Huomasitte varmaan että blogger poisti postaukseni Ei vara, vaan vahinko. Syynä oli taas kerran vihamielinen sisältö. En kyllä tätä allekirjoita. Se oli ihan asiallista transhysterian arvostelua. Nähtävästi vihamieliseksi sisällöksi määriteltiin postauksen kuva, jossa oli LGBTQTiiTyy-lippu roskapöntössä. Täytynee olla varovainen noiden kuvien kanssa. Nähtävästi ne ovat se ainoa asia mistä voi valittaa.
No, edistykselliset ovat taas tyytyväisiä. Olen tehnyt asiasta tarkistuspyynnön, mutta tuskinpa se mihinkään johtaa.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti