Tietoon tuli tuore Jyväskylän yliopiston tutkimus joka ainakaan täällä voiman pimeällä puolella ei yllättänyt ketään. Eli:
Ensimmäisen polven
maahanmuuttajalapsista 61 prosentilla on niin heikko lukutaito, ettei heillä
katsota olevan riittäviä tietoja ja taitoja osallistuakseen täyspainoisesti
yhteiskunnan toimintoihin, kuten jatko-opintoihin ja työelämään.
Kyseessä
on siis se porukka jota niin suvaitsevaisto kuin tietyt ekonomit pitävät Suomen
tulevaisuudelle välttämättöminä. Vaikka se tosiasiassa on tuhoamassa Suomen
tulevaisuutta. Luonnollisesti Helsingin Pravdassa esitettiin yksi syy asialle:
Yksi
syy heikompiin tuloksiin voi löytyä myös kiusaamisesta.
Kumma
kyllä viestit hyvin monesta suunnasta kertovat että nimenomaan nuo mamut
harjoittavat kouluterrorismia ja pilaavat kantaväestönkin oppimisrauhan.
Lisäksi syyksi
on mainittu sosioekonominen asema ja Iltalehden näkökulmassa tuotiin esille
seikka että sen myötä ”maahanmuuttajataustaisista ihmisistä on syntymässä
yhteiskuntaamme satojentuhansien ihmisten muodostama koulutuksellinen ja
sivistyksellinen alaluokka.”
Totta
sinänsä, mutta se on muodostumassa kehitysmaalaisten omasta halusta. Ei niillä
ole ollut minkäänlaista tarkoitusta tulla osaksi suomalaista yhteiskuntaa vaan
ne ovat tietoisesti muodostamassa omia rinnakkaisyhteiskuntia jossa Suomen ja
suomalaisten osuus on olla vain elättäjinä.
Tämä on
ollut tiedossa jo kauan aikaa mutta asialle ei olla tehty mitään. Varmaankin omien
typerien kasvojen suojelemiseksi.
Niin kuin kuvasta huomaa, ei se
menestys kummoinen ole toisellakaan sukupolvella. Varsinkin jos katsotaan
kohtia hyvä tai erinomainen.
7 kommenttia:
Vihreiden kannatuksesta päätellen luku- ja kirjoitustaidottomien suhteellinen osuus vain kasvaa. Varmasti pettymys punavihervasemmistolle, kun tuontiäänestäjät eivät osaa edes numeroita kirjoittaa äänestyslippuun opetetulla tavalla.
Suomalaisten älykkyysosamäärä on 101 ja alenemassa.
Somalien 69, afgaanien 81, irakilaisten 88. Paljon opiskelemaan tulleiden pakistanilaisten 81.
Thaimaalaisten 89, kiinalaisten 104, filippiiniläisten 83.
Aikakauskirja Duodecim: ”Lievän älyllisen kehitysvammaisuuden yhtenä kriteerinä on älykkyystestillä mitattu kokonaistaso, joka on alle 70 ÄO-pistettä.”
ÄO on keskiarvo. Eli esimerkiksi somalien joukkoon mahtuu muutama huippulahjakas koneinsinööri, mutta hirmuinen määrä rupusakkia.
Totuus on se, ettei suurin osa tulijoista sopeudu länsimaiseen elämäntapaan Suomessa nettoveronmaksajana, vaikka heidän kotouttamiseen laitettaisiin lisää sata miljardia euroa. Ainoa järkevä toimenpide on estää heidän tulonsa Eurooppaan kokonaan.
https://www.worlddata.info/iq-by-country.php
Huomattakoon vielä, että ensimmäisen polven maahanmuuttajien joukossa on huomattavan paljon virolaisia ja venäläisiä, joiden voi olettaa olevan hyvinkin lukutaitoisia. Jos länsimaalaiset tulijat erotettaisiin kehitysmaalaisista, olisi kuva vielä huomattavan paljon karumpi kuin mitä se nyt on.
Olisiko tähän ratkaisu vanhan ajan apukoulu?
Apukoulut oli aikoinaan tarkoitettu sille Gaussin käyrän vasemman puolitason laidalle sekä intellektuaalisesti oppimisrajoitteisille, ja osa opettajista oli mielisairaanhoitajia. Apukuouluun siirrettiin, jos oppi ei kertakaikkiaan mennyt otsaluuhun.
Tarkkailuluokat puolestaan olivat niitä varten, joilla oli normaali oppimiskyky, mutta joilla oli keskittymisvaikeuksia, haasteellista käyttäytymistä tai nepsy-onglelmia.
Koska tiedossamme on, että kehitysmaalaisten joukossa on paljon myös geneettisesti tai kromosomaalisesti haasteellista ainesta sosiaalisesti kapean geenipoolin vuoksi, he saattaisivat hyötyä apukoulusta. Mitä kasvatusalan ammattilainen asiasta sanoo?
Ei voi sanoa, ettei tästä olisi varoitettu, mutta kun se oli sitä kauheaa rasismia, jota ei tarvitse kuunnella. Tutkijat selittelevät työnsä tuloksia parhaansa mukaan kaikesta muusta paitsi oppilasaineksesta itsestään johtuviksi. Aikamme suurin tabu.
Ikätoveritar
Minulle kävi mielessä, että alkaako romahdus olla jo niin ilmiselvää, etteivät tutkijat katsoneet aiheellisesti sitä kaunistella. Kokemus (ei kuitenkaan media) kertoo kaikille, että Lähi-idästä ja Afrikasta tulevilla on taustastaan johtuvia ongelmia sopeutua länsimaiseen yhteiskuntaan, vanhemmuus ei tue lasten oppimista, ja kulttuuri antaa mallin naisopettajia väheksyvään käytökseen, muslimioppilailla on kotoa peritty ylimielisyys vääräuskoisia kohtaan, vaatimusten esittäminen, ja uhriksi heittäytyminen tavallista, epärehellisyys eli taqiyya myös sallittu.
Kaikesta huolimatta SDP:n Nasima Razmyar Iltalehden mukaan uskoo lasten huonojen tulosten takana olevan ettei maahanmuuttajaväestön pärjäämistä ole otettu vakavasti. Jälleen nämä vaatimukset esitetään ulkopuolisille. Kaatakaa lisää veronmaksajien rahaa, syylliset. "Jokaisella on oikeus oppia ja menestyä" sanoo Razmyar. Miten olisi jos kysyttäisiin ottavatko maahanmuuttajat oppimista vakavasti, sellaista oppimista millä pärjäisi modernissa yhteiskunnassa.
Aamun uutisissa ko. tutkija kielti tekemästä omia johtopäätöksiä (suoria sellaisia). No ymmärrettävästä syystä, eihän me toopet rassistit voida syistä mitään tietää.
Lähetä kommentti