut pääsi salaliittoteorioilla päiväkodissa aloitettavasta vihervasemmistolaisesta aivopesusta, jolle sinä olet itse tietysti immuuni ja punapilleröity toisin kuin ympäröivä "aivopesty vaalikarja". Onko sinulla mitään todisteita näiden salaliittoteorioiden tai edes sen tueksi, että kaikki nykyajan päiväkoti-ikäiset ovat sekaisin sukupuolten lukumäärästä indoktrinaation seurauksena ja tulevat sen seurauksena äänestämään isoina vihervasemmistoa? Sellainen ihminen joka uskoo että kokonainen kansakunta voidaan jotenkin aivopestä uskomaan että sukupuolten lukumäärä on jotain muuta kuin kaksi on itse aivan samanlainen kilipää kuin ne, jotka tätä "sukupuolen moninaisuutta" hourivat.

    VastaaPoista
  33. Tervehdys Antifilatelistille, Ano1:lle, Keoir:lle ja Ano2:lle & kiitos kommenteistanne.

    Antifilatelisti: En ihmettele.

    Ano1: En ota kantaa kun en tiedä. Ja voisit laittaa linkkiä.

    Kansaa ei ole ilman rajoja: Ymmärrän pointin, joskaan Halosta huonompaa presidenttiä on vaikeaa kuvitella.

    Ano2: Minä miellän kommentoijan todenneen että sellaista ehkä haluttaisiin. Se taas ei takaa onnistumista. Muistan itse hyvin sen 1970-luvun YYA-liturgian. Eikä puhe ole ollut salaliittoteorioista kun kyseinen touhuhan on aivan avointa. Ja yleishalveksuva asenteesi saa aikaan ajatuksen että kuulut itsekin kilipäihin. Vähempikin vaahtoaminen riittää.

    VastaaPoista
  34. Tervehdys Anoille.

    Ano1: Kansainvälisen oikeuden emeritusprofessori Martti Koskenniemi.

    Ano2 (varmaankin tuli kaksi kommenttia): Ensinnäkin sinähän puhut ylimielisesti juuri niille, jotka eivät hyväksy näkemystä sukupuolten moinaisuudesta. Ja toiseen kommenttiin voi todeta että kun blogi ei ole tärkeä niin miksi näytät täällä omaa – uskomaasi – erinomaisuuttasi?

    Ano3: Ainakin minä sen ymmärrän. Epäilemättä muutkin.

    VastaaPoista
  35. Täytyy todeta, että niiden ilmasto, sukupuoli/woke, liikennemerkki, maahanmuutto, natseja siellä täällä sekä normaalien ihmisten syyllistäminen ties mistä , on jo mennyt marginaali ryhmissä naurettavuuksiin. Ei pitäisi reagoida niiden provoihin. Mutta kun ne ovat betonoineet omansa yhteiskunnan järjestelmiin niin, että ei tosikaan. Ja se maksaa miljardeja.

    VastaaPoista
  36. Tervehdys, Ano. Kyllä. Joten eikö sitä kannata vastustaa? Kas kun ne eivät ole enää aikoihin olleet provoja vaan ne saavat oikeasti tahtonsa läpi. Mainitsemasi seurauksin.

    VastaaPoista
  37. Kyllä vastustan. Loppuun asti.

    VastaaPoista
  38. Joku voisi myös ihmetellä, miksi itseään yliälykkäänä pitävä jatkuvasti tivaa kiukkuisena miksi täällä on niin vaikeita kommentteja, ettei hänen älykkyytensä riitä niiden ymmärtämiseen.

    VastaaPoista
  39. Tervehdys Anolle ja Qroquius Kadille & kiitos kommenteistanne.

    Ano: Olemme samalla linjalla.

    Qroquius Kad: Totta. Ongelma on sinänsä se, että ei aina tiedä, minkä Anon kommenttiin vastaa. Kannattaisi ottaa itselleen se nimimerkki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok. Niinhän se on. Enpä ole ajatellut asiaa tässä natsi & kommunisti pyörityksessä. Koitan saada aikaan.

      Poista
  40. Jos kerran tieteellisesti järjettömiä kysymyksiä ,kuin "onko sukupuolia enemmän kuin kaksi" ruvetaan vakavalla naamalla kysymään valtionpäämiehen virkaan hakevilta ehdokkailta, niin olisihan niitä yhtä järjettömiä kysymyksiä muitakin. Kuten esim" voiko aurinko nousta myös lännestä tai kenties pohjoisesta tai etelästä, tai voiko 2+2 olla kolme tai viisi? Miksi rajoittua vain yhteen ?

    VastaaPoista
  41. Tervehdys, E.H. Kyllähän tuolla Amerikan yliopistomaailmassa on jo esitetty kysymys että onko matematiikka rasistista.

    VastaaPoista
  42. Niinpä. Tuommoisten älyyttömyyksien kysyminen , ja muutoinkin realistisesti vakaviin kysymyksiin vastaaminen "muodinmukaisesti" piittaamatta lainkaan tosiasioista. Osoittaa koko presidentinvaalin olevan pelkkä farssi farssien joukossa. Medispektaakkeli , sirkusesitys tms.
    Todellisesti, kuka sinne lopulta valituksi tulee , sillä on iso merkitys kansamme tulevaisuudelle. Mielestäni valittavien joukossa ikävä kyllä valtaosa kuvittelee , että kun näyttelee oman tivolisuorituksensa korrektisine vuorosanoineen median ennalta kirjoitetun kaavan mukaan vakuuttavimmin,sillä on oikeus päästäkalifiksi kalifin paikalle. Vielä ikävämpi on ,että suuri osa äänestäjistä lähtee tähän hulluuteen mukaan . Ja sen seuraukset voi jo aavistaa .

    VastaaPoista
  43. Tervehdys, E.H. Valitettavasti on näin. Ainoa varteenotettava vaihtoehto olisi Jussi Halla-aho.

    VastaaPoista